"OMG VIS" schreeuw ik, ik ren gauw, zover je kan rennen in de zee, richting Cameron en ik spring op zijn rug. Ik sla mijn benen zo ver mogelijk boven het water "Cam er zitten grote vissen hier" zeg ik. Matthew kijkt me raar aan "ben je bang voor vissen" vraagt hij "wel voor grote" Shawn begint heel hard te lachen. "KUT SHAWN GA NIET LACHEN" schreeuw ik "vissen doen helemaal niks" zegt Carter. "LYNN KOM NU" schreeuwt Sophie. Ik spring van Cameron af en ga naar Sophie. "Wat is er" ze wijst naar Mare die met een bloedend been aan de kant staat "hoe kan dat" vraag ik "ze werd gebeten door een vis" zegt Sophie. Het bloed echt heftig "CAAAAAM" schreeuw ik heel hard. Cameron komt aan zwemmen "Mare is gebeten door een fucking vis" ik wijs naar Mare "omg heftig" "ik ga naar de strand ding" zeg ik en ik ren gauw naar zo'n man op zo'n stoel. "Meneer meneer, mijn vriendin is gebeten door een vis en haar been bloed echt heel erg" de man springt meteen van de stoel af en rent richting Mare. Ze gaat mee naar het strand huisje maar er mogen er niet veel mee dus gaat alleen Sophie mee. Iedereen is ondertussen het water uit "dus Carter vissen zijn wel gevaarlijk" zeg ik. Hij knikt langzaam. Niet veel later komt Mare terug met alleen maar een pleister "het was toch niet zo erg" zegt Mare met een glimlach. "Dus toch niet zo gevaarlijk" zegt Carter "ECHT WEL" schreeuw ik. "Nah" "CARTER BEK DICHT" schreeuw ik naar hem. "Ee baby's wij gaan vanavond samen uit" zeg ik tegen Mahogany, Mare, Sophie en Femke "we are single lady's" zeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauw wiebel "behalve Mo" "sinds wanneer noem jij mij dan weer Mo" "sinds Jacob dat zij" zeg ik. Mahogany knikt. "IK GA OOK MEE" zegt Cameron met een meisjes stem "girls only" zeg ik "i'm a girl" "o ja helemaal vergeten" zegt Sophie "ja maar Cam je moet wel wat aan je make-up doen" zegt Mare "meiden ik heb geen make-up" zegt hij terwijl hij meisjes achtig zijn arm om Mare heen slaat. "Ik heb wel wij maken je wa mooi" zegt Sophie "maar dan ook echt" zeggen Mare. "Laat maar doei" zegt Cameron en hij rent weg. Hij heeft echt geen leven.
"WAT MOET IK AAN" gil ik. Ik heb echt geen idee wat ik aan moet doen ik heb echt een mode adviseur nodig. Cameron komt naar me toe lopen en kijkt in mijn koffer "deze" hij trekt een zwarte kroptop omhoog waarop staat 'Dallas 94' "en die" hij haalt een korte spijkerbroek uit mijn koffer en geeft het aan me. "Dankje" ik loop naar de badkamer en kleed me om. Cameron zit in onze kamer op de bank op zijn telefoon "welke schoenen" ik hoe mijn zwart met witte Adidas schoenen op en mijn witte vans. Hij wijst de vans aan, wat te verwachten is. Ik trek ze aan en loop weer naar de badkamer. Ik doe mijn make-up en stijl mijn haar. Ik pak een paar van de bovenste plukjes en bindt dat in een staartje. En toen was ik klaar. De andere mensjes zijn ook al klaar dus we kunnen gaan.
"WHAT DO YOU MEAN OHOH" zingen we hardt mee. Sophie wijst naar achter waar een paar jongens van onze leeftijd staan. Sophie, Mare en ik kijken elkaar grijnzend aan. Femke en Mahogany lijken ons niet te begrijpen, "kom" zegt Mare. Ze trekt ons mee naar de jongens en we gaan tegen ze aan dansen. Femke en Mahogany kijken ons alleen maar raar aan. De jongen achter me heeft zich omgedraaid en begint nu ook tegen mij aan te dansen ik kijk even naar Sophie die naast me staat en ze kijkt me grijnzend aan. Ik voel twee handen om mijn heupen en wordt dan omgedraaid ik kijk in twee bruine ogen, dan beginnen we allebei heel hard te lachen "OMG HAHAHA KIAN" schreeuw ik terwijl ik hem een knuffel geef. Ik kijk naar Sophie die tegen Jc aan stond te dansen en Mare tegen Sam. Sophie en Mare beginnen nu ook te lachen. "Omg dit is best wel raar" zegt Sophie. Ik knik, "we wisten niet dat jullie hier waren" zegt Mahogany. "Nee wisten we ook niet van jullie" zegt Jc. Femke staat er een beetje akward bij "en wie is dit" vraagt Connor terwijl hij Femke aanwijst "Femke" zegt ze. "Van Cameron" vraagt Jc "nou ja ik ben niet meer van hem" zegt ze. Connor zijn mond valt open "jullie waren facking cute samen" "tja niet alles is voor altijd" zegt Femke. "En waarom dans jij tegen mij aan je hebt toch wat met Gilinksy" zegt Kian met een grijns "Gilinsky is een vieze player" zeg ik "waarom dat nou weer" vraagt Sam. "Dat leg ik wel een andere keer uit, daar heb ik nu niet zin in" zeg ik. Ze knikken, ik trek mijn telefoon uit mijn zak en zie dat het al kwart voor 3 is "babes zullen wij zo gaan" vraag ik. "Ja is goed" Mahogany knikt instemmend. "Guys wij gaan" zeg ik n we geven elkaar nog een knuffel en dan gaan we.
"Zijn jullie eindelijk terug" vraagt Blake als we binnen komen. "Ja" zeg ik. "LYNN" schreeuwt Cameron als ik binnen kom. Ik glimlach naar hem en hij trekt me in een knuffel "heb je me zo gemist" hij knikt. "Oké leuk" dan hoor ik een flits van een camera "FAMILY GOALS" schreeuwt Mare. Meteen daarna trilt mijn telefoon. Ik haal hem uit mijn zak en zie een foto van mij en Cameron.
@TheMareBennet: FAMILY GOALS❤️😍 @CameronDallas @LynnDallas
Ik screen de foto en post hem ook op twitter.
@LynnDallas: Who needs superheroes when you have a brother❤️🎀@CameronDallas
Ik krijg meteen veel like's en retweets en weer een melding dat Cameron ook de foto heeft geplaatst.
@CameronDallas: i care about her more than myself❤️💋 @LynnDallas
"IK WIL OOK MEE DOEN" roept Shawn die er ook opeens is. Hij rent naar me toe en geeft me een knuffel. "FOTO" roept hij. Ik hoor een klik en hij pakt zijn telefoon weer waar Johnson een foto mee heeft gemaakt.
@ShawnMendes: When i first met you, i honestly didn't know you were gonna be this important to me.❤️👫 @LynnDallas
Ik retweet de foto.
@LynnDallas: aww love you so much my bestbestfriend❤️👫 never let you go♥️ @ShawnMendesHee wat een leuke twitter einde😂😂Maar ja dit boek is bijna afgelopen. Omdat ik geen leuke inspiratie meer waardoor het boek saai wordt! Maar ik ga bezig met andere Magcon fanfictie. Ly babbyy XXX
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...