12 (PART 2)

2.1K 107 9
                                    

''Çok teşekkür ederim '' dedim Özleme sarılırken. İçinde siyah elbiseli kız olan kar küresini çevirirken ''Aynı ben'' dedim ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum . Hediyesini verince o da beni öptü. ''İyiki varsınız kızlarım'' diye babam sarıldı bize. ''Tabiki ben iyiki varım da Özlem için pek öyle diyemeyeceğim'' diyerek babama sarıldım.  elindeki orta boy kutuyu alıp koltuğa oturdum. kutuyu açtığımda fotoğraf albümü olduğunu gördüm. Kapağını açtığımda ultrason görüntüsüyle karşılaştım. diğer sayfayı çevirdiğimde annem babam ve annemin büyümüş karnı vardı. her sayfada Özlemle bir yaş daha büyümüş olduğumuz fotoğraflar vardı. Son sayfadaysa dün çekindiğimiz saçma bir fotoğraf vardı. Ben yerde yatıyordum Özlemse benim sırtımdaydı. ''Teşekkür ederim'' diyerek öptüm. Annem babamın getirdiği kutunun 2 kat büyüğü bir kutuyla önüme gelince gülümseyerek anneme doğru yürüdüm.''Bu neyse çok sevdim diyerek '' sarıldım .''İyi ki varsın Kızım'' dedi omzumdan. Kutuyu açınca istediğim 3 seri kitap olduğunu gördüm. Bütün kutuları üst üste koyup hepsini kucağıma aldıktan sonra''Ben 3 ay yokum. bunlarla yaşayacağım. Eğer yemekte pasta veya çikolata olursa beni çağırın.Bıy Bıy'' diyerek merdivenlere yöneldim .Odaya girer girmez aşağıda hunharca titreyen telefonumu elime alıp arayan numaraya baktım 

Gönderilen: Baş Belası Ponçik Sevo :

Ne var lo sol bacağımda sayende gram yağ kalmadı. 

Gönderen:Baş belası Ponçik Sevo:

Arıyım mı pandaaşkım?

Gönderilen:Baş belası Ponçik Sevo :

Oke

''İyiki doğdun aşkom '' diye bağıran Sevca'nın sesiyle yüzümü buruşturdum ve ''Oke bıy bıy '' diyerek telefonu suratına kapattım. Çok geçmeden yeniden aradı ''Niye kapatıyon lo yüzüme telefonu '' diyerek başladı söze .O görmese de omuz silkerek ''Tarzım böyle '' dedim. ''Buğlem size gelsem de panda olsak olur mu ?'' dedi. ''Çocuğum sorman hata bak 15 dakika sonra kapıyı açtığımda içeri girmezsen kız ölür '' diye güldükten sonra telefonu kapattım. Herhangi bir bahane öne sunamazdı.Çünkü 'panda' kelimesini kullandıysa aşık olmuştur. 15 dakika bitince koşarak kapıyı açtım. Kapıyı açmamla Sevcan'ın kendini salondaki koltuğa atması bir oldu. Annemle babamla selamlaşması bittikten sonra odaya çıktık. Sevcan kendini yatağıma atarken''Üçüncü el iç çamaşırı gibiyim Buğlem. Buğlem karaya vurmuş panda gibiyim. Buğlem halay başı olamamış gibiyim. Buğlem babaannemin takma dişleri gibiyim. Buğlem gazı kaçmış kola gibiyim. Buğlem sokak ortasına hayalleri yıkılmış bir oğlanın bıraktığı unicorn gibiyim'' diye sıralıyordu yatağımda yuvarlanırken. ''Anlıyorum kim ki bu '' dedim kitap okuma gözlüğümü burnuma takarak. ''C sınıfında pandam. Çocuk bir ingilizce konuşuyor diyorum ki 'ben bu hazırlığı boşa mı okudum'. Ula... Çocuk...Yani...Bilmiyorum Buğlem. Çocuğu görünce ruhum yıldız tilbeye özeniyor'' dedi sırıtırken. ''Adı ne?'' dedim masadaki bibloyla oynarken '' Onu sormayacaktın Buğlem. Çünkü bende bilmiyorum '' dedi dudaklarını büzerek. ''Zor bir durumdasın hemen PAnDA ya bas'' diyerek elimdeki kalp şeklindeki yastığı ona doğru uzattım -PAnDA ->Panda Acil Durum Alarmı- Yastığa tekme atarak ne kadar zor bir durumda olduğunu kanıtladı. ''Yemek getir Buğlem. Bak elim ayağım kesiliyor'' dedi yalandan titrettiği ellerini bana uzatarak. ''Başka istediğin''.    ''Bi' de Allah rızası için şu çocuğun adını öğren''    ''Ula CIA ajanımıyım nereden biliyim? ''    ''Kes ve git yemek getir buğlem.''    ''Şu an iç sesim diyor ki git okuldakilere 'bu yeyip yeyip kilo' almıyor de diyor ''   ''Buğlemmm... Buğlemmm... Laf yapma lo... Git sandviç  yap,poğaça yap,Waffle yap git bir şey yap buğlem'' diye bağırarak beni yataktan aşağı attı. Aşağı inip yemekten kalan salatayı ve kahveleri tepsiye koyup yukarı çıktım. Kapıyı açtığımda tahmin ettiğim gibi Sevcan'ı halay çekerken buldum. Depresyonda olduğu için slow dans müziğinde tepiniyordu. Yiyecekleri masanın üzerine koyup kahkahalarla onu izlemeye başladım. Perde açık olsa karsı binadan sevcan'ı gören evi fare astı sanabilirdi. Sevcan bana doğru serçe parmağını uzatara''Gelsene '' dedi. parmağını ittirerek ''Yok beni seninle halay tutuyor '' dedim. Sevcan oflayıp kafasını çevirdiğinde tepsiyi görünce gülümseyerek tepsiyi eline aldı ve yere oturdu. yemek yemeye başladığında Özlem elinde bir kutuyla odaya girdi. Sevcan ağzındakileri Özleme gösterdikten sonra yemek yemeye devam etti .Özlem kutuyu bana uzatarak''Kerem bıraktı.'' dedi. kutuyu hızla elime alıp açtım. fotoğrafı elime aldım. Kaanla çekindiğimiz bir fotoğrafta kaanın yüzü yerine kendi yüzünü koymuştu. arkasındada 'Böyle olabilirdik'  yazıyordu. Kutunun dibindeki kağıdı açıp okumaya başladım ''Sevmek ne kadar zor olabilir. Sadece uzaktan bakmak sana. Çok yakınında olmama rağmen çok uzağında olmak .Seni sana anlatmak istiyorum. Kitap okumayı seviyorum demiştin .Hani bir kitabı okursun. Oradaki karaktere aşık olursun. Hani o kitaptaki kızın yerinde olmak istersin. İmkansızdır hani. Bizim imkanımız yok muydu be kitap karakterim? Sen mutlu olduğun zamanlarda gelip yanağımı sıktığında ben de salak gibi umutlanırdım hep. Canımı çok yaktın baş rolüm. Sen şimdi ağlıyorsundur. 'Sen ağlama. Dayanamam.Ağlama göz bebeğim sana kıyamam' demiş Sezen... Sen ağlama. Kendime verdiğim ceza ülke değiştirme... Gidiyorum başrolüm. Ne kadar etkili olacaksa yinede söyleyeyim Seni seviyorum...''  son kelimeyi okur okumaz hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım ''Ulan bu aşk bende yok lan'' diyen Sevcan'a dahada şiddetli ağlayarak cevap verdim. bir kaç defa art arda telefonuma mesaj sesi gelsede umursamadan ağlamaya devam ettim. Odanın içini yüksek bir müzik sesi kaplayınca kafamı dizlerimden kaldırdım. balkon kapısını açık görünce ''Ulan milattan önce sokak düğünleri mi moda?'' diye fısıldayıp kapıya doğru yürüdüm kapıyı kapatmak için uzandığımda lazerlerle 'İyi ki doğdun Buğlem'  yazısını görünce demirlere doğru eğildim .Aşağıda papyon takım elbise kombinli Kaan 'ı görünce sırıtarak demirlere vücudumla yaklaştım. Bir dakika biliyorum bu şarkıyı? Hangimiz sevmedik mi? 

ARKADAŞLAR MULTİDEKİ MÜZİK BİTMEDİYSE KAPATIN :)

  Hangimiz düşmedik kara sevdayaHangimiz sevmedik çılgınlar gibiHangimiz bir kuytu köşe başındaBir  vefasız için yol gözlemedik mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Hangimiz düşmedik kara sevdaya
Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Hangimiz bir kuytu köşe başında
Bir  vefasız için yol gözlemedik mi

Herkesten bir anı saklar bu yollar
Herkesin acısı sevgisi kadar
Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder ki
Deli gibi sevmek ruhumuzda var
   

Babamın boğazını temizelmesiyle yapıştığım duvardan ayrıldım. Kaan ''Burhan Abi burası sana ''diye bağırıp şarkıyı söylemeye devam etti.

Aşığın gözü kör kulağı sağır
Doğruyu yanlışı ondan görmedik
Yakıldı yıkıldı yinede sevgi
Ah o vefasızlar kıymet bilmedi

Herkesten bir anı saklar bu yollar
Herkesin acısı sevgisi kadar
Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder ki
Deli gibi sevmek ruhumuzda var 

Babama baktığımda gülüyordu. Şarkı bittiğinde Kaan'ı eve davet etti. Bana döndüğünde ''Cinayet olmayacaksa inerim'' dedim. Yanaklarımı sıkıp ''Pasta vakti ''dedive kapıdan içeri cıkıp gitti. 

Balkondan içeri dans ederek girip Sevcan ve Özlem e sarıldım.

Balkondan içeri dans ederek girip Sevcan ve Özlem e sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Bu babanın kopyası varsa bir tane ben alabilir miyim.?'' dedi parmağıyla kapıyı göstererek. ''Özel imalat canım'' dedim dudaklarımı büzüp tek kaşımı kaldırarak. ''Peki  bu çocuktan''   ''Buğlemogle ye ulaşılamıyor lütfen denemeyiniz'' diyerek odadan çıktım.Merdivenin sonunda Kaan ı görünce yüzümdeki sırıtma kat kat büyüdü. ''Ses tellerinden öptüm'' dedim yanına gelince. annem''Pasta vakti '' diyerek içeri girince Kaan sadece gülümseyerek göz kırptı. Mumları üfledikten sonra iyiki varsın ikiz diyerek Özlem'in yanaklarını sıktım. Aileyle sarılma faslı bitince Kaan'a baktım .Kollarını açınca gidip sarıldım. Bana son okuduğum kitabın kolyesini almıştı. kolyeyi taktığında ayağımı popoma vurarak kapının yanındaki aynaya baktım ''Çok güzel lo'' diye bağırdım. Annem pastayı dilimleyip getirdi. Kendi pastamı kısa bir sürede bitirdiğim için önce Sevcan'ın pastasına sonra Özlem'in pastasına en son da Kaan'ın pastasına sulandım. Kaan da dahil kimse vermeyince yüzümü asıp tekli koltuğun sırt tarafına oturdum.Ailece bir az sohbet ettikten sonra Kaan eve gitti ben yatağıma







Aşçı MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin