Lynn
Matthew is met kamer verwisselt Aaron slaapt nu bij ons. En ik kan niet echt slapen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik Jack heb gezoend, misschien is dat mijn manier van verdriet verwerken, ik bedoel ik vind Jack niet eens leuk. Ik besluit wat te drinken, ik ga naar de badkamer en pak een beker met water en drink het in een keer op. Ik ga op mijn bed liggen, er rolt een traan over mijn wang. "Lynn gaat het" hoor ik Aaron zacht zeggen "nee" ik zie een schim op me aflopen. Aaron, hij gaat naast me lichen en slaat een arm om me heen. "Lynn niet verdrietig zijn" zegt hij lief. "Aaron ik heb Gilinsky gezoend" zeg ik voorzichtig "huh why" "i don't know" "handig hoor" zegt hij lachend. "Ben je niet boos" "nee tuurlijk niet, hailo het is jou leven, je hebt niet meer met Matthew dus je kunt bekken wie je wilt" zegt hij lachend, hij heeft wel gelijk "ja maar ik had het niet moeten doen" "girl fouten kun je maken" "ja maar straks geef ik Jack valse hoop" "wat denkje dat Jack altijd doet" "oké ja klopt" "weet ik" "Aaron je bent echt super veel voor me gaan betekenen in korte tijd" "Lynn wij zijn bff" "jaaa" "ben ik nu ingeruild" zegt Shawn nu opeens vet random, "babyboy jij bent ook m'n bff" zeg ik terwijl ik over Aaron heen klim en naast Shawn ga liggen. Aaron gaat aan de andere kant weer naast me liggen en nu liggen we met z'n drieën in het bed, ik ben fixer haha, "wij zijn de bff Squad" zeg ik heel droog, Shawn grinnikt zacht "jaaaa" zegt Aaron. "Aaron doe is tel" m'n telefoon wordt in mijn handen gedrukt en ik maak een Snapchat selfie ~BFF SQUAD❤️💪🏼👨👨👧😈~ ik post hem en geef mijn telefoon weer aan Aaron. Niet veel later val ik in slaap.
"LYNN WTF" ik wordt wakker van geschreeuw, ik weet eigenlijk niet van wie. Ik kijk verbaast op en merk dat ik half op Aaron lag. Ja dat ziet er heel raar uit voor mensen die mij en Aaron bijna nooit samen zien want ja gisterochtend waren we nog niet bff. "ZEG DAN" Matthew kijkt me boos aan. "Kill Matthew doe rustig wie bekt hier nou met andere meisjes" Matthew kijkt me verbaast aan "waar heb je het over" oké Wtf hij is vergeten. "Nou Matthew, jij ging gister voor mijn neus bekken met meisje. Dus het is over" hij kijkt me verdrietig aan en ik zie dat er tranen in zijn ogen komen, hij draait zich gauw om en loopt weg. Ik klim uit het bed en ik trek een wit shirtje uit de kast met een zwarte skeany jeans en ik trek het aan. Gwn waar iedereen bij is. Aaron kijkt me eerst raar aan maar gaat dan gewoon verder waar die mee bezig is, ik loop naar de badkamer en ik doe wat make-up op.
We lopen richting het vliegtuig, want we gaan omw London en met het vliegtuig gaat sneller aangezien we vanavond al een show in London hebben. Ik ga bij het raam zitten en ik zie wel wie d'r naast me komt, als ik hoor dat er iemand naast me komt zitten draai ik me gauw om, Jack. "Hee Lynnie" "Jack laten we het maar meteen zeggen, dat van gisteravond had niet moeten gebeuren. Ik was dronken ik wist niet waar ik mee bezig was sorry" hij kijkt me betreurd aan "sorry Jack" "oké we zijn nog wel vrienden toch" "nee" zeg ik droog, hij kijkt me verdrietig aan "hahaha nee grapje je had je kop moeten zien, babe love you" zeg ik als ik een hem een knuffel geef. Aaron gaat naast Jack zitten "AROMAAT" Aaron kijkt me vragend aan "sorry dat moest oven" zeg ik lachend. Ik sta op "Jack skuuf is emkes een eindje op" (want zo zeggen wij dat altijd😂) hij blijft gewoon zitten. Dus ik sta op loop voor Jack langs en ga half op Jack en half op Aaron zitten zodat hij wel moet weg gaan maar hij blijft gewoon zitten "mevrouw het is niet de bedoeling dat u zo gaat zitten" ze kijkt me streng aan "Jack schuif alsjeblieft op" hij schud zijn hoofd "mevrouw als u hier problemen mee heeft kunt u ook gewoon daar gaan zitten" ze wijst naar de plek naast Matthew. Jezus het voelt net alsof ik op school zit "nee liever niet ik wil liever hier zitten" "Jack babygirl schuif is op" hij schudt weer zijn hoofd, oké ninja krachten. Ik duw hem met al mijn kracht aan de kant en het lukt ook nog. "Opgelost" zeg ik met een grote glimlach en Aaron begint hard te lachen "dames en heren we gaan opstijgen" het vliegtuig beweegt een beetje, en ze valt, dat was wel heel nep. Ze licht nu over mij Aaron en Jack heen met haar hoofd op Jack's schoot. Ze kijkt Jack grijnzend aan en ze blijft gewoon liggen. Jack kijkt me aan, met een help me blik, oké toneelkunsten opzetten. "Hee, wil je zo vriendelijk zijn om van mij en m'n vriendjes af te gaan" ze kijkt me raar aan "je licht op mij en mijn vriendjes" "wat bedoel je" "ik bedoel dat je nu boven op mij en mijn boyfriends licht" "hahaha grappig" ik kijk haar droog aan "ik meen dit hoor, je kunt ze niet fixen dat heb ik al gedaan" ze begint hard te lachen, wat trouwens echt niet normaal raar klinkt, en ze stinkt "help me" fluistert hij. Ik knik. Dus ik leun naar voren en druk mijn lippen op die van Jack, niet meer. "Oh het was geen grapje" zegt ZW nu droog. Ze gaat rechtop zitten en zit nu alleen nog maar bij Aaron. "Maar jij bent wel single" "eigenlijk ook niet" zeggen Aaron en ik tegelijk "dat is ook m'n vriendje" zeg ik droog. "Opstaan dus" nu begint ze weer te lachen "wij zijn trio even voor de duidelijkheid. Ik druk nu ook mijn lippen op die van Aaron, en niks anders. Nu gaat ze boos staan en ze loopt weg. Ik kan mijn lach niet in houden en ik, Jack en Aaron beginnen heel hard te lachen. Matthew kijkt me jaloers aan maar ik negeer hem.
Hee baby'ssss weer een deel🍌 Hoop dat jullie het leuk vinden
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...