OMG 104 vote's dit is verry special to me😂❤️
We zitten in ons appartement in Ibiza, we zijn in een zo iets wat ze een hotel noemen maar dan met allemaal huisjes zeg maar. En het licht bij de zee dus dat is mooi! Ik heb een kamer samen met Mahogany, Femke, Mare en Sophie. Met zijn vijven dus. Ik Mare en Sophie slapen dan samen in een twee persoons bed en Mahogany en Femke. We hebben een kamer met een tussen deur en in die andere kamer zitten Jack, Jack, Cameron en Nash. En er staan nog huisjes naast daar slaapt de rest. "WOW KIJK DAAR IS EEN ZEE" schreeuwt Mahogany dan "dat heb je goed gezien meid" zeg ik "ja want ik eet veel wortels" oke dat zij een vriendin van mij dus ook tijdens bijles, ik lach helemaal dubbel. Ik vertel aan het einde wel mijn bijles verhalen voor wie dat wil weten😂
Ik schiet in de lach en Mahogany moet ook lachen "sinds wanneer eet jij wortels" "nou die eet ik elke dag s'ochtends S'avonds always" "leuk" "ja" "doei" "doei" ik loop van het balkon af richting de kamer van de jongens waar ik alleen Cameron en Nash aantref op hun bed, ik ga tussen ze in liggen en kijk naar de tv "wat is dit" ik zie een raar progamma over hoe haaien mensen aanvallen "zo'n progamma" zegt Nash "dat had ik nog niet door" "Cam we moeten nog even een keer een video gaan maken dat vroegen ze op ask" "okay wanneer" vraagt hij "nu" hij knikt en springt van het bed "we kunnen wel de twin tag doen als die bestaat" ik zoek hem op en ik vind een leuke. We gaan op het balkon zitten want daar is heel goed licht en mooi uitzicht.
(Cameron= C - Lynn= L)
L: Hi babees vandaag ben ik met dit
Ik wijs Cameron overdreven aan.
C: en wij gaan de twin tag doen!
L: ja want zoals de meeste van jullie al weten, ik en Cam zijn tweeling. Dus voor de nieuwe mensen wij zijn twin.
Zeg ik terwijl ik zwaai met mijn armen
C: okay 1: wie is de oudste
L: IK
C: ja 8 minuten
L: nou en ik ben altijd volwassener dan jou because i am 8 minutes older. Okay 2: favorite herinnering samen
C: nou wij waren dus een keer op het strand en toen stonden we bij het ijs en er was een man die zij dat we een heel schattig stelletje waren.
L: en toen we vroeger samen op toneel zaten hebben we samen in een musical gespeeld met Sophie!
C: 3: wie doet er langer over om zich klaar te maken. LYNN
L: waarom ik
C: jij bent altijd langer bezig
L: echt niet altijd
C: nee maar meestal wel
L: 4: bijnamen
C: Lynnipinni, schatje, twini, L
L: uhm Cam, baby, schatje, macaroni
C: 5: beschrijf elkaar met een woord, sukkel
L: appelmoespot
We schieten allebei in de lagZo gaan we nog even door en uiteindelijk zijn we klaar. Ik besluit om later de video te editen want we gaan zo eten. Ik kleed me om en doe een zwarte croptop met een wit kort broekje aan. Mijn haar bindt ik in een losse knot en ik doe een beetje mascara op. Ik trek mijn zwarte nike's aan en loop dan de badkamer uit. "WIE GAAT MEE ETEN" schreeuw ik, ik krijg geen antwoord "DOEI" schreeuw ik dan en loop het huisje uit. Ik ga naar het huisje van Aaron, Shawn, Hayes en Matthew. Ik sla een paar keer hard op de deur en Hayes doet de deur open "hai little boy" ik loop naar binnen en schreeuw weer "WIE GAAT ER MEE ETEN" "ik" zegt Hayes dan en dat is ook de enige die wat zegt. "Nou dan gaan wij samen" zeg ik tegen Hayes en we lopen richting de bar die bij het zwembad staat. Wij hebben all inclusief dus we kunnen gewoon alles gratis pakken. Ik pak ene Magnum ijsje en Hayes ook. We lopen naar de ligbedden bij het zwembad en gaan erop liggen. Als we ons ijsje op hebben kijk ik op mijn mobiel hoe laat het is. 16:01, "zullen we nog even zwemmen" vraag ik dan, Hayes knikt en trekt zijn shirt en schoenen uit. Ik doe hetzelfde, ik had mijn bikini al aangedaan dus dat is wel handig. Hayes springt meteen in het zwembad was dus helemaal niet koud is blijkbaar. Ik heb daar altijd moeite mee meteen in het zwembad gaan, als ik weet dat het water warm is is het niet moeilijk maar als het koud is dan wel. Dan voel ik 4 handen op mijn rug en wordt ik in het water geduwd, halend naar lucht kom ik boven. Ik draai me richting de kant en kijk Cameron en Gilinksy boos aan.
Bijles verhalen:
Ik heb dus samen met een vriendin en nog twee jongens uit mijn klas bijles! Ik ga een paar verhalen daarvan vertellen.1: die man begon dus met vertellen en mijn vriendin vroeg toen opeens "welk cijfer heb jij" want we hadden dus een so. En het klonk echt heel grappig want de tafels daar stonden zeg maar schuin dus zij zat een beetje achter mij waardoor dat dus heel droog is als je dat opeens hoort, vond die man niet zo leuk.
2: we moesten dus een pen pakken alleen ik en mijn vriendin hadden die allebei niet mee, want al onze pennen zijn leeg en kwijt en ik ga geen nieuwe kopen want het school jaar is toch bijna afgelopen. Toen zij die man pak dan iets waarmee je kun schrijven dus mijn vriendin zegt "een gum" waardoor ik weer moest lachen . Toen wist ik niet welke opdracht ik moest maken want dat was ik vergeten en toen werd die helemaal boos want ik moest niet zo vervelend doen enzo, toen moest mijn vriendin heel hard lachen. En ik wist toen echt niet welke ik moest doen.
3: ik zit dus samen met nog twee jongens uit mijn klas met die bijles en er was dus zo'n jonger die komt later toen wij er al iets van 3 minuten zaten zingend binnen met zijn telefoon in zijn hand en hij was een spelletje aan het doen. Zegt hij "zo dat ding gaat hard" want hij had zo'n race spelletje. Ik en mijn vriendin weer heel hard lachen. Toen had die kill ook geen pen mee ofzo dus toen werd hij eruit gestuurd en dat was die week daarvoor ook al😂
Oke genoeg verhalen, willen jullie meer verhalen van mijn geweldige leven. Wat eigenlijk niet zo geweldig is maar oke. Zeg dan ma doei.
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...