Hoofdstuk 21

1.6K 86 6
                                    

*Skip rest van de Tour*
Ik kom aan bij ons huis waar allemaal mensen buiten staan, waaronder Mare en Sophie m'n besties hahaha. "MARE SOPHIE ALLERBESTEEEEN" schreeuw ik als de bus open gaat "LYYYNNNN" schreeuwen ze. Ik spring boven op ze "ik heb jullie echt super erg niet normaal gemist" zeg ik, "wij jou ook school was saai zonder jullie echt waar, en je kent die Stephanie wel he nou ja die is echt helemaal de koningin geworden" zegt Sophie terwijl ze me walgend aankijkt "nou dan moeten we daar maar wat aan doen he" zeg ik met een grijns, Sophie begint te lachen. "LYNN JIJ HEBT BLAKE GRAY ONTMOET" schreeuwt Mare dan random. "Jaaa" zeg ik "over een paar weken komt die langs samen met Femke zijn zusje" "waaauwww ik kom ook" zegt ze blij "nee mag niet" "grappig ik kom toch"

De wekker gaat en ik sta chagrijnig uit bed. Dat geluid he, ik moet weer naar school. Ik stap uit mijn bed en loop naar de kamer van Cameron en spring naast hem op zijn bed. "Broertje wakker worden" Cameron kijkt me boos aan, "Stephanie is queen van de school geworden" zeg ik dan, hij zit meteen recht op "daar moeten we iets aan doen" zegt hij "jaja" zeg ik, "oké opstaan" zeg ik en trek de dekens van hem af ik loop weer naar mijn kamer en pak een zwarte kroptop en een spijkerbroek met scheuren ik trek het aan en doe mijn haar in een hoge paardenstaart. Ik pak nog mijn witte bomberjack en loop dan naar beneden voor eten. WoW alle mensjes zijn al beneden dat is ook voor het eerst "hier" Hayes duwt een tosti in m'n hand "wat is hier aan de hand" vraag ik verbaasd "omdat je m'n bae bent" zegt Hayes terwijl hij me tegen zich aan trekt. Gilinsky kijkt me jaloers aan, ik geef Hayes een kus op de wang en fluister dan zacht "kijk Gilinsky" hij kijkt nu nog jaloerser en Hayes begint te lachen. Ik vind het echt leuk om mensen jaloers te maken.

"Kijk dan" Mare wijst naar Stephanie ik begin te lachen, "waha zie d'r kop" dan kijkt Stephanie onze kant op en ze loopt naar ons toe volgens mij heeft ze gehoord wat ik zei "wat zei je" zegt ze arrogant "nou jou kop ben je verkracht door doritos ofzo" zeg ik, ze kijkt me boos aan "weetje wel tegen wie je het hebt" "jaja Stephanie Latooij noop van de school" ze kijkt me beledigd aan "I'm the queen okay" zegt ze arrogant "DAT BEN IK AL" schreeuw ik lachend "JACKSOONNN" krijst ze opeens heel random, ik kijk opzij en zie een jongen aan lopen, o ja Jackson de aanvoerder van het football team "hey Jackson hoe gaat het ermee" zeg ik terwijl ik een arm om hem heen sla, hij kijkt me raar aan, ik kijk naar Mare en Sophie die me verschrikt aankijken en volgens mij zijn ze bang. "BLIJF VAN HEM AF" krijst Stephanie weet "oh jullie hebben wat" zeg ik met een grijns "interessant" "meisje je moet echt een keer je grote bek houden wie ben jij eigenlijk je bent nieuw ofzo en nu al grote bek" zegt Stephanie, ow ze weet niet wie ik ben dit wordt leuk "schat dat is.." "lieve lieve Stephanie ik ben Lynn Dallas en ik weet niet of jij in de tijd dar ik hier al op school zat onder een steen hebt geleefd maar ik was eigenlijk best wel bekend" zeg ik met een grijns "en Jackson die weet dat ook allemaal, maar die heeft jou niks verteld, en hoe ben jij zo veranderd. Vroeger durfde je nooit wat te zeggen maar je zag er wel leuk uit nu ugh verschrikkelijk" zeg ik, ze kijkt me verschrikt aan en ze zegt niks meer "LYYNNN" hoor ik mensen dan opeens roepen. Ik draai me om en een hele groep met jongens komt naar me toe gerend. "Hee Cami" zegt Stephanie terwijl ze aan Cameron schouder hangt. Hij kijk haar walgend aan "wie ben jij" zegt hij "Stephanie" zegt ze beledigd Cameron begint heel hard te lachen "sorry dat ik het zeg hoor maar je ziet er niet uit" "dat zeg je niet over mijn vriendin" Jackson komt boos voor Cameron staan en duwt hem naar achteren even wachten hoor niemand raakt mijn broer aan. Ik loop naar hun toe en ga voor Jackson staan "en jij raakt mijn twin niet aan, begrepen ja. Trouwens jij hebt alleen maar met Stephanie omdat ze de queen is, maar dat is ze niet voor lang meer. Magcon is terug babe en daar kan niemand tegen op"

Oké weer niet zo'n lang hoofdstuk Lynn is niet zo aardig. Hahaha dat laatste vond ik wa mooi, Magcon is terug babe en daar kan niemand tegen op. Ik denk dat ik binnenkort ga stoppen met dit verhaal. Ik ga het in ieder geval niet vaak meer posten want ik ga beginnen met een ander verhaal en ik vind dit een beetje saai worden. Dus ja oké bye Ly babbbeeee

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu