Acıyan gözlerimi açmaya zorlayarak yatağımdan kalktım. Dün 3 gibi eve gelmiştim ve Özlem sabah 9 da tepeme dikilip ''İkiz.. Kalk... ALO...'' diyerek beni ayağa dikmişti. Neymiş annemler bir şey konuşacaklarmış. Yorganımı tutarak üzerime battaniye yapıp yere yattım. Sonuçta kalkmıştım. Uykuyla uyanıklık arasındaki o tatlı yerde Özlem kapıyı Bizans kapısını zorlayan Osmanlı gibi açıp içeri Amerikan polisi edasıyla girdi.Ayağını kalçamın üzerine koyarak ''Fazla uzağa gitmiş olamaz'' diyerek saçma sapan cıvıklıkta bulundu. ''Geliyorum Özlem hadi defol'' dedikten sonra kafamı yorganın içine gömdüm. Özlem bu sefer üzerime oturdu.''Hayvan mısın ?'' diyerek onu üzerimden ittim. En sonunda uykumu açmayı başarmıştı. Ayağa kalkarak Özleme dik dik baktım. Özlem ciddi bir yüz ifadesiyle kafasını kaldırıp kahkaha atmaya başladı. Pijamamın paçalarından birisi katlanmış diğeri abuk subuk bir hale gelmişti. Pijamanın üzerini ise uykumdan ne yaptığımı bilmediğimden dolayı içine sokulmuştu. Ona eşlik ederek bende güldüm. ''Neyse hadi çık geliyorum '' dedikten sonra Özlemi dışarı ittim. Eşofmanlarımı giyerek aşağı indim.
Kahvaltı oldukça sessiz geçmişti.Sadece Özlemle saçma sapan konular üzerine konuşmuştuk. Kahvaltı masasını toplayıp içeri kahveyle beraber gittiğimde de bir fark olmamıştı. Annemde babam da bir karış suratla halıya bakıyorlar bizimle bile konuşmuyorlardı. ''Ya bugün cumartesi niye böyle sessiz sakin duruyorsunuz?'' dedikten sonra babam yukunup koltukta toparlandı. ''Söyleyecek şeyleriniz var heralde'' dedi Özlem.Annem kafasını sallayarak karşılık verdi. Babam boğazını temizleyip ''Kızlar...'' dedi ve durdu.Çok ağır bir şey di sanki söyleyecekleri. Annem kafasını kaldırmadan bir anda''Biz ayrılma kararı aldık. '' dedi.
Kaşlarımı havaya kaldırıp ''Peki o zaman'' dedim ve telefonumu çıkartıp Özgürü aradım. ''Efendim '' sesi çok geçmeden odayı doldurmuştu. Direk konuya girerek ''Özgür ben sorunu düşündüm ve kabul ediyorum yarım saate beni alır mısın ?'' diyerek annemle babama baktım. İkisininde kaşları çatılmış bana bakıyordu. ''Yarım saat değil iki saniye de bile alabilirim'' dediğinde gülerek telefonu kapattım. Odama yönelirken babam ''Bir yere gitmiyorsun'' dedi. ''Gidiyorum işte. Siz rahat rahat ayrılın'' diyerek odama çıktım. Özlem arkamdan odaya girerek kapıyı çarparak kapattı. ''Ne yaptığını sanıyorsun ?'' diye bağırdı.Dolabın üzerinden CD koleksiyonum olan valizi indirip ne var ne yoksa fırlatıp içine kıyafetlerimi tıktım. ''Gidiyorum. Defolup gidiyorum. '' dedim bağırarak. ''Burada anılarını bırakacaksın öyle mi ?'' dediği an devam etmesine izin vermeden ''Allah belasını versin o anıların'' deyip kapıdan çıktım. Babam merdivenin başında kolumu sıkarak durdurdu. ''Defol git odana Buğlem. Sinirlendirme beni'' dedi. '' Defolup gidiyorum işte ama gideceğim yer şu kapının arkasında çekilirsen...'' dediğimde babamdan gelen sert bir tokatla dizlerimin üzerine düştüm. Kendimi sıkarak ayağa kalktım ''Ne kadar da modern baba'' deyip bavulumu aldım ve hızla çıkışa yöneldim. Ayağıma hangi ayakkabı gelirse giyip kendimi asansöre attım.
Aşağı indiğimde Özgür çoktan gelmişti .Elimden hızla bavulu alıp bagaja koydu. Ben de ön koltuğa oturdum. Özgür gülerek yanıma binip yüzüme bakınca gülüşü aniden düşüp çatık kaşlar ve asık surat yerini aldı. Kafamı omzuna koyup önce öptü sonra okşamaya başladı. ''Kim yaptı?'' dedi sert sesiyle. Göz yaşlarımın arasından gülerek ''Önemi var mı ?'' dedim. ve göz yaşlarımı sildim. Gülümseme tebessümle karşılık verip arabayı çalıştırdı. Radyoyu açtığımda REDD- İTİRAF çalıyordu. Kafamı cama yaslayıp yoldaki kesik çizgileri saymaya başladım. Yeni bir hayata merhaba demeye çalışıyordum.
SELEME :) BU BÖLÜMÜ 2. YAYINLAYIŞIM. ÇÜNKÜ ÇOK DEĞERLİ WATTPAD BÖLÜMÜ YARIM YAYINLAMIŞ. 4 KEZ ARKA ARKAYA YAZIP AYNI SONUCU ALINCA BENDE BÖLÜMÜ SİLDİM ( TEŞEKKÜRLER SAYGILAR :)) 5.3K YIZ ŞU AN BEN BU BÖLÜMÜ TAM 5000 OKUYUCUDA YAZIP YAYINLAMIŞTIM FAKAT OLMADI. KADER NEYSE DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZRE SIHHATLE KALIN VE YORUM YAPIN GÖZÜNÜZÜ SEVEYİM YA BİR HİKAYEYE NASIL YORUM YAPMADAN DURABİLİYORSUNUZ YA AŞK OLSUN ? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşçı Mafyam
Teen Fiction# AŞÇI MAFYAM isimli tek kitaptır # #Saf kız bad boy hikayesi değildir# * * * Gülücüklerle dolu bir yaşamın paramparça olması neye bağlıydı? Her şey parçalanmış bir hayatı birleştirmeye yeter miydi? Mutluluk ölüm döşeğinde acının elini tutmuşken...