30

758 40 0
                                    

''Evet sildiriyorum ama izi kalıyor'' diyerek elimi omzuma götürdüm. ''Kaan'ın geri gelmesini ister miydin?'' dedi soğuk bir şekilde Özgür. ''O mesele çoktan bitti Özgür Bey'' dedim koluna yumruk atarken. Gülerek kolunu boynuma attı.''Önce yüzecek miyiz yoksa fitness a mı gideceğiz?'' dedi getirdiği çantayı omzuna atarak. Biraz düşündükten sonra ''Fitness'' diyerek kafamla koşu bantlarını gösterdim. Koşu bantlarında buluşmayı kararlaştırıp giyinme odalarında ayrıldık. Dolap bulup yerleşene kadar Özgür çıkmıştı. Onun yanına geldiğimde koşu bandıyla bakıştığını gördüm. ''Onu da mı öldüreceksin? Ne bu sert bakışlar?'' diyerek yanındaki banda çıktım ve çalıştırdım. Biraz sessizce nereye gittiği bilinmeyen yolu yürüdükten sonra ''Sana bir şey sormuştum hatırlıyor musun?'' dedi kafasını bana çevirip. ''Yaş konusu mu ?'' dedim havluyla ensemi kurularken.Kafasını sallarken hızını biraz daha arttırdı. ''Düşüneceğini söylemiştin'' dedi kaşlarını kaldırarak. ''Düşündüm tabi neden düşünmeyeyim ama...'' dediğimde bana bakarak ''ama...?'' dedi. ''Sanırım beni evlatlıktan falan ret ederler.'' dedim tek nefeste.''Katil olduğunu onlara söyle demedim.Yaşımı büyütmek istiyorum de ve çık işin içinden.'' tabi onun için kolaydı. Başta reşitti. Sonra mafyadan bozma biriydi. ''Çok mu kolay oradan bakınca? Özgürcüm okulum var,reşit değilim... daha sayayım mı ?''dedim ellerimi iki yana açarak. Dengemi kaybettiğimde hızla koşu bandını durdurup banda havalı(!) bir oturuş yaptım. Özgür hızla gittiği koşu bandını bir anda durdurunca o da havalı bir oturuş yaptı. Etraftakiler bize bir şeyleri var mı bakışı atarken ben karnımı tuta tuta gülüyordum bu da insanların dik dik bakmasına sebep oluyordu. ''Bir şeyin var mı?'' dedi Özgür hiçbir şey yokmuş gibi. Kafamı iki yana sallayıp ayağa kalktım. ''Nereye?'' diyerek Özgür de arkamdan ayağa kalktı ve beni takip etmeye başladı. ''Yüzerken biraz düşüneceğim söylediklerinizi Özgür Bey'' deyip. Havuzun kapısını açtım. .Boş bulduğum  şezlong a kıyafetlerimi ve spor ayakkabılarımı bırakıp havuza atladım. Saçma sapan hareketlerle havuzda bir sağa bir sola yüzdükten sonra çıkıp giyinme odasına geçtim. Özgür'e mesaj atıktan sonra üzerimi giyindim. Kapının önüne çıktığımda Özgür'ün daha çıkmadığını gördüm ve arabanın karşısındaki banka oturup Özgür'ü beklemeye başladım. Ayaklarımı ritimle yere vururken koluma dokunan bir elle kafamı yana çevirdim. Gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi açıldığında ''Kaan'' dedim fısıltıyla. Kaan... değişmişti. Kolları dövme doluydu, Saçları asker tıraşı olmuştu ve gözlerinin altı mordu. Elimle ağzımı kapatıp bana kırpmadan bakan gözlerine baktım. Yüzünde mimikten eser yoktu. Sadece yüzüne bakıyordu. ''Ne yaptın kendine?'' dedim kafamı sallayarak. Sağ eliyle sol yanağını kaşıdıktan sonra elindeki ceketi giyip kapüşonunu kafasına çekti. Hırkanın önünü kapattıktan sonra bana son kez bakıp arkasını döndü ve hızla uzaklaştı.Gözden kaybolana kadar arkasından baktım. Neden böyle yapmıştı?





BAM BAM BAM !!! -EDİS SAĞ OLSUN DİLİME TAKILDI- YENİ BÖLÜMLE BERABER YİNE BURADAYIM VE HABERLERİM VAR. BİLİN BAKALIM NE?-SICAK KAFASINA VURDU ÇOK ŞEY ETMEYİN :)- SON 7 BÖLÜME GİRDİK HAYILI UĞURLU OLSUN. :) ASLINDA 9 BÖLÜM AMA SON 2 BÖLÜM EKSTRADAN YAZDIĞIM BÖLÜMLER. BU KİTAP BİTİNCE 2. KİTABIMA YÖNELECEĞİM ONA DA BİR GÖZ ATARSINIZ. ZATEN HALA 9. BÖLÜMDE DURUYOR OKUMASI ÇOKTA ZOR OLMASA GEREK. YANİ 30 BÖLÜM OKUDUNUZ BU KİTAPTAN ZATEN 9 BÖLÜMCÜK NE Kİ? BENİ BIRAKMADI! -2. HİKAYEM- KİTABINI DÜZENLEYECEĞİM HENÜZ KAFAMA ESTİĞİ GİBİ YAZDIM AMA OKUYUN. DÜZENLEYİNCE DE OKUYUN. 4.9 K OLARAK ORAYA DA BEKLERİM AYNI TAYFAYLA :) NEYSE FACEBOOKTA AŞÇI MAFYAM RESMİ HESABINI AÇTIM -KEH KEH KEH - ŞU AN SADECE ANNEM TAKİP EDİYOR SAĞ OLSUN :D LİNK PROFİLİMDE...ŞU AN SAYFAA BOŞ AMA İNŞ BEĞENİRSENİZ KESİT FALAN PAYLAŞIRIM. KİTABIN SON BÖLÜMÜNÜ YAZDIĞIMDA İSE GRUP AÇACAĞIM SİZİNDE TUZUNUZ OLUR ORADA HİKAYE HAKKINDA VE BENİM HAKKIMDA  DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARSINIZ.  SİZCE SON NASIL OLACAK TAHMİNİNİZİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM :)  BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.


Aşçı MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin