Een maand later is het huis helemaal klaar. Ik heb echt een super mooie kamer (zie foto) met een inloop kast en een eigen badkamer. We hebben ook een zwembad in de tuin, en een mini bioscoop. Ook zijn we al ingetrokken want het was zo mooi dat we er meteen heen wouden.
Ik heb nu ook een paar weken een YouTube kanaal omdat ik dan wat van mij kon laten zien. Ik besluit een 10 things About Lynn te doen.
Ik zet de camera neer voor het raam en begin met praten "hee allemaal, ik ben Lynn Dallas. Welkom in mijn nieuwe kamer, wauw ik ben er zo blij mee" zeg ik "maar goed, ik ga vandaag een 10 things About Lynn doen dus laten we beginnen.
1. Cameron Dallas is mijn Twin.
2. Ik ben 19 en bijna afgestudeerd.
3. Ik ben laatst verhuist en woon nu met de boy's van Magcon.
4. Shawn Mendes is mijn bff.
5. Ik ben single.
6. Ik kan zingen (volgens Shawn en Cameron)
7. Ik ben verslaafd aan Netflix series kijken.
8. Beyoncé is mijn beste vriendin
9. Soms zeg ik dingen die niet waar zijn
10. Ik heb een ontzichtbare vriendin en ze heet BerthaNou dat waren dus de 10 dingen over mij die jullie misschien nog niet wisten. Ik hoop dat jullie deze video leuk vonden. XX love yaa" en ik stop de camera. Ik bewerk het filmpje en upload het op YouTube. Ik loop naar beneden, waar Jack J in de keuken staat pannenkoeken te bakken. "Zow kun je pannenkoeken bakken" hij knikt heftig "knap hè" "heel knap" zeg ik lachend. "Leuke YouTube trouwens" ik kijk naar zijn telefoon die naast het voornhuis staat waar het filmpje van mij afspeelt. "Ik moet ook weer eens een filmpje maken" gaat hij verder "dan doe je dat" zeg ik lachend. "Pannenkoeken bakken met Johnson" hij begint te lachen. "Dat is nog best wel een goed idee" "mijn ideeën zijn altijd goed" "dan maken we er een samen en dan vragen we de kijkers wat we moeten bakken" ik knik. Hij pakt zijn telefoon en maakt een filmpje "hey, ik ga samen met Lynn" hij wijst naar mij "een bak/kook video maken. Dus comment wat we moeten maken" "love yaa" zeg ik. Jack poost het filmpje en hij krijgt al gauw veel reactie's.
Een paar uur later zitten we met zijn allen the walking dead aan het kijken. Wat de jongens helemaal mooi vinden. Ik zit dan meestal op mijn telefoon en maak wat snaps. Ik lig dan meestal op de bank. Maar die was bezet dus ging ik boven op Shawn, Cameron, Nash en Carter liggen. Wat ze eerst niet zo leuk vonden maar dat maakt mij niet uit. Zoals altijd zit ik weer een beetje op mijn. Telefoon en kijk naar de reactie's die Johnson gekregen heeft.
@Lovelikeshawn: pancakesss
@xxclaire: IJS
@sarahjohnson: bloemkool
@babybooLynn: LYNN♥️
@hiplikejohnson: maak een ontbijtDe laatste reactie leek me best leuk om te doen. Dus ik zeg het tegen Johnson en hij knikt alleen terwijl hij naar de tv blijft kijken. Ik grinnik zacht en besluit dan maar naar mijn mooie kamer te gaan. Ik rol van de jongens af en val op de grond. En blijf een tijdje stil liggen, terwijl ik de jongens hoor lachen, wat steeds minder wordt. Als ik al iets van 3 minuten lig begint Cameron te praten "Lynn gaat het" ik reageer niet "Lynn" hoor ik Taylor nu "Lynn" ik voel een harde klap in mijn gezicht en begin hard te lachen "auw" "wat was dat" zegt Hayes "HAHA PRANK" schreeuw ik en ik ren naar boven. Op mijn kamer aan gekomen plof ik op mijn bed. Ik blijf even zo liggen en doe dan mijn pyjama aan en mijn make-up af. Ik ga weer in mijn bed liggen en doe Reign op de tv. Want dat is wel leuk. Als ik al iets van 5 afleveringen heb gekeken hoor ik zacht geklop. Ik zet de tv stil "BINNAAA" schreeuw ik de deur gaat open als Johnson binnen komt. "Hee" zeg ik. Johnson gaat naast me zitten en kijkt me serieus aan "wat is er" vraag ik zacht. Hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder aan "Jacki boy Wats wrong" vraag ik "het is uit met mij en Maddie" zegt hij zacht. "wat. Waarom" "ze vond dat ik teveel met jou omging en ze wou dat ik niet meer met je omging" Maddie heeft gelijk ik ga steeds meer met Jack om en dat vind ze misschien niet leuk "ik heb het uit gemaakt want ze zij dat ik moest kiezen tussen jou en haar. En ik wou niet kiezen. Maar omdat ze dat tegen me zij heb ik het uit gemaakt, als je mijn vriendin bent hoef je dat niet te zeggen" zegt hij half huilend. "Jack je hebt de goeie keuze gemaakt" zeg ik en sla een arm om hem heen. Ik vind het echt zielig voor hem.
Ik wordt wakker van het geschreeuw van Cameron, ik schrik want ik lig half op Jack. Gauw spring ik van hem af "WE GAAN OP TOUR" hoor ik Cameron roepen...
///////////////////////////////////////
Hee weer een deel, iets korter dan normaal omdat ik dit gewoon een goed einde vond. Hahaha.
Xoxo M
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...