"STOMME KUTTEN DAT JULLIE ZIJN" schreeuw ik, Cameron en Jack moeten alleen maar lachen. Ik steek de middelvinger naar ze op waardoor ze nog harder moeten lachen. Ik klim het zwembad uit en loop naar de rare mensen toe. Ik loop naar Jack en duw mijn lippen op die van hem, hij staat dicht bij het zwembad dus ik maak me van hem los en duw hem dan in het zwembad. Cameron moet heel hard lachen en ik duw hem dan ook in het water. Nu zitten ze allebei in het water en ik spring achter ze aan. Ik zwem naar Hayes die alleen maar lachend toe staat te kijken "vind je dat grappig ja" hij knikt. "WAAROM ZEG JE NIET EVEN DAT HUN KWAMEN" schreeuw ik lachend. Hij haalt zijn schouders op "het zag er wel grappig uit" ik kijk hem nep boos aan en begin dan weer te lachen van zijn zielige gezicht. "Ey maar guys vanavond is er zo'n disco ding avond voor mensen van 17 tot 20 gaan we daar heen?" vraagt Cameron ik knik heftig met mijn hoofd "jammer joh Hayesje jij mag niet mee" zeg ik, "grapje je gaat gewoon mee zeg maar dat je 17 bent" zeg ik. Hayes knikt, Cameron kijkt me nadenkt aan "komop nou Cam, wat maakt het nou uit hij lijkt toch ook ouder dan 16" zeg ik, hij knikt dan. "Maar ik ga er nu uit" zeg ik, ik klim het zwembad uit en pak mijn handdoek die ik om me heen sla. Ik loop naar de huisjes en ga naar binnen "VANAVOND IS ER ZO'N DISCO DING EN WIIJ GAAN ER HEEN" schreeuw ik hard door het huis, meteen komen Mare en Sophie aan lopen die me blij aan kijken. "LEUK" schreeuwt Mare "oké ik ga even douchen" ik pak een wit jurkje uit mijn koffer en een paar zwarte undies. Dan loop ik naar de badkamer en draai de deur op slot, ik stap onder de douche en na 10 minuutjes ga ik er weer uit. Ik doe mijn kleding aan en een klein beetje make-up. Ik kam dan mijn haar door en dan ben ik klaar, ik trek mijn nike's aan en loop dan de badkamer uit. "Eindelijk klaar" vraagt Blake dan, ik knik. "Duurde het zo lang dan" vroeg ik "een half uur" zij hij overdreven, ik begin te lachen "dat is fucking snel" "ik ben in 10 minuten klaar" "ja maar jij doet geen make-Up op" dan zegt hij niets meer "REKT" schreeuw ik en loop dan weg naar de kamer van de jongens "I WANT FOOD" schreeuw ik, "SAME GIRL" schreeuwt Johnson, hij komt naar me toe lopen "is iedereen al klaar" hij knikt "MENSEN WE GAAN" schreeuw ik, ik loop dan naar het huisje van de andere jongens en sla hard op de deur als Shawn opendoet "BANAANTJEE" schreeuw ik, ik geef hem knuffel "we gaan eten" zeg ik hij knikt en haalt de andere.
We zitten aan een lange tafel in het restaurant, je kunt gewoon langs het eten lopen en dan pakken wat je wilt. Ik loop samen met Shawn langs de patat enzo en ik pak gewoon iets daarvan, als ik dat op heb lopen Shawn en ik weer samen naar het ijs. "Oké we gaan een ijsje voor elkaar maken" zeg ik tegen Shawn, hij knikt. Ik pak een bakje en ik doe er twee bolletjes ijs in. Ik strooi er wat nootjes over heen.
"DON'T LET ME DOWN" schreeuwen ik en Mahogany, bij down gaan we naar beneden. En als er dan een paar keer down achter elkaar komt lijken we net kikkers. Dan slaat iemand opeens hard tegen mijn kont, ik draai me boos om. (En dat soort dingen gebeuren echt😂Ik heb het meegemaakt😂😂)Een lange jongen met blond haar kijkt me grijnzend aan "WAT DENK JIJ" schreeuw ik, eigenlijk schreeuw ik alleen maar om over de muziek heen te komen "DAT JE FUCKING LEKKER BENT" "DAT WISTEN WE AL" schreeuwt Mahogany dan, "MAG IK JE NUMMER" schreeuwt hij dan weer naar mij "WAT IS ER AAN DE HAND BABE" zegt Cameron dan waardoor ik heel hard moet lachen "DIE GUY WIL ME NUMMER EN ZEGT DAR IK FUCKING LEKKER BEN MAAR JA DAT WISTEN WE AL" de jongen kijkt me raar aan "JAMMER GENOEG IS ZE AL VAN MIJ SORRY ZOEK MAAR IEMAND ANDERS" zegt Cameron waardoor ik nog harder moet lachen, de jongen loopt weg en ik val bijna op de grond omdat ik het zo grappig vind. Mahogany moet ook heel hard lachen "JIJ BENT ECHT RAAR HE" zeg ik tegen Cameron "JA MAAR JIJ OOK" zegt hij dan "TJA HEB JE SOMS HE, WAAR IS GILINSKY" Cameron kijkt zoekend rond als zijn mond langzaam open zakt en hij dan naar iemand wijst ik volg zijn vinger, mijn hart scheurt in 100000 stukjes als ik zie dat Gilinksy en Femke elkaar bijna op eten. Mijn mond zakt ook open en ik draai me meteen om naar Cameron, ik trek hem in een knuffel "oorlog" fluister ik in zijn oor "heel erge oorlog" zegt hij terug. Ik trek me van hem los en loop naar Jack en Femke gevolgd door Cameron. Ik trek Jack van Femke af en kijk hem boos aan "HET IS NIET WAT JE DENKT" schreeuwt hij "IK DENK OOK HELEMAAL NIKS, ALLEEN MAAR DAT HET OVER IS" zijn ogen worden nat "LUISTER IS EVEN JACK JIJ MOET NU NIET ZIELIG GAAN DOEN WANT JIJ BENT DE GENE DIE HET HEEFT AAN GERICHT" ik draai me om naar Femke "EN JIJ HOE DURF JE CAMERON PIJN TE DOEN, NIET VERWACHT DAT JE ZO WAS FEMKE" schreeuw ik boos. Ik kijk naar Cameron die met natte ogen naar Femke kijkt, ik trek Cameron in een knuffel "rustig maar het komt goed" zeg ik, ik voel mijn jurkje langzaam nat worden "kom we gaan" zeg ik tegen Cameron. "JACK HOE KUN JIJ ZO'N DOM EGOÏSTISCH KIND ZIJN. ALS JIJ HAAR PIJN DOET IK DOE JOU PIJN IK ZOU UITKIJKEN ALS IK JOU WAS" hoor ik Mahogany nog schreeuwen.
Ik zit samen met Cameron op het bed in ons huisje. Mijn hoofd rust op zijn schouder "hoe gaat het" vraagt hij dan "slecht" "same" "ik had het niet verwacht" zeg ik dan "ik ook niet" "waarom breekt elke jongen op deze manier mijn hart" vraag ik "ik weet het niet" zegt hij dan, er wordt op de deur geklopt en ik sta op. Ik trek de deur open en zie Matthew die me bezorgt aankijkt "gaat het" vraagt hij dan voorzichtig, ik schud mijn hoofd. Hij loopt naar me toe en trekt me in een knuffel "het spijt me zo erg Lynn" "het maakt niet uit, ik heb nu pas door dat het bij jou niet zo erg was. We hadden nog maar 1 dag iets. We hadden geen herinneringen helemaal niks" "maar toch spijt het me" "ik vergeef het je Matt" ik voel dat mijn jurkje al weer nat is. Ik duw hem iets van me af zodat ik hem kan aankijken "huil je nu" hij knikt zacht "ik denk het" "kom" ik trek hem mee naar Cameron en plof naast hem neer. Ik klop op het bed als teken dat Matthew naast me moet komen zitten "hoe nemen we wraak" zeggen ik en Cameron dan tegelijk.
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...