Hoofdstuk 7

2.6K 113 42
                                    

Ik lig in bed en ik kan totaal niet slapen, Matthew spookt de hele tijd door mijn hoofd, zou hij er iets bij gevoeld hebben. Nee, hij vind het zusje van zijn vriend toch niet leuk, ik bedoel die hele groep zou vast afgesproken dat ze niet met elkaars zusje mogen date'n, ik besluit maar wat muziek te gaan luisteren. Ik zet mijn slaap afspeellijst aan en ik zet hem op shuffle. Ik val vanzelf wel in slaap. Hij begint met een liedje van Jack and Jack!
Ik zing zacht mee met het refrein,
Get away from it all not a care in the world
Watch the sun hit the water as the waves curl
Hey
No plans but a drink in my hands no shoes, no shirt swimsuit ray bands
Get away from it all no one knows where we're hidin' come baby girl waters fine just drive ain't dream so open your eyes
Were just living in paradise 

"Lynn ben je nog wakker" hoor ik Matthew zacht zeggen "nee ik slaap" zeg ik droog, ik hoor hem zacht grinniken. "Je kan echt goed zingen" "nee" "ja" "nee" "ja" "nee stoppen nu" "kun je niet slapen" "nee" "ik ook niet" "interessant" "heel erg" "dit gaat echt nergens over" "nee klopt" ik stap uit mijn bed en loop naar de badkamer "wat ga je doen" "even wat drinken" ik doe de deur van de badkamer open, ik pak een glas en vul het met water. Als ik het op heb voel ik opeens twee handen op mij heupen. Ik spring zacht in de lucht "girl you make me crazy" fluistert hij in mijn oor, ik grinnik zacht. Ik draai me gauw om en kijk nu recht in Matthew zijn ogen "interessant" zeg ik grijnzend "inderdaad" grinnikt hij. Hij drukt zijn lippen op de mijne, ik leg mijn armen om zijn nek en hij tilt me op de wasbak. Hij bijt zachtjes op mijn lip en ik laat hem binnen. Als we allebei geen adem meer krijgen trek ik me terug. De ogen van Matthew twinkelen en zitten vol lust. "Hoe vertellen we dit aan Cam" "who's Cam" ik grinnik zacht, en hij drukt zijn lippen weer op die van mij, dit is echt het geweldigste wat me ooit is overkomen.

Ik wordt wakker van iets kouds dat over me heen komt, ik spring van mijn bed en ziet dat Shawn en Matthew een emmer water over ons heen hebben gegooid "PIEMEL LIKKENDE CAVIA'S" gil ik, ik sla Matthew en Shawn met mijn kussen. Als ik ze genoeg klappen heb gegeven loop ik naar de badkamer waar ik me omkleed. Een witte kroptop  met daaronder een spijkerbroek met gaten. Ik bind mijn haar in een hoge staart en doe een beetje mascara op. Als ik de deur wil opentrekken gaat die vanzelf open Mag kijkt me lachend aan "hee" zegt ze, ik loop de badkamer uit en de deur gaat meteen weer dicht. Ik voel dat Matthew me aan zit te staren "Matt het is niet netjes om te staren weetje dat" zeg ik grijnzend, hij trekt me op zijn schoot "nee dat weet ik niet" "kerel wat doe je" "Baby Shawn is er niet en Mag is op de badkamer" zegt hij grijnzend, "misschien moeten we het vertellen aan de rest" "wat vertellen" hoor ik Cameron.

"Hee Camii" ik spring op en vlieg hem om de hals, hij kijkt me raar aan. "Wat moet je vertellen, en waarom zat je bij Matt op schoot" "nou kijk" begint Matthew "het ging er vannacht wel heftig aantoe met jullie hè" onderbreekt Mahogany  hem. O god nee.

"WAT" schreeuwt Cameron "Cam het is niet wat je denkt" "nee wat is het dan" oh shit dis. "Kijk Cameron, ik en Lynn. Ja we zien elkaar wel zitten" zegt Matthew rustig "WAT DAT STA IK NIET TOE" schreeuwt hij boos. Ik kijk hem verschrikt aan, dit ben ik niet van hem gewend. "Wel ik heb jou toestemming niet nodig" snauw ik.

Dan begint hij hard te lachen "grapje Lynnie ik vind het goed hoor" hij trekt me in een knuffel en ik kijk hem raar aan "ik wist het al lang van jullie, ik zag gister Matt's hand toch, en hoe Matt zich bij jou gedraagt" zegt hij lachend. Mag schiet ook in de lag en Matt en ik kijken hun alleen maar raar aan. "Ok" zeg ik dan en steek mijn duim op "maar Cam waarom ben je hier nu eigenlijk. "Nou ik wou vragen of jullie kwamen ontbijten" zegt hij. Ik knik, Cameron loopt de deur uit gevolgd door Mahogany. Ik en Matthew blijven alleen over. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar het restaurant.

#

"MATTHEW NEE" gil ik hard. We zijn bij het strand  en Matthew wil me in het water gooien. Ik heb echt geen problemen met water vind ik juist leuk, maar ik heb echt geen zin nu. Ik sla hem hard op zijn rug, als ik het opeens heel koud krijg. Ik lig in het water. "KUT MATT" schreeuw ik en ren door het water achter hem aan. Als we op een heel ondiep stuk komen waar alleen je voeten in het water staan. Spring ik boven op hem. Ik ga boven op hem zitten en ik weet niet hoe hij het doet maar hij draait zich om. Ik kijk hem raar aan "mijn geheimpje" zegt hij dan grijnzend. Ik geef hem een kus en spring dan van hem af. Ik ren het water uit en ga naast mijn handdoek staan. Mijn voeten zitten nu helemaal onder het zand en daar kan ik nou echt niet tegen. "Kom Lynn wij halen ijs" ik wordt mee getrokken aan mijn arm. "Oja" zeg ik, Cameron kijkt me grijnzend aan "ja" ik wil weg lopen als ik over de schouder van Cameron hang. Fijn.

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu