Luke objął w pasie swoją dziewczynę Milarie i pocałował ją w czoło. Nastolatka uśmiechnęła się do niego pocieszająco i odwróciła się w stronę swojego brata, Ashtona.
- Nie zapomnij, że rodzice za trzy dni mają rocznicę ślubu, a w restauracji London's jest rezarwacja i na siedemnastą musisz ich tam zawieść.
- O Boże, Mile! Wyprowadzasz się do Bostonu, nie będziemy się wiedzieć nie wiadomo ile, a ty mówisz o rodzicach - przewrócił oczami.
- Nie przesądzaj... Za miesiąc, dwa otwieramy swój bar, więc się wtedy zobaczymy - popatrzyła po kolei po swoich przyjaciołach. - Nie zapomnijcie, że musicie być na tym otwarciu, to dla nas ważne. - złapała Lukeya za rękę.
- Jak poznam jakąś wspaniałą laskę, to nie wiem czy tam będę. - Michael zachichotał, puszczając oczko zdenerwowanej przyjaciółce.
Michael Clifford, wraz z Hemmingsem i Milarie, przeprowadzali się do Bostonu, chcieli tam zacząć nowe życie. Luke zaraz po przylocie planował oświadczyć się swojej dziewczynie - uważał, że po ponad roku bycia w związku, nadszedł czas, aby zacząć planować ślub... I rodzinę.
- Nawet mnie nie wkurzaj Gordon. - szatynka warknęła, łapiąc za rączke swojej torby podróżnej.
- Spokojnie, ja i Valerie będziemy na pewno - zadeklarował Calum, przytulając i całując w skroń swoją dziewczynę.
- Jeżeli ona z tobą tyle wytrzyma - parsknął Luke. - Valerie, ja bym na twoim miejscu już dawno skopał mu tyłek, ewentualnie wykastrował.
- Żebym ja ciebie przypadkiem nie wykastrował. - warknął Hood.
- Już spokojnie panowie. Musimy iść na odprawę, żeby samolot nie odleciał bez nas. - Mile podeszła do swojego brata i uścisnęła go. - Niedługo się zobaczymy.
Kiedy przyjaciele się ze sobą pożegnali, Luke, Mile i Michael udali się na odprawę celną. Teraz mieli zacząć nowe życie w nowym mieście, zostawiając za sobą niechlubną przeszłość.
Tak, to koniec ,,Girl". Wybaczcie, że tak długo dodawałam epilog - ale wattpad mi ześwirował. :/ Na razie robię sobie przerwę od wattpada, gdyż muszę wziąć się za poprawianie ocen. So... Jak ogarne oceny, zacznę publikować ,,Night" o Ashtonie. Oczywiście postaram się dodawać rozdziały opowiadania ,,Zakazany owoc" - wiem, że zaniedbałam okropnie moje opowiadania, postaram się poprawić. Za korektę też się pomału zabiorę. Podziękowania zaraz dodam!!! Kocham Was wszystkich i dziekuje Wam za to, że dotrwaliście do końca. Kamila.
Twitter; kamcao_
Snapchat; kamcao
Instagram; ovcharkax
CZYTASZ
Girl || Luke Hemmings
FanfictionHillsborough to małe miasteczko w Wielkiej Brytanii - w którym każdy się zna. Pewnego dnia Luke proponuje kawę nieznajomej, ślicznej szatynce, która uciekła z miasta, w którym się wychowała. Co się stanie, jeżeli dwójka nastolatków zaprzyjaźni się z...