We zitten in het vliegtuig richting huis. Ibiza was geweldig. Ik heb geen ruzie meer met Gilinsky maar het wordt niet meer wat tussen ons. Met Matthew ben ik ook weer hele goeie vrienden dus dat is ook helemaal leuk. Ik zit nu naast Matthew en Cameron in het vliegtuig want wij zijn samen echt een Squad geworden. "She know she bad tough" zing ik zachtjes mee te zingen met de muziek. "Ben je mijn liedje aan het luisteren" ik knik hij trekt een oortje uit mijn oor en duwt hem in zijn oor. Ik pak mijn telefoon en we maken een paar Snapchat selfie's ~Omw home❤️~ ik leg mijn hoofd op Cameron's schouder. "Put Your hands op to the sky" zing ik mee met bludfire. "Wat willen jullie eten" vraagt zo'n vrouw. Ze geeft ons een lijst "doe maar ice tea en zo'n broodje" zeg ik terwijl ik het aanwijs. "En jullie" ze knipoogt naar Matthew en Cameron en ze lacht heel flirterig. Ugh moet dat "kuch kuch aandachttrekker kuch kuch" fluistert Cameron in mijn oor, ik schiet in de lach "wat is er zo grappig" vraagt ze "dat jij zo flirterig tegen ze doet, i know dat ze knap zijn maar ja het heeft geen nut dat je zo doet want ze hebben wel genoeg aan mij" zeg ik. Matthew begint heel hard te lachen "vind je mij knap" omg hij is echt dom he. "Schat wij hadden wat, denk jij dat ik met een facking lelijk joch neem. Oké het gaat niet alleen om het uiterlijk maar het is wel een beetje important" zeg ik. Matthew heeft een grote glimlach op zijn gezicht "Matt stop maar" zeg ik. "Wat willen jullie nou dan" vraagt de vrouw. Matthew en Cameron bestellen wat en daarna kijkt Cameron mij raar aan. "Vind je mij knap" "Cam nou moet je niet verbaast gaan doen, dan ben ik wel je zusje maar elk meisje weet dat jij knap bent. Daarom vind ik het ook leuk dat ik je twin ben want als jij knap bent ben ik dat ook" zeg ik. "Zijn jullie een tweeling" de vrouw achter ons begint random tegen ons te praten, ik knik "och wat leuk" "oma doe normaal" zegt het meisje ernaast. Ik kijk naar haar en begin te gillen "OMG HAYLEY" gil ik "LYNN" gilt ze ik spring op en wurm me langs Cameron heen. Hayley staat ook op en we geven elkaar een knuffel "omg girl you are so famous now" zegt ze blij. "I missed you so much" zeg ik. "Jij bent ook wel een fixer he" zegt ze dan "eerst Matthew en dan Jack Gilinsky, I mean I don't ever have a boyfriend" mijn mond valt open "waar slaat dat nou weer op" Cameron slaat op mij been "op je been" zegt hij, ik steek mijn middelvinger naar Cameron op "stil jij" zeg ik. "Heb jij nog nooit een vriend gehad" vraagt Nash dan, Hayley knikt "maar je bent facking knap" zeggen Nash en ik dan tegelijk. Ze haalt haar schouders op, "blijkbaar zijn jullie de enige die dat vinden" zegt ze. Hayes staat op en slaat zijn arm om haar heen "sowieso niet" Hayley kijkt Hayes raar aan "wie the fuck ben jij" Hayes en Nash beginnen heel hard te lachen "ik ben Hayes Grier" "oh, ken ik niet" "dat is leuk, hoe oud ben je" "bijna 17" "oehh das perfect" zegt Nash. "Waarom" Hayley heeft een groot vraagteken op haar gezicht. "Omdat Hayes 16 is" zeg ik met een grijns op mij gezicht.
Ik val neer op mijn bed, "I missed you" zeg ik hardop. 'I missed you to" antwoord het bed "aww dat is lief" Shawn duwt de deur van mijn kamer open "met wie praat je dan weer" "Berta" "wie is dat" ik wijs het bed aan "praat jij met je bed" Aaron komt random mijn kamer inlopen "uhh ja duh" zeg ik. Aaron en Shawn springen allebei op mijn bed en gaan naast me liggen "waarom zou je praten met je bed" vraagt Shawn "omdat die altijd naar je luistert en niks doorverteld" "schat je kijkt te veel films" zegt Aaron lachend "fuck you Aaron" ik duw mijn middel vinger in zijn gezicht. "Waar" vraagt hij grijnzend "nu hier" zeg ik mee spelend. "Oké" Aaron trekt me van het bed en duwt me tegen de muur. "Jump" zegt hij zacht. Ik sla mijn benen om zijn middel en geef hem eerst gewoon een knuffel "AH gadverdamme" zegt Shawn. "Shawn wil je ook mee doen" zeg ik glimlachend "iew nee" oké dan niet ik doe alsof ik Aaron kusjes geef in zijn nek "wat doen jullie dan nou weer" Matthew staat in de deuropening. "PRAAAANK" gil ik. Aaron laat me los en duwt zijn handen op zijn oren. Ik val bijna op de grond van het lachen "zag een keer je kop" lach ik naar Matthew. "Ja kut ik dacht wat zijn jullie nou weer aan het doen" zegt Matthew. "Hahahah Matt" ik geef hem een knuffel. En dan loop ik weer naar mijn bed en val erop neer. "En nu" zegt Shawn. "Now think about a good story ends" "dit is een goed einde" "ja, Shawn, Lynn en Aaron liggen op bed en ze leven nog lang en gelukkig" ik knik.
Shawn, Lynn en Aaron liggen op bed en ze leven nog lang en gelukkig.Oké heei, hahahahahh dit is echt zo'n random einde wat echt helemaal nergens op slaat maar oké. Ik kon niks beters verzinnen. Ik ga nu verder met een ander boek. Dus dan kun je die gaan lezen als die je leuk lijkt. I love you bae, stay strong, when you sad think about me and smile because smile is the best thing you can do❤️❤️ You can also think about anyone als but I am cool, I be their for you and I hope you can read English bye this is the English end. En idk waarom ik het Engels zeg maar oke, ly schatjes goodbye😘
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...