V pátek jsem přišla do školy a uviděla Elišku jenom sem si sedla a už ke mně přišla Eliška začala na mě křičet, proč jsem v úterý nepřišla a že jsem si to stou rukou jenom vymyslela. Nejdříve jsem jí ignorovala, ale potom jsem to už nevydržela a vlepila jí facku, ukázala jsem jí tu zavázanou ruku. Ještě než začala první hodina tak jsem volala mámě, že se mi udělalo špatně a jestli můžu jít domů řekla že jo byla jsem ráda (abyste si nemysleli fakt se mi udělalo nevolno). Když přišla ségra ze školy tak si ke mně lehla a pustili jsme si film v to mi někdo napsal sms byl to Honza.
H: Ahoj nechtěla bys jít se mnou zítra na výstavu pro zvířata.
A: Ahoj klidně bych šla, ale musím se zeptat doma.
H: Ok, co děláš
A: Koukám na film se ségrou a ty.
H: Jsem s Bárou venku.
A:Už musím čau.
H: Ahoj napiš, jestli ti to dovolí.
A: Ok
Když rodiče přišli tak jsem se jich hned zeptala, jestli můžu, řekli mi, že jo. Hned jsem psala Honzovi.
A: Ahoj můžu jít, kdy a kde se sejdeme.
H: Ahoj to jsem rád v 11:30 Letňany dole v metru.
A: Ok zítra čau.
Lím na zítra.
Ráno jsem se vzbudila v osm hned, jsem musela vstát, abych to všechno stihla. Osprchovala jsem se nasnídala a začala jsem hledat, co si vezmu na sebe ségra mi pomohla ptala se mě kam jdu, řekla jsem jí že jdu na výstavu pro zvířata ale nic víc nic míň. Nakonec jsem si vzala světle modré mini šaty, černý baleríny a malou černou kabelku. Dorazila jsem na místo Honza už na mě čekal i s Bárou. Bára na mě hned začala skákat a oblizovat mě. Na výstavě jsme byly celý den koupila jsem nějaké hračky a pamlsky do toho útulku co chodím vypomáhat. Večer jsme se měli loučit a on mi řek že si to odpoledne hrozně moc užil, že mi to sluší a že se mu líbím. Nevěděla jsem, co mu mám na to říct jenom jsem mu poděkovala řekla jsem že je taky hezký a líbí se mi. A s tě mi to slovy jsme se rozloučili a vystoupila. Přišla jsem a hned jsem dostala od ségry výslech, jaký to tam bylo a tak. Ráno mi nebylo dobře, ale výslechu od mámy s tátou jsem musela stejně postoupit, kde jsem teda byla s kým a tak dále. Řekla jsem jim, že mě tam vzal kamarád a že jsme byly na výstavě pro zvířata. Odpoledne se mi udělala trochu líp tak jsem jela do útulku s těma věcmi co jsem koupila ta paní co to tam vlastní tak byla hrozně šťastná ale tentokrát jsem nikoho nevzala ven a jela rovnou domů, abych se vyležela. V neděli se už nic zajímavého nedělo.
výstava
ČTEŠ
Nejlepší přítel člověka
Teen FictionTato knížka bude o dvou lidech který spojí nejlepší přítel člověka(pes).