"Oké Laar wij gaan wat met zijn 2en doen" zeg ik. Lara knikt "come with me" ze pakt mijn arm vast en we lopen naar de schuur waar Penny boards staan "wat gaan we doen" "jongens spotten" zegt Lara met een grijns "yeah babby" dat is echt ons ding "waar" vraag ik, "we gaan wel eerst even voetbalveld, dan stad en daarna Mac" ik knik.
(A/n oké wie doet ook altijd met een vriendin jongens spotten, ik eigenlijk wel wahaha)
We gaan omw voetbalveld en ik maak een snapchat foto ~omw🏂~ als we bij het voetbal veld aankomen gaan we aan de kant op de tribune zitten. We kijken naar de jongens die aan het voetballen zijn. "Die blonde is knap" zegt Lara "ja en die met dat bruine haar" ze knikt, en dan kijken ze onze kant op en wijzen ze naar ons fijn. "Pizza macaroni honden hoofd" zegt Lara, ik schiet in de lach "wat zeg jij" vraag ik "oh doe ik altijd als ik doe alsof ik niet op iemand lette ( Nederlands Engels)
"WILLEN JULLIE MEE VOETBALLEN" schreeuwt de blonde jongen, idk wat hij zegt "wat zegt die" "of we mee willen voetballen" "JAA DOEN WE" schreeuw ik en ik ren naar beneden met Lara achter me aan. "Hi boyss" zeg ik "hey beautiful" zegt de jongen met het bruine haar en ik begin te blozen "hoe heten jullie" "translate" zeg ik tegen Lara "hoe jullie heten" vraagt de jongen weer. "Lynn, ik kom uit Amerika" zeg ik, "wat doe je in Nederland" "ben met mijn broer en zijn vrienden op Tour and this girl is my friend" zeg ik en ik wijs Lara aan. Ze beginnen te lachen. "OKE VOETBALLLEEEEEN" schreeuw ik. Ik trek de bal uit de handen van een van de jongens en gooi hem op de grond ik trap er tegen aan en ik heb meteen een goal, oké er stond geen keeper "BAM IK BEN GOED" schreeuw ik, "ja tuulk" zegt Lara. "Oke teams" zegt de jongen. "Lara en Lynn pispotten" zegt de jongen met blonde haren "hoe heet je eigenlijk" "Job" "oke dankje" ik doe pispotten met Lara en Lara wint en kiest de andere jongen die dus Owen heet, volgens mij vond ze Job leuker maar da maakt me geen ene fuck uit. Ze zijn allebei knap dus ja. Als de teams klaar zijn beginnen we, Owen is aan de bal dus ik ren naar hem toe en duw tegen hem aan zodat hij van de bal weggaat als hij de bal niet meer heeft trap ik hem naar Job, en Job scoort "BAAAAAM BAE TEAM" schreeuw ik. "Wij zijn beter" zegt Owen, ik knik "jaja" Lara neemt de bal uit en Job pakt hem af, hij trapt de bal naar mij en Owen komt naast me lopen. Hij tilt me op draait zich om en zet me neer en voetbalt dan verder "BITCH" schreeuw ik. Ik ren naar hem toe en sprint op zijn rug, haha dat had hij niet verwacht want hij valt. "Owen niet zo sterk" zeg ik, jewa. Ik zit ondertussen boven op zijn buik omdat hij zich omdraaide, dan gaat m'n telefoon af #random "Cameron" lees ik hard op "wie is dat" "mijn vriendje" zeg ik sarcastisch "hee brother" zeg ik als ik de telefoon op neem "WAAR BEN JIJ" ik hou de telefoon van m'n oor af "is broertje bezorgt" "Lynn waar ben jij" "Lynn doe die peuk door" schreeuwt Job "Lynn kom verder bekken" schreeuwt Owen "hou je bek" zeg ik "op voetbalveld" "met wie" "Lara en een paar van die debieltjes" "oké we komen jullie ophalen tot zo" "JOW is goe" en ik druk hem weg "ZE KOMEN ONS OPHALEN" schreeuw ik naar Lara, ze knikt maar ze is erg bezig met Job. Ik stap van Owen af "schatje doe me je nummer" zegt hij, ik knik en geef hem mijn nummer. "Moet je me wa appe" "ja tuulk wat denk jij" zegt hij, hij trekt me in een knuffel en ik spring omhoog en sla mijn benen om zijn middel, zo blijven we even staan "uchum Lynn" zegt Gilinksy een beetje ongemakkelijk ik laat Owen los "GILINKSY HOTBEBOYY" schreeuw ik en ik geef hem een knuffel, Owen en Job kijken ons raar aan, "is dat je broer" vraagt Owen, "nee ik ben haar geheime liefde" zegt Gilinksy terwijl hij me een kusje op mijn wang geeft. "Hou je bek, nee m'n broer is daar ergens. Wil je mee lopen kun je alle debieltjes zien" "noem jij mij een debieltje" Gilinsky kijkt me beledigd aan "jup, okékom" ik pak Owen's hand en trek hem mee. "Wie is dat" Matthew kijkt me jaloers aan, "dat is Owen, Owen dat is Matthew. Waar is de rest" "binnen" "BITCHAAASS I'M BACKKKK" schreeuw ik, de mensjes komen naar buiten lopen en kijken Owen raar aan. "Dit is Owen" zeg ik, en ze gaan heel raar doen. Ze gaan allemaal telkens om de beurt hoi zeggen en dan krijg je "hoi" "hoi" "hoi" en lijken het net minions. Dat deden m'n neefje en nichtjes een keer Wahahahahaha ik lach helemaal dubbel. "Nou dat zijn dus de debieltjes en ze hebben gen leven" zeg ik. "Noem je mij een debieltje" zegt Cameron "ja eigenlijk wel" "dat betekend dat jij dat dus ook bent aangezien we twin zijn" zegt hij, "ok" "oké Owen ik zou ze even voorstellen, dat is Cameron m'n twin, Shawn ma bestfriend, Jack Johnson ma Cutee bae, Aaron me baby, Taylor m'n augurk" Taylor schiet in de lach "Jacob de fix van Mag, Carter m'n levende kledingkast" "hoezo dat nou weer" vraagt Carter "ik leen altijd jou kleding, Hayes my Little babbyyy , Jack Gilinksy Hotboy, Nash m'n blauw oog, Mahogany ook m'n bestfriend, Matthew is m'n ex maar we zijn weer friends en Blake is de bae van mij en Mare en Femke de fix van Cameron maar Blake en Femke zijn nieuw friends" zeg ik en als ik klaar ben met praten knikt Owen "oké ik ben Owen, de super swag coole knappe boy" zeg ik "ben je gay dan" "nee" "oh omdat je swag zegt, je weet dat dat stiekem ben ik gay betekend he" hij schud zijn hoofd en ik begin te lachen. "Dan weet je her nu, maar ik ga nu app me ja Byee Ly" zeg ik terwijl ik hem nog een knuffel geef en dan loop ik de bus in. Lara komt ook de bus inlopen "Lara wat moet jij mij vertellen" vraag ik, ze wordt helemaal rood "sinds wanneer hebben wij een tomaat met ons mee" Lara begint te lachen. "Job heeft me op date gevraagd" zegt ze "O MY GOSHHH THAT'S AWESOME" schreeuw ik "watte" Shawn leunt met zijn hoofd op mijn schouder "LARA GAAT OP.." "LYNN NIET ZO HARD" onderbreekt Lara me "Lara gaat op date met Job" zeg ik lachend. "OEHHHH LARA FIXFIX" gilt Shawn als een meisje, "wie fix jij dan" Carter komt er bij staan, nu wordt Lara weer rood "Job" "wie is Job" "die kill met dat blonde haar" ik wijs naar buiten en Carter begint te lachen. Hij loopt naar het raam en doet het open "JOB I LOVE YOUUU" schreeuwt Carter als een meisje "KUT CARTER" schreeuwt Lara. Carter rent gauw weg en Lara rent er achter aan met een pol lepel ofzo, idk hoe ze daar nou weer aan komt.
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...