Hoofdstuk 2

3.6K 129 19
                                    

... "SHAWNN BANAANTJEE" schreeuw ik als ik Nash en Shawn zie. Gauw ren ik naar hem toe en vlieg hem om zijn hals "AARDBEI" schreeuwt hij. Shawn is echt mijn beste beste beste vriend, mijn hartsvriend, mijn maatje, mijn allerbeste vriend oké ja dat dus "hee Nashi" zeg ik. Ik krijg een glimlach terug. "Oh geen, hoi Lynn, leuk dat je er weer bent zonder jou kan ik echt niet leven" zeg ik. Hij begint te lachen "nee" zegt hij met een grijns. Ik steek mijn duim op en richt me weer op Shawn. "Ik heb jou al zo lang niet meer gezien" "gister nog" Shawn kijkt me raar aan "nou en maakt niet uit" zeg ik gauw.

Ik ben eigenlijk een best apart persoon aangezien ik alleen maar jongens als vrienden heb, straks denken ze ook nog dat ik gewoon een jongen ben! De enige vriendinnen die ik heb zijn Mare en Sophie die ik al ken van de bassischool. "Hoe zou het wel niet gaan als wij geslaagd zijn. Dan zien we elkaar niet meer zo vaak hoor" "dan gaan we trouwen" zeg ik met een babystem. Cameron kijkt me boos aan "wat" zeg ik. "Wij gaan toch al trouwen"."Nee wij" dringt Nash tussen ons in. "Dan trouw ik met jullie alle drie" nu knikken ze tevreden. "Wat een fixer" Aaron komt aan lopen. Ik knik lachend, "tuulk" hij begint te lachen en geeft me een korte knuffel. De bel gaat en ik kijk paniekerig naar Shawn "welke les hebben we" ik weet mijn rooster nog steeds niet uit mijn hoofd "Engels of Chinees ik weet het niet meer" "maar we hebben geen chinees" Shawn kijkt me verbaast aan "oh dan heb ik dat gedroomd" "hij zit bij ons in de klas" roep ik terwijl ik gauw achter een jongen aan ren "doei" schreeuwen Shawn en ik tegelijk naar de andere jongens.

Shawn en ik komen gelukkig aan bij het lokaal en snel gaan we achterin de klas zitten. Ik leun tegen de muur aan en Shawn licht met zijn hoofd tegen mijn buik. Sommige meisjes kijken me jaloers aan. Want ik ben vrienden met Shawn Mendes, en hun niet, en ik ben de zus van Cameron Dallas, en hun niet. Wauw ik klink echt als een egoistische bitch. "Mevrouw Dallas en Mendes gaan jullie even normaal zitten" Shawn kijkt haar beledigend aan en blijft gewoon liggen "Shawn Mendes ga normaal zitten" roept ze boos "waarom zo boos mevrouw" "dit is al de tweede keer dat ik het zeg" "oh had u het tegen mij, ik wist niet dat ik ook een meisje was" ik barst in lachen uit. Shawn kan heel netjes zijn, maar soms. "Dallas dit is niet om te lachen" ik knik gauw en duw mijn hand voor mijn mond. Shawn gaat normaal zitten en ik leun ook niet meer tegen de muur. Ik kijk naar Shawn en mijn blik kruist met Claire, gauw kijkt ze weg. Ik draai me ook weer om maar kijkt met mijn ooghoek naar Claire die haar ogen de hele tijd op Shawn heeft. "Volgens mij heeft iemand weer een crush op je ofzo" fluister ik tegen Shawn. Hij kijkt opzij en als Claire dat ziet kijkt ze gauw weg "ach ja, ik kan er niks aan doen dat ik zo knap ben" fluistert hij terug. Ik doe moeite om mijn lach in te houden, maar mevrouw merkt het "Lynn vertel eens wat is er zo grappig volgens mij zij ik niks grappigs" "nee klopt, ik lach omdat mijn onzichtbare vriend" ik wijs naar achter waar niemand zit "ze zij dat Shawn zo lelijk is dat niemand hem wil" "shh stil" onderbreekt Shawn mij "ze zegt net dat jij zo lelijk bent dat zelfs een varken nog weigert om met jou over straat te lopen" ik kan mijn lach niet meer inhouden "Lynn dit is totaal niet om te lachen ga maar weg en Shawn jij ook jullie verstoren mijn les" roept ze boos. Ik begin nog harder te lachen "Aju mevrouw" ik sta op en loop het lokaal uit "fijne dag verder" roept Shawn. "En nu" vraagt Shawn "gewoon melden" zeg ik droog. Hij kijkt me raar aan, maar ik heb dit al vaker mee gemaakt en ik weet precies wat je moet doen.

Ik ga samen met Shawn aan het bureau van mevrouw Adams zitten "en wat brengt jullie hier" "nou kijk, Claire die zat dus de hele tijd naar Shawn te kijken dus ik zeg Shawn volgens mij heeft iemand weer een crush op je" Shawn kijkt me raar aan "toen zij hij, 'ja ik kan er niks aan doen hè ik ben zo knap' dus ik moest lachen, niet hard ofzo, en dat vond ze niet leuk" mevrouw Adams grinnikt even. "Dat slaat toch nergens op, werd je er daarom uit gestuurd" "nee ik zei tegen haar dat mijn onzichtbare vriend zij dat Shawn zo lelijk was dat hij niemand kon krijgen, vond ze niet zo leuk, maar ik kan moeilijk Claire voor gek zetten in de klas" "en Shawn waarom wordt jij eruit gestuurd" "nou ik zei dat haar onzichtbare vriend dat ook over haar zei" mevrouw begint weer te lachen "jullie kunnen gaan, ik schrijf dit niet op want het slaat nergens op" "oké bye, love you honey" zeg ik en loop weg. Shawn volgt me, "zeg je altijd de waarheid" ik knik. "Want zij vind de waarheid grappig" Shawn grinnikt. We gaan in de kantine zitten en ik trek mijn telefoon uit mijn zak en maak een snapchat foto ~Shawn is lelijk~ zet ik erbij. "Lynn, zullen we ook voor die van mij een doen. Ik bedoel als je dat wilt. Je wordt waarschijnlijk wel herkent op straat enzo" ik knik en pak zijn telefoon en open snapchat. Ik knik en we maken een foto. "Doe is hier" ik pak zijn telefoon en maak nog een selfie ~Shawn is ugly af xx Lynn~ en ik zet het in zijn verhaal. "Nu denken ze zeker dat wij een koppel zijn" grinnikt Shawn "dat zijn we toch ook" lach ik "oh ja tuurlijk" 

Hoi, hey, ook herschreven dit. Nou ja doei.

Liefs Meijke.

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu