"Nee hoor" zegt Mahogany, "wel" ze schut heftig haar hoofd "Mag we zijn vriendinnen zeg het maar gewoon" "oké kom" Mahogany sleurt me mee een hokje in. "Oké Jacob en ik vinden elkaar al een tijdje leuk. En ja, in de zee hebben we gezoend en dat hebben de fans gezien" "OEH MAG IN LOVEE" schreeuw ik hard. Ze kijkt me boos aan, "rustig maar schatje, ik zeg het niemand, kom" ik trek de deur open, oké wacht hij gaat niet open, "shit" "wat" "hij wil niet open, HAAAAIII PIKKIES WE ZITTEN VAST" schreeuw ik hard geen antwoord "HAAAALLLOOOO" schreeuwt Mahogany nu, ik voel in mijn zak geen telefoon "Mag heb je tel" ze schud haar hoofd "MATT, CAM, SHAWN" gil ik nu. Ik kan niet tegen kleine ruimtes "MAAAAAAT, CAAAAAM, SHAAAWWNNNN, JAAAACKKK" gil ik hard. Shit, shit, shit "Lynn doe rustig" ik schud mijn hoofd "KAN NIET" gil ik "MATTHEW, CAMERON, SHAWN, JACK, AARON, CARTER, JACOB, TAYLOR, NASH, HAYES" gil ik heel hard. "Lynn wat is er" zegt Mahogany rustig. "IK KAN NIET TEGEN KLEINE RUIMTES VERDOMME" gil ik. Er rollen tranen over mijn wangen "CAMEROOONN" gil ik huilend. Ik blijf zolang door schreeuwen totdat ik geen stem meer over heb. "Cam" zeg ik zachtjes. Dan hoor ik een klik, ik spring op "HAAALOOO" schreeuw ik weer, de deur gaat open en Aaron kijkt ons verbaast aan "Aaron baby i love you" zeg ik en ik spring boven op hem waardoor hij omvalt "uhh oké" zegt hij verbaast.
"Lynn wat doe je" ik schrik van de stem van Matthew "oh Mattie patatje ik hou van je mijn alles" zeg ik en ik spring ook boven op hem en hij valt ook, wat zijn m'n boys toch sterk "wat is dit" zegt hij vragend "idk" zegt Aaron die het nog steeds niet snapt "we zaten vast" zegt Mag voorzichtig "en Lynn is claustrofobisch" "ach meis toch" zegt Matthew. Ik knik zielig, "oké kom" zegt Matthew die opstaat "i can't walk" zeg ik zielig "dat kan je wel' zegt Matthew ik schud mijn hoofd maar Matthew loopt gewoon weg "Aaron" zeg ik vragend, hij tilt me op en ik spring bij hem op de rug als hij gaat lopen. Aaron loopt langs Matt en ik steek mijn tong uit "ik heb een nieuw paard" zeg ik. Matthew kijkt me jaloers aan maar ik besluit hem te negeren. "Waar waren jullie" vraagt Cameron als we aan komen lopen "we zaten vast" zeg ik zielig "waar" "in een hokje" "aaaah Lynnie toch" zegt Cam en hij trekt me in een knuffel "alles goed" "ja" "OKE KOM WE GAAN NAAR ZO'N CLUB HIER" schreeuwt Hayes dan.
Als we bij de club zijn hebben alle jongens al een paar biertjes op zelfs Hayes! Oké ik en Mahogany ook, stiekem. "Hayesiee, je mag geen bier" zeg ik lachend, ik lag echt veel als ik alcohol op heb. En ik doe dan altijd heel raar tegen jongens, en op de een of andere manier vinden ze het leuk "weet ik babe" zegt hij, ik begin te blozen. Dan draai ik me om opzoek naar Matthew als ik op eens tegen de muur wordt aangeduwd, een jongen kijkt me vol met lust aan "hee babe" "i have a boyfriend" zeg ik "maakt me nie uit" die kerel doet me echt aan iemand denken "kerel laat me los" zeg ik dan boos, hij schud zijn hoofd en komt steeds dichter bij me. Tijd voor ninja turttle, ik duw mijn knie omhoog richting zijn gevoelige plekje. Hij laat me meteen los en ik geef hem een klap in je gezicht "i have a boyfriend" zeg ik nog een keer en loop dan verder. Als ik Matthew eindelijk heb gevonden staat hij samen met twee andere meisjes. Ik loop naar hem toe als hij opeens lekker random een van de meisjes voor mijn neus zoent "MATTHEW" gil ik, hij kijkt me verschrikt aan "Lyjnn schatjeer" zegt hij die is dronken. Hij leunt naar voren om me te zoenen ik sla hem hard in zijn gezicht en hij kijkt me raar aan. "Tis over" zeg ik boos en nu dringt het pas tot hem door "Lynn schatje sorry wacht" zegt hij. Ik negeer hem en loop terug naar de jongens en Mahogany. Als ik Aaron zie, hij staat het dichtbij. Vlieg ik hem om de hals en begin te huilen "wat is er" vraagt hij voorzichtig "he...het i...is u...uit" stotter ik. "Huh wat hoezo" zegt hij verbaast. "Hij zoende zo'n meisje voor mijn neus" zeg ik terwijl ik heel hard huil. "NO broken hearts in THE club" zegt de barvrouw dan opeens vet random. Ze zet een paar spotjes voor me neer en ik drink ze in een keer op ik wil mijn geld pakken als ze haar hoofd schud "omdat je Lynn bent" zegt ze, ik kijk haar raar aan maar knik dan. Ik bestel nog een biertje en ik drink hem in een keer op en ik voel hem. "Gilinskyyy" gil ik als hij langs loopt, hij kijkt me raar aan. "I LOVE YOU SO MUCH" zeg ik als ik aan hem ga hangen. "Lynn gaat het goed" "beter dan ooit" "weet je het zeker" "nee" zeg ik grijnzend "kom we gaan naar het hotel mee komen" "oehoe" zeg ik grijnzend terwijl Jack me mee sleurt. Als we in een taxi zitten lig ik met mijn hoofd op zijn benen. Ik ga recht op zitten en zoen hem gewoon vol, Lynn waar ben je mee bezig, maar toch ga ik door. Gilinsky duwt me gauw van hem af "Lynn waar ben je mee bezig je hebt Matthew" "who THE fack is Matthew" zeg ik, als ik mijn lippen weer op die van hem druk "LYNN STOPPEN NU" schreeuwt hij nu.
Jack G
Als Lyn haar lippen op die van mij drukt schrik ik, wat doet ze. Gauw duw ik haar van me af "Lynn waar ben je mee bezig je hebt Matthew" "who THE fack is Matthew" zegt ze grijnzend en voor ik het weet voel ik haar lippen weer. Ik duw haar van me af "LYNN STOPPEN NU" ze kijkt me verbaast aan en klimt van me af "ik dacht dat je me leuk vond" wat is dit "Lynn waar heb je het over" "nou Jack hoe je telkens naar me keek" oke ik vind haar leuk maar dat hoeft ze niet te weten. "Maar je hebt met Matthew" ze schudt haar hoofd "over" zegt ze verdrietig. De taxi stopt en Lynn springt er uit en voor ik het weet is ze weg.
Nou Lynn stapt wel heel snel over, of is het de alcohol. Hoe zou het verder gaan met haar? Ly all BABBEEE
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...