Papa! #7

103 6 0
                                    

Gdy wylądowaliśmy przyszła pora na pożegnanie.

- Będę tęsknić Amelka. Miło było Cię poznać - powiedział Dawid.
- Ja też, ale przecież będziemy mieszkać w tym samym mieście. Na pewno się jeszcze spotkamy - pocieszyłam go. Naprawdę mam nadzieję, że jeszcze go spotkam.
- No w sumie masz rację. To gdzie teraz jedziesz? 
- Na razie do hotelu. A już jutro poznam moją nową rodzinkę - powiedziałam z niepokojem. 
- A nie moglibyście od razu tam pojechać?
- Właśnie nie, bo Wiktoria jest jeszcze w jakiejś delegacji, czy coś i wraca jutro.
- Aha.
- Mi to pasuje. Będę mogła się przyszykować. Teraz pewnie wyglądam okropnie, po tylu godzinach drogi. Dziwie się, że jeszcze nie uciekłeś, tylko ze mną rozmawiasz - zaśmiałam się. 
- No co ty! Do twarzy ci z potarganymi włosami i podkrążonymi oczami. Makijażu się nie chciało robić, czy kosmetyki Ci się skończyły? - zaczął się śmiać. Inna dziewczyna może by się obraziła, ale nie ja. Mam do siebie dystans.
- Haha, ale śmieszne haha - udawałam śmiech.
- No właśnie wiem - mrugnął do mnie porozumiewawczo.

- Amelka, chodź już! Musimy jechać!- krzyczał mój tata.
- Okej! Chwila! - odkrzyknęłam. 

- Muszę już iść - powiedziałam do Dawida. - Oby wkrótce do zobaczenia!
- Pa! Mam nadzieję, że tak. Z chęcią Cię oprowadzę po mieście.
- Super - powiedziałam z uśmiechem. Przytuliliśmy się na pożegnanie, po czym podbiegłam do taksówki, w której już czekał mój tata.

- To co, jedziemy? - zapytał.
- Jedziemy - odpowiedziałam z głową pełną niepewności.

Jesteśmy już na miejscu. Hotel jest bardzo ładny. No, nic dziwnego. To jeden z najlepszych hoteli w Walii. Mam piękny pokój urządzony w starodawnym stylu. Nazwa tego hotelu brzmi : "Castle Hotel". *

Mój tata ma pokój zaraz obok mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mój tata ma pokój zaraz obok mnie. Nie miałam siły nic robić. Po prostu wskoczyłam na łóżko i momentalnie zasnąłam.

$^*^$^*^$^*^$^*^$^*^$^*^$^*^$

* Ten hotel naprawdę istnieje i znajduje się w Walii.

~PreciosaNiña

ZAKOŃCZONE // Warto Było | L.D.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz