Hoofdstuk 28

1.5K 82 7
                                    

Wahahahahahha😂😂
"Wat doet Jack pijn" zegt Cameron "ik weet maar een manier" zeg ik dan "met Jack J maar ik wil hem er niet in mee trekken dus dat kan niet" we denken lang na "wacht even" Matthew springt op en komt terug met een schaaltje rauwe wortels. "Wortels helpen altijd" ik pak een wortel en kauw er een keer op maar meteen ren ik weer naar buiten en spuug hem uit, Cameron en Matthew kijken me raar aan "ja ik hou gewoon niet zo van rauwe wortels" zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Cameron en Matthew schieten in de lach. Want ja ik ben zo grappig. Ik ga weer op het bed zitten en leun tegen Cameron aan. "Of we nemen geen wraak" zeg ik dan, Cameron knikt "we negeren hem gewoon, en Femke ook" zeg ik. Weer knikt Cameron, Matthew staart alleen maar voor zich uit "Matt wat is er" hij schud zijn hoofd, "niks" zegt hij. "ZULLEN WE EEN YOUTUBE VIDEO MAKEN" schreeuw ik dan "dat hebben we vanmiddag toch ook al gedaan" zegt Cameron "nou meneer Cameron Dallas dan doe je toch gewoon niet mee" ik spring op en pak Matthew's hand "kom kom" ik sleur hem mee naar mijn kamer en zet de camera neer voor het bed. "Oké wat gaan we doen" zegt Matthew "uhmmm" "vragen en als je het antwoord niet weet moet je een opdracht doen" zegt Matthew en ik knik.
Ik start de camera "Hello schatjes, vandaag ben ik met" "MATTHEW ESPINOSA" ik knik. "En we gaan vragen aan elkaar stellen en als je dan het antwoord niet weet moet je een opdracht doen" "oké ik begin, wat is mijn lievelings kleur" ik denk even na en ik gok maar wat "groen denk ik" hij knikt, "KABOEMBA, oké wat is mijn tweede naam" "ja dat weet ik toch niet" ik haal mijn schouders op "uhm idk volgens mij is het Nathalie" ik knik "DUIMPIE" schreeuw ik waardoor Matthew moet lachen "oké, wie was mijn beste vriend op de middelbare school" "dat weet ik toch niet" "tja heb je soms" "ik weet het niet" Matthew kijkt me grijnzend aan "eet een rauwe wortel" "BITCH" schreeuw ik.

Als de video af is heb ik nog steeds de vieze nasmaak van de wortel in mijn mond. Ik vind het dus echt niet leuk! "GATVER DE GATVER" schreeuw ik terwijl ik met mijn hand over mijn tong ga, waardoor de smaak nog viezer wordt aangezien ik daar de wortel mee heb vastgehouden. "I WAN'T A ICECREAM MATTHEW" schreeuw ik, Matthew komt mijn kamer inlopen "OKE KOM" schreeuwt hij, ik kijk hem raar aan "jij schreeuwt ook de hele tijd, bitch pleace" hij zwaait zijn haar naar achter zodat het lijkt alsof hij een hair swip doet alleen hij heeft geen lang haar dus het ziet er niet uit. Ik schiet in de lach en Matthew kijkt me boos aan. "CAM GA JE OOK MEE" schreeuw ik. "JAAA" schreeuwt hij als een klein kind en hij komt spastisch aanrennen. Ik schiet in de lach en loop dan het huisje uit, als ik de deur open trek staat Jack Gilinsky daar. "Pak je spullen vast, je ruilt met Matthew van kamer" zeg ik, nu kijkt hij me boos aan "pak jij je spullen maar ik ga niet weg" ik steek mijn duim op "is goed dan ga ik wel naar Matthew toe" ik zie dat het hem pijn doet "Matt Cam komen jullie" vraag ik, ze komen aanlopen en ik pak Matthew's hand vast. "Doei Jack" zeg ik. Ik loop naar buiten en ik heb nog steeds Matthew's hand vast, als Jack ons niet meer kan zien schiet ik in de lach "zag z'n kop toen ik zij dat ik bij jou ga slapen" Cameron kijkt me streng aan "jij blijft gewoon bij mij" zegt hij. "Ja daag ik ga echt niet bij Jack slapen" "je slaapt toch ook niet in dezelfde kamer ik slaap ook gewoon bij Femke in de buurt" ik knik zachtjes. "Oké ik doe het maar dan krijg ik twee ijsjes" zeg ik, Cameron knikt. "JOEPIE" schreeuw ik hard. Iedereen kijkt me raar aan. Ik zwaai naar de mensen en loop dan naar de ijs kraam. "Een hoorntje met citroen en oreo" zeg ik. Matthew en Cameron bestellen ook. Dan gaan we op de bank zitten, een klein meisje ik schat 8 komt naar ons toe rennen. "Ben jij Cameron Dallas" vraagt ze aan Cameron, hij knikt. "MAMA MAMA" schreeuwt ze. Er komt een vrouw naar haar toe rennen "mama dat is Cameron Dallas" de ogen van de vrouw worden groot. "Zou u misschien iets voor ons willen doen" vraagt ze "ja hoor zeg maar gewoon je" "mijn dochter is erg ziek en ze is ongelofelijk fan van je, ze wil je zo graag ontmoeten alleen dat kan niet" zegt de vrouw. "Is ze hier" vraag ik, de vrouw knikt "wat nou als we een meeting met haar doen" stelt Matthew voor. De vrouw begint heftig te knikken, "is ze fan van Magcon" vraag ik, nu begint het kleine meisje te knikken. "Zullen we de andere jongens ook even vragen" zegt Cameron. De vrouw knikt weer. Ik pak mijn telefoon en bel Shawn en al die andere. "Ze komen er zo aan" zeg ik. Als iedereen er is doen we een meeting met het meisje. Ze was super blij dat ze ons kon meeten en het bleek dat ze ook een fan van mij was.

Ik lig naast tussen Mare en Sophie. "Wat een domme kip is die Jack" zegt Sophie "en van Femke had ik het ook niet verwacht" zegt Mare "misschien moet je met haar praten, ze heeft echt spijt" zegt Mahogany die opeens random in de kamer staat. Ze gaat op het voeten einde zitten, ik knik. "Slaapt ze al" vraag ik, Mahogany schud haar hoofd. Ik stap uit het bed en loop naar de bank. "Femke" vraag ik zacht. Ze kijkt op en haar ogen zijn waterig. "Gaat het" vraag ik, ze schud haar hoofd. Ik ga tegenover haar zitten. "Kun je me vertellen wat er precies gebeurde" ze knikt.

Pov Femke.
"Kun je me vertellen wat er precies gebeurde" ik knik.
Flashback
Ik kijk om me heen of ik Cameron ergens kan vinden. Opeens voel ik twee warme lippen op die van mij. Ik zie niet wie het is, ik ga ervan uit dat het Cameron is maar het voelt anders. Ik probeer hem van me af te duwen maar het lukt niet. Ik ga maar mee in de zoen, er vanuit gang dat het Cameron is. Opeens vliegt 'Cameron' van me af, ik open mijn ogen en zie dat het niet Cameron was. "HET IS NIET WAT JE DENKT" hoor ik Jack dan opeens schreeuwen. "IK DENK OOK HELEMAAL NIKS, ALLEEN MAAR DAT HET OVER IS" hoor ik Lynn zeggen, ik draai me naar hun toe en zie dat Cameron me met betraande ogen aan kijkt. Hij zegt niks "LUISTER IS EVEN JACK JIJ MOET NU NIET ZIELIG GAAN DOEN WANT JIJ BENT DE GENE DIE HET HEEFT AAN GERICHT" Lynn draait zich naar me toe "EN JIJ HOE DURF JE CAMERON PIJN TE DOEN, NIET VERWACHT DAT JE ZO WAS FEMKE" schreeuw ze boos. Ze kijkt naar Cameron die nog steeds met betraande ogen naar me kijkt. "Sorry Femke maar zo kan ik niet verder" zegt hij zacht. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. Cameron loopt weg, en waarschijnlijk is hij voor altijd weg. "JACK HOE KUN JIJ ZO'N DOM EGOÏSTISCH KIND ZIJN. ALS JIJ HAAR PIJN DOET IK DOE JOU PIJN IK ZOU UITKIJKEN ALS IK JOU WAS" schreeuwt Mahogany, ze draait zich om en loopt weg. Ik kijk Jack boos aan "ik haat je" zeg ik, hij kijkt me niet begrijpend aan maar voor hij iets kan zeggen loop ik weg.
Einde flashback

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu