Hoofdstuk 25

1.5K 81 13
                                    

{De dag dat ze naar Ibiza gaan}
Ik zit beneden op de bank met een bak cornflakes. Het is nog maar 5 uur maar ik wordt altijd vroeg wakker als we op vakantie gaan, "ook al wakker" vraagt Mahogany als ze de kamer in komt. Ik knik "zullen we Netflix kijken" vraagt ze dan ik knik weer en zit Netflix aan "Reign?' vraag ik, nu knikt zij. We zetten Reign aan en zitten te kijken totdat Cameron beneden komt "hee schatje" zeg ik terwijl hij naast me neer ploft "wat kijken we" "Reign" hij kijkt me met een verveelde blik aan. "Je kan ook gewoon weg gaan" zeg ik dan, hij schudt zijn hoofd "neh" zegt hij dan lachend "ik kijk wel mee" ik knik en zet de tv weer aan.

We zitten nu in de busjes richting het vliegveld. Ik zit samen met: Mahogany, Femke, Mare, Sophie, Blake, Gilinsky en Carter. Carter en Blake zitten voorin daar achter ik, Jack en Sophie en daar achter Mahogany, Femke en Mare. De andere mensjes zitten in het andere busje. Ik lig met mijn hoofd op Jack's schouder en ik val bijna in slaap, gewoon omdat ik vanochtend zo vroeg wakker was. "We zijn er" zegt de chauffeur dan waardoor ik weer wakker schiet. Ik knik en stap uit het busje, ik kijk op mijn horloge en zie dat het nog maar 8 uur is. We pakken onze koffers en lopen daarna zo gauw mogelijk naar binnen. Er zijn gelukkig niet heel veel fans want we hebben het ook niet bekend gemaakt dat we naar Ibiza gingen. Anders was het hier echt wel heel druk geweest.

Na iets van 2 uur zitten we eindelijk in het vliegtuig. Ik zit naast Shawn en Aaron, want ik heb een hele lange tijd heel weinig met hun gedaan. Ik doe een oortje in en geef het andere oortje aan Shawn, ik doe mijn afspeellijst aan en hij begint met treat you better, waardoor Shawn moet lachen. Ik zin zachtjes mee
I know i can treat you better.
Na treat you better komt ride, Shawn en ik zingen samen mee wat uiteindelijk tot hele hard zingen gaat!
I Just wanna stay in the sun, i know, it's hard sometimes.
Pieces of peace in the sun's peace of mind, i know, it's hard sometimes.
Yeah think about the end just way too much, but it's fun to fantasize.
On my enemies who wouldn't wish who I was, but it's fun to fantasize.
O-oh wo-oah wo-oah
O-oh wo-oah
I'm fallin so I'm takin time on my ri-i-ide

Als we klaar zijn met zingen horen we luid geklap en iedereen kijkt ons aan, ik begin zachtjes te blozen en richt me dan weer op Shawn "wij kunnen super goed zingen" zeg ik terwijl ik een hair swip doe. Shawn moet lachen "Lynn heeft wel gelijk" zegt Aaron dan "ik heb altijd gelijk" zeg ik waardoor Aaron moet lachen wat ja ik ben ook super grappig. Ik maak een snapchat foto met Aaron en Shawn ~M'n Besties😂❤️🔥~ ik post hem en ik krijg al gauw veel vragen of ik in het vliegtuig zit. Ik besluit dan om maar wat op ask te gaan. Want dat heb ik al best wel lang noet meer gedaan, ik scroll wat naar beneden en beantwoord de vragen.
Ga je nog naar school of is dat online?
Ik ga nu niet meer naar school want ik ben twee weken geleden geslaagd maar daarvoor ging ik gewoon naar school.
Hoe oud ben je?
19😏
Wat vind je van Hayes? Dat is mn bae🔥
Hayes is super cute, en m'n little friend💦
Ben je single?
Niet meer! Taken by Jack Gilinksy👫❤️
Wat is je tweede naam?
Nathalia😂
Is Cameron single?
Niet meer!
Dit ben jij: 🍔
Ja zo lekker ben ik wel😏
Lynn! Je bent echt perfect❤️mijn dag was slecht vandaag, ik keek naar een video van jou en Cam en jullie lach maakt me weer blij! Gauw weer nieuwe video samen!🎀
Awww, jij bent ook perfect👭ik zou gauw weer video maken!

Ik stopte mijn telefoon weer weg en legde mijn hoofd op Aaron's schouder en al gauw viel ik in slaap.

"Lynn we zijn er" hoor ik Shawn, ik open langzaam mijn ogen en sta op. Ik kijk rond en mijn blik kruist met Nash, ik blijf hem strak aankijken want ik ga niet wegkijken. Ik zie hem glimlachen en hij kijkt dan weg. Ik loop dan naar Mare, Sophie, Femke en Mahogany en we lopen samen het vliegtuig uit. Uit het vliegtuig spring ik bij Jack op zijn rug. "Loop" zeg ik, hij moet lachen "eerst kusje" ik duw hem een kus op zijn wang en hij begint te lopen "en dan gaat het lopen" "het nogwel" "ja, Shawn zal lopen zonder kusje" "dus je beweert dat Shawn beter is" "ja" "nou dan ga je toch naar Shawn toe" egt hij nep boos waardoor ik in de lach schiet "als jij wilt dat ik weg ga" ik wil van hem af springen maar hij houd me stevig vast "nee jij gaat niet weg" "toch niet" "nee" "oké" "wat zijn jullie aardig tegen elkaar" zegt Johnson dan "weet ik" zeggen Jack en ik dan grijnzend.

Wie heeft d'r ask? I neem followers!
Wie heeft twitter?
Wie heeft vine?

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu