Magcon is terug babe, en daar kan niemand tegen op.
Ik loop door de school en iedereen kijkt ons aan zijn we zo nieuw dan. Eigenlijk heeft het geen nut dat we nu naar school gaan want we moeten nog maar 1 week en dan zijn we afgestudeerd. "Omg zie haar slet" zegt iemand "wat zeg jij" ik kijk haar arrogant aan, even laten zien wie de baas is. "Dat je echt een slet bent, zomaar met Magcon mee gaan doen omdat je een fan bent die misschien kan zingen" "heb jij onder een steen geleefd ofzo ik ben het zusje van Cameron you know" ze kijkt me vol ongeloof aan. "Ec...echt" stottert ze, ik knik. "Fouten maak je soms he, maar noem niet zomaar iemand een slet als je die gene niet kent bye" zeg ik en ik loop verder.
Zodra we thuis zijn besluit ik om een YouTube video op te nemen. Ik vraag Shawn of hij mee doet. "Zullen we een #askShalyn doen" hij knikt. Ik doe best wel vaak een ask video but i don't care.
(S= Shawn, L= Lynn)
L: hee baby's vandaag gaan we een #askShaLyn doen i know doe vaak ask but i don't care
S: okay let's begin. how old are you.
Shawn zet echt een overdreven rare stem op.
L: I'm 18 years old but next week wednesday i become 19.
S: and I'm 17 years old
L: my cutie little boy. Zeg ik terwijl ik over zijn hoofd aai
L: what's your snapchat?
S: shawnmendes1 (dat is de echte)
L: theLynnDallas (idk of die bestaat sorry voor de gene die zo heet)
S: kun je me bellen *nummer*
L: okay, we bellen je wel privé omdat we ons nummer niet bekend willen maken.
Meisje: hai met Nina Anderson
L: HEEE
Nina: OMG BEN JIJ LYNN
L: denk het
Nina: ben jij echt
S: i think so
Nina: OMG OMG OMFG
S: haha jij zij dat we je moesten bellen wil je nog wat zeggen tegen de kijkers
Nina: OMG I LOVE YOU SO BE YOURSELF AND LOVE MAGCON.
L: hahaha Ly to babe.
S: wij gaan weer verder met de video bye
L: gooi bij elkaar een pannenkoek met stroop in het gezicht
S: okayAls we klaar zijn met de video loop ik naar beneden en plof ik neer op de bank naast Matthew "NETFLX" schreeuw ik. Matthew doet iets van knikken en ze Netflix aan, "teen wolf" zeg ik met een grijns en nu glimlacht Matt ook stiekem vind hij het wel leuk. We zetten teen wolf aan en na de film zit ik heel dicht tegen Matt aan, hij vind het ook niet erg volgens mij. Ik zie hem grijnzen "kill die serie is eng oké" zeg ik, hij begint te lachen "dat had ik nou ook nog niet door" "vind jij het eng dan" "nee" "waarom zeg je het dan" "omdat ik toch zie dat jij het wel eng vind" zegt hij lachend "o ja" ik ben even stil, en nu is er een akward stilte. "Uhm... Laten we Just dance doen" zeg ik dan opeens random. "Okay" Matthew zet Just dance aan en we kiezen een liedje uit. Uiteindelijk wordt het echt super grappig want ik kan echt niet dansen. Ik maak er een Vine van en post hem. Dan laat ik me uitgeput op de bank vallen ik moet nog steeds heel hard lachen als ik denk aan hoe Matthew aan het dansen was. "Waarom lach je nou dan" zegt hij droog waardoor ik nog harder begin te lachen "ik denk om die appelmoes pot die aan het dansen is" nu begint Matthew ook te lachen. Dan is die stil "o wacht ik ben de appelmoes pot" "nee jij bent een sperzieboon" Matthew begint ook te lachen.
(Blake= B - Lynn= L)
L: Hee blakii when meet?
B: uhm next week wednesday
L: that's my bithday so you come anyway
B: yesyes
L: neem Femke dan ook mee
B: why
L: Femke ❤️ Cameron #CamFem
B: 😂😂😂😂
L: wat ben ik toch weer grappig
B: ja joh
L: maar babe ik ga Gilinsky roept me😐
B: haha ga ma
L: oké by ly
B: ly to😘Ik leg mijn telefoon op mijn bed en kijk naar Gilinsky die inmiddels ook op mijn bed zit. "Wats er" "i like you Lynn" oh god. "Uhm ja" "wil je mijn vriendin zijn" hahaha random, wacht hij vraagt of ik zijn vriendin wil zijn. "Uhm tja idk uhm oké" zeg ik dan. Gilinsky krijgt echt een bigsmile en tilt me van mijn bed en draait me rondjes door de lucht. Ik begin te lachen. Hij maakt een snapchat ~i'm so happy with this girl❤️ 4'09'16 💍~ zet hij erbij. Ook zet hij het op twitter en al die andere shit. Hij is echt heel blij. Ik moet hem niet breken dus. Ook ik zet wat op twitter enzo. Dan lopen we naar beneden en iedereen staart ons aan "tja wij zijn een koppel" zeg ik dan droog. Nash en Hayes beginnen als een baby in zijn handen te klappen, Matt kijkt me jaloers aan, en Johnson tja dat kan ik niet plaatsen. Shawn begint te zingen. "HIEP HOI HIEP HOI", Aaron gaat dansen. Carter, Taylor en Jacob kijken hun raar aan. Mag rent naar me toe en zwaait mer mij handen en Cam die kijkt alleen maar blij. "Dus Mag en Jacob wanneer worden jullie wat" Mag begint meteen te blozen. "Jacob wil jij Mahogany's vriend zijn" "LYNN" schreeuwt ze boos "lieve lieve Mag wil je mijn vriendin zijn" vraagt Jacob dan "awww" zeggen Cam en ik tegelijk. "JAAA" schreeuwt Mag dan. "Okay Cam Femke komt woensdag dus ja" zeg ik en Cam kijkt me dreigend aan "ik zou alleen je kamer wel iets opruimen" zeg ik met een knipoog "LYNN KUTWIJF" schreeuwt hij dan. Gauw ren ik weg richting, ja weet ik eigenlijk niet. Uiteindelijk kom ik uit bij de kamer van Shawn. Gauw ren ik naar binnen en ik ga onder het bed liggen. "Lynn i know that you her" hebben jullie ook altijd dat je dan gewoon bang wordt. Nou ik wel, dan voel ik een hand om mijn enkel en ik begin heel hard te gillen. Ik wordt onder het bed uitgetrokken en ik zie een heel groot scream masker waardoor ik heel hard begin te lachen "JIJ BENT ECHT GEK"
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...