28

763 42 0
                                    

Rock sevmeyenler için :

 Hoca serbestsiniz dediğinde kafamı sıradan kaldırdım. Bildiğim konular olduğu için derslerde yatmayı seçiyordum. Okula eksiksiz gelip gidiyordum. Annemle babamın Kaan olayından haberi yoktu.Zil çaldığında telefonumu alıp koridordaki camın önüne geçip Skillet açtım.Gözlerimi kapatıp kendimi Rock müziğe bıraktım.

   Zilin çaldığını varla yok arası duyduğumda mermer yerden zıplayarak merdivenlere yöneldim. Büşrayı ve Deniz'e gidecektim. Sınıfa girdiğimde bütün gözler bana dönmüştü. Büşra kafasını okuduğu saçma sapan kitaplardan kaldırıp bana baktı. ''Evet yine onlardan''dedi ve göz devirdi.Sonra ayağa kalkıp yanıma geldi ve salak yağcılık gülümsemesini yaptı. Deniz ondan önce davranıp bana Recep İvedik sarılması yaptı. Çekildiğinde başım dönüyordu. ''Sende sarıl ablası onun ders vakti geçerken sınıfına tüküreyim'' dedi ve beni Büşra'ya itti. Büşra da kemiklerimi kırana kadar sıktıktan sonra ''Bunun işi tamam'' dedi. Deniz asker selamı verip bana döndü ve şeytani gülümsemesini takınıp bana baktı. ''Ulan öldüm zaten daha ne yapacaksınız'' dedim ellerimi iki yana açarak. Büşra'ya sarılıp saçlarından öptüğünde yüzümü buruşturarak ''Mümin kardeşlerim günah. Olan var olmayan var. Lütfen sevgilisi olmayanların veyahut sevgilisi tarafından kaçırılanların yanında sümüksü hale bürünmeyin.''dedim. Deniz beklemediğim bir anda beni sırtına alıp koşmaya başladı. ''Ulan Deniz bekle lan sen.'' diye bağırsamda sırtında hiçbir şey yokmuş gibi merdivenlerden inip sınıfa girdi. Beni sırtından indirip'' Amanın da amanın kıskandın mı sen babacım?'' dedi bebekmişim gibi konuşarak Saçlarımdaki eline vurup ''Babacım ne oğlum. Deşerim seni. Böbreğini alırım damarıma basma'' dedim çemkirerek. ''Eveeet... Buğlem yalçın eski haline döndü. Eğer biraz daha dönmeseydin Parmağımı yalayıp kulağına sokardım.'' dedi alkışlayarak. O sırada telefonum çaldı. Tanımadığım kayıtlı olmayan bir numaraydı.Bu okula geldim geleli kayıtlı olmayan numaralar arıyordu. ''Efendim'' diyerek kibar bir şekilde cevapladım aramayı. Biraz önceki çirkefliğimin ardından bu kibarlığım sınıftakileri ve Deniz'i şaşırtmıştı. ''Merhaba Buğlem. Ben Özgür.'' Sesi Yorgun geliyordu. ''Özgür... Sesin...'' dedim kaşlarımı çatarak. ''Boş ver sesimi sana söyleyeceklerim var. Bu arama bittikten sonra kesinlikle geri dönme tamam mı? Bak seni yaklaşık bir yıldır aralıksız takip ediyorum.Ve artık topun ucundayım.Bir üstüm yarım saate gelmeyecek olursa öleceğim. Sena 'Seni seviyorum' demek için aradım çünkü ne olacağım belli değil. Yani anlayacağın... Öyle işte.Belki görüşürüz yeniden seni Cafe'ye götürürüm tabi eğer istersen. Neyse görüşmek dileğiyl...'' cümlesini tamamlayamadan 'dıııtt' sesi gelmişti. Şok içinde telefona baktım. Denizin soruları art arda geliyordu.Gözlerimi telefondan ayırıp Deniz'e baktım.''Neden ben lan?'' diye bağırmamla hocanın içeri girmesi bir olduğundan Deniz sorularını da yanına alarak sınıftan çıktı. 



BÖLÜM ŞARKILARI:

  Skillet - Feel Invincible 

  Charlie Puth - Attention  


  BENİ BIRAKMADI ADLI KİTABIMA BAKMAYI UNUTMAYIN!


Aşçı MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin