4(Düzenlendi)

4.8K 203 12
                                    

''Buğlem hadi artık ya! ''

 Sabah sabah tepeme binen Özlem'i sonunda duyduğumda ışığa alışamayan gözlerimin üstüne kolumu örterek''Neden? '' dedim. Sesim mırıldama gibi çıkmıştı. Bugün okula gitme düşüncem yoktu.

''Servisin gelmesine 15 dakika var çünkü''.
Kaşlarımı çattım. Ya Özlem'in kafasına tuğla düşmüş ve gerçeği hatırlamıyordu ya da...
 ''Ben se..... haaa tamam kalktım'' Yataktan zıplayarak kalktım. Bugün eski okuluma gidecektim. Yorganı kabaca düzeltip dolabıma gittim. Elime gelen ince sweatshirt i alıp siyah pantolona giydim. Kapının yanındaki dolabımdan yuvarlak ayna camlı güneş gözlüğümü alıp bahçeye çıktım.

Özlem bahçede sitenin kedilerini seviyordu. Yanına oturup bi tane kediyi kucağıma alırken servis geldi ve kediyi yere bırakarak '' ilişkimiz buraya kadarmış pofuduk kedicik'' dedim ve Özlem'in arkasından servise bindim. Ferhat beni görünce şoka girmişti. Ağzı bir karış açık bana bakarken sarıldım. Beni omuzlarımdan tutup kendini çektikten sonra, '' Hangi rüzgar attı seni buraya. Bu ne güzel sürpriz. '' dedi. '' Serhat Beyle bir görüşmem lazım nerelerde o '' dedim.Servis okulun yanına geldiğinde hepberaber indik  ve güvenliğin bana bakmasını umursamadan içeri girdim. Özlem dolu gözlerle bize bakıyordu. ''Serhat nerede?'' dedim yeniden.
''O hava atmak için özel arabayla gelecekmiş. Özel araba dediği de eniştemin arabası o getirecekti. '' dedi göz devirerek. 'Gerizekalı ' diye fısıldadım. Kafamı kaldırdığımda Seval' i gördüm. Şaşkınlık ve endişe dolu gözlerle bana bakıyordu.

 Yarım ağız gülerek '' Selam tatlı kız''dedim. Cevap vermesini beklemeden okula girdik.

Serhat sınıftaydı. Kafasını çantasının altına koymuş uyuyordu. Sessizce yanına gidip ''Azrail geldi'' dedim. Hızla kafasını kaldırdı. Beni görünce Ferhat gibi onunda ağzı açık kaldı. Ferhat'a dönerek ''Lan teknoloji bu kadar gelişti mi?'' dedi. ''Yok. Sene hala 2018 ve ben gerçeğim '' diye söze atladım. Sesimin ciddiyetini yok sayarak elini omzuma attı ve  ''Vay Buğlem n'aber'' diyerek gevşek gevşek sırıttı. 

'' Seni ölü kız Serhat yapmaya geldim.'' diyerek Serhat'ı dışarı asılmaya başladım. ''Neden? '' diye sorgulamaya başlasa da beni reddetme seçeneği sunmadığımdan tıpış tıpış eşlik ediyordu. '' Nereye gidiyoruz güzellik. Sen neden sinirlisin? ''

Göz devirerek Serhat'a döndüm ''Mezarını arka bahçeye kazdım Serhat. Neden sinirli olduğumu da sana sormak lazım. Hangisinden başlayayım? Seval olayından mı yoksa Seval olayı yüzünden buraya gelmemden mi? '' bağırdım. Cümleye ne kadar sakin başlasam da sonunda yine sinirime hakim olamamıştım. ''Yapma ama'' dediğinde saçından asılarak boyunu boyuma getirdim. '' Beni sinir etme'' dedim dişlerimin arasından. bırakırken yere ittirdim.Düşmekten kıl payı kurtuldu.
''Ne oluyor ya'' diye bağırdı.

''Seval hakkında ne dedim lan ben sana . Eve çağırmak nedir lan. Sen Özlem'i seviyordun hani. Ulan çağırdın diyelim ki niye çağırıyorsun. Neden bu okula yayılıyor lan. Şim...''gözüm kapıya kaydığında Kaan'ı gördüm. Mat siyah spor arabadan inip arabadaki kişiye erkekçe el sallayıp içeri girdi. Eli sarılmıştı. Serhat'ı bırakım Kaan'a doğru''Şşşt... abartı''diye bağırdığımda olduğumuz yere baktı.

Önce göz devirip yavaş adimlarla yanımıza gelmeye başladı. ''Neden buradasın?'' dedi yanımıza yaklaşırken. ''Eski okuluma gelirken sana mı sormam gerekiyordu? ''  dedim.

Bir anda elini, sanırım, bana vurmak için kaldırdığında Serhat hızla önüme geçip ''Yavaş gel'' diyerek elini indirdi. Kaan şaşkınlıkla karışık bağırdı.
''Kim lan bu?''

''Kim olduğu seni ilgilendirir mi?'' dedim ellerimi göğsümde birleştirerek. ''Buğlem kim lan bu?'' diye bana doğru parmağını sallayınca ''Bu seni ilgilendirir mi? '' dediğimde Serhat'ın yakasını tuttu.

Ona vurmasını kıl payıyla engelleyerek. '' Bırak onu '' diye bağırıp karnına tekme atarak yere düşürdüm.

''Sanane! Bana kitaplarda olan pısırık kız mafya oğlan hikayesini gerçekleştirmeye çalışma. Anladın mı?'' dedikten sonra Serhat'ı önüme ittirerek yürüdüm. Kaan yerden kalkıp üzerini çırptı. Bu cüssede birini yere düşürmeyo beklemiyordum. Göz ucuyla arkada bıraktığımız Kaan'a baktığımda hala gözünü dikmiş bize baktığını gördüm. Bir de bunca bağırış çağırışın içinde hiçbir öğretmen' Ne oluyor? ' diye bakma zahmetinde bununmamıştı.

Araya duvar girince Serhat dizlerini kırıp elini silah yaparak ateş etti''Dıkşın dıkşın Buğlem Yalçın'dan sert anlar''dedi.Dizine tekme atınca dizlerinin üzerine kapaklandı.

''Şimdi sınıfa gidiyoruz ve sen Özlem'den 46 kromozumumda senin olsun affet beni diyeceksin.Ayrıca Kaan olayından Ferhat'a bahsedersen 46 kromozomunuda uç uca bağlar'Yuları Bak' filmindeki uçan ev gibi uçururum seni.Anladın mı ?''

Hızlı konuştuğum için Serhat bir süre ne dediğimi anlamaya çalışsa da ''Tamam  '' dedi. Ayağa kalkıp dizlerini çırptı ve sınıfa gittik. Sınıfa girdiğimizde Ferhat'ın gözleri parlamıştı. Yanına oturup''Ferhatım'' dedim. Hep yaptığım gibi saçını karıştırdım.

Özlem'in çığlığını duyduğumda hızla duvar tarafına baktım. Özlem zıplayarak Serhat'ın boynuna sarıldı. Özlem artık mutluydu. Zafer kazanmış bir edayla gülerek Ferhat'a döndüm. ''Ne yaptın Serhat'a'' dedi yandan yandan gülerken. Sıranın arkasına yaslanıp kolumu Ferhat'ın omzuna atarak''Meslek sırrı''dedim.

Ders zili çalmıştı dakikalar içinde hocanın geleceğini anlayıp ayağa kalktım. Tabiki derse girmeyecektim. Ferhat'a ve Özleme sarıldım. Serhat kollarını açtığında elini tutup resmiyetle el sıkıştım. Sonra karnına elimin tersiyle yavaşça vurup  güldüm. ''Bülem kaptan'' dedi Serhat. ''Okula dönmeni bekliyoruz ''diye ekledi eliyle Ferhat'ı Özlem'i ve kendini görünmez çember içine alırken. Bülem biraz lakabım olmuştu.
Güldüm ''İnşallah Sero'' dedim .Serhat'ın omzuna vurarak kapıya yöneldim. Ben çıkarken sınıfa giren hocayı kafamla selamlayıp çıktım. 




Aşçı MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin