KAAN'DAN...
Araba gözden kaybolunca kaldırıma oturup çocuk gibi ağlamaya başladım. Ben mafya işine karanlıktaki şeytan Buğlem'e dokunmasın diye girmiştim. Onu kaybetmemek için bu işe girmiştim ama onu kaybetmiştim. Kendi ellerimle gitmesini istemiştim. Onu yaşatmak isterken onu öldürüp kendi kafama sıkmıştım. Ama gitmişti. Geri gelmeyecekti.Ve bunu kendi ellerimle yapmıştım. ellerimi yüzümden çekip göz yaşlarımı silip ayağa kalktım. Arkama döndüğümde Karanlıktaki şeytan sinsi gülümsemeyle bana bakıyordu. Gözlerinde acıma ve kötülük vardi. ''Odama gel Kober' dedi ve içeri girdi. Saya söve içeri girdim ve lavaboya gittim. Gözlerim kan çanağı gibiydi.Yüzümü yıkayıp Şeytanın kapısına gittim. Biraz daha sövdükten sonra kapıyı çalıp içeri girdim. ''Terk edildin Harun '' dedi gülerek. Olay çıkarmamak için yumuruklarımı kafa salladım. ''Aramıza hoş geldin'' dedi sandalyesinde dönerken. ''Anlamadım?'' dedim. ''Artık tam bir mafya adayısın. Bir bakmışsın bir gün genç dev mafyalardan olmuşsun. Tıpkı benim gibi '' dedi işaret parmaklarıyla kendini göstererek.''Niye mafyalar sevemez mi ?'' dedim elimi kaldırarak. Şeytan önce elime bakıp sonra bana döndü ''Sevemez. Bu onların hassas noktaları olur ve onları aslandan miskin ev kedisine çevirir. Konu burada kapandı. Git eşyalarını topla Çankırı'ya gidiyorsun. Dövüş ve silah eğitimi alacaksın.'' dedikten sonra masaya bir şey koydu.''Biletini al otobüsünü kaçırma. Ha eğer gitmezsen, ki bu konuda sana güvenmiyorum, kapına bizimkilerden birini göndereceğim nederde olursan ol bulurum bilirsin. Şimdi çıkabilirsin.'' dedikten sonra kapıyı gösterdi.Kafamla onaylayıp çıktım. Odama gidip askıdaki montumu aldım ve hızlı adımlarla oradan çıktım. O sırada binanın önünden geçen taksiyi durdurup evin adresini verdim. Arka koltuğa iyice sinip kafamı cama yasladım. Müziğin değişmesiyle gözlerim yeniden doldu. Belki de Şeytan haklıydı. Buğlem benim zaafımdı.
'...Sustu bu gece karardı yine ay...' belki Buğlem'in hayatımda olmaması beni daha güçlü yapacaktı.Ya... Ya bu olaydan sıyrılırsam. Ya Karanlıktaki şeytandan ayrılıp Yeniden yeni bir Kaan olarak Buğlem'in karşısına dikilirsem belki beni anlardı. Buğlem'in yokluğu bir anda tokat gibi yüzüme çarpınca gözlerimi kapatıp kendimi şarkıya bıraktım.
BÖLÜM ŞARKISI:
Manga- Cevapsız sorular
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşçı Mafyam
Teen Fiction# AŞÇI MAFYAM isimli tek kitaptır # #Saf kız bad boy hikayesi değildir# * * * Gülücüklerle dolu bir yaşamın paramparça olması neye bağlıydı? Her şey parçalanmış bir hayatı birleştirmeye yeter miydi? Mutluluk ölüm döşeğinde acının elini tutmuşken...