Hoofdstuk 20

1.8K 85 19
                                    

Wajooo hoofdstuk 20 al, tijd gaat snel voor bij. We worden snel oud. Cameron is m'n bae. Oké ga maar lezen.

Ik geef Lara een knuffel, vandaag gaan we verder toeren. We gaan naar Duitsland, "Lara ik ga je missen, kom je me een keer opzoeken in Amerika" Lara knikt heel hard "laat je hoofd er niet afvallen" ze begint te lachen. "En als iemand ooit kut tegen je doet dan ga je mij bellen, en dan kommen ik en m'n boy's naar je toe #Lynnandtheboys" "jajajaja" "oké en veel succes met Job" zeg ik met een knipoog, nu begint ze te blozen "en doe de groeten aan Owen ja" ze knikt weer en ik geef haar nog een knuffel. Dan staan Lotte en Tim er nog. "Lotte girl ga je missen, jij bent echt cool enzo" zeg ik en ze begint te lachen "Lynn ik vind het zo leuk dat ik je heb ontmoet en de rest van Magcon. Ik was zo'n fan van jullie en nu ken ik jullie gewoon" zegt ze blij. "Hahaha, maar heeft die meisje van de meeting nog wat gezegd" "ja ze zei dat ik jullie gewoon had betaald op app enzo" "doe je telefoon is" Lotte geeft me haar telefoon. Hee meid, even voor de duidelijkheid Lotte heeft ons niet betaald zodat ze deed ofzo of we haar kennen. Want Lotte is m'n bae, dus ja. Ik vind het best wel erg dat je zo jaloers doet. En je vind me nu waarschijnlijk echt een bitch. Maar als je gewoon normaal had gedaan tegen haar had jij mij misschien ook wel kunnen kennen en Mahogany en de rest van de boy's dus ja. Ik hou wel van je aangezien je nog steeds een fan bent. Maar ja, nou Byeee XXX Lynn Dallas😘❤️
Ik verstuur het bericht en maak nog een foto met Lotte voor op haar insta, ~Lotte je bent echt een super leuke meid i love youu. Gurl je bent echt cool nu want jij kent Lynn Dallas en de rest van die Squad dus je bent echt koel jwz hou van je ga je missen XX Lynniii❤️~ ik post hem en geef dan haar telefoon terug ik geef haar nog een knuffel en loop dan naar Tim "boyy" "girl" zegt hij en we geven elkaar een knuffel "jij moet me ook komen opzoeken ja" "nee" "doei" ik draai me om maar hij trekt me terug "grapjee" "PRANK" schreeuw ik. Hij begint te lachen en we geven elkaar nog een knuffel ik maak nog een snapchat foto en stap dan in de bus. Ik ga tussen Mag en Shawn zitten. "Mag wij gaan shoppen in Keulen oké" "YES GIRL" schreeuwt ze. "En nu gaan we truth or daren doen" "JAAA" schreeuwt Shawn als een meisje. Iedereen stemt in, "oké ik begin Cam truth or dare" zeg ik, "truth" "heb je wat met Femke" zeg ik, hij begint te blozen en knikt dan "WETEN WE DAT OOK WEER" schreeuw ik.
"Lynn truth or dare" vraagt Jacob dan "truth I'm lazy" "wat heb jij met Gilinksy" ik voel dat ik rood wordt "we are a little bit more than friends" zeg ik dan "WAT MEER" schreeuwt Mag "jij mocht niet schat" zeg ik. Ze kijkt me boos aan maar zegt dan niks meer.

"SOMETHING BIG I FEEL IT HAPPENING" (idk of ik het goed schrijf) zing ik hard en ik wordt eigenlijk best wel uitgelachen door Hayes "HAYES BABBYY JIJ KAN HET NIET BETER OFZO" schreeuw ik "echt wel" en Hayes begint echt heel vals te zingen ik begin gewoon mee te doen en uiteindelijk stoppen we er maar mee. Dan trilt mijn telefoon ik haal hem uit mijn broekzak *Cameron Dallas, Nash Grier en Taylor Caniff hebben je naam genoemd in een video* ik kijk naar de video en zie hoe goed Hayes en ik kunnen zingen "WAJOO HAYES WIJ ZIJN BEAST" schreeuw ik terwijl ik Hayes een highfive geef. Hayes is echt cool weetje ook al is die nog maar 16 en ik al 18 but i don't care (Hayes was vorige week {8 juni jarig😂} en i know dat Lynn eigenlijk ook al 21 hoort te zijn maar ja dit is een boek en in boeken kan alles) "BART HOELANG MOETEN WE NOG" schreeuw ik dan "2 en een half uur" hoor ik terug. "Okay wat gaan we doen" Gilinsky kijkt me grijnzend aan en ik schud mijn hoofd, hij is echt raar. "Nou als niemand antwoord ga ik toch lekker met Shawn Netflixen" zeg ik terwijl ik zijn hand pak en hem mee sleur naar de bank, waar we dus niet meer op zaten. Iedereen kijkt me raar aan "heb ik iets van je aan ofzo" zeg ik arrogant tegen Carter "ja eigenlijk wel" hij wijst naar mijn trui, o ja die had ik geleend "ja maar jij bent lopende kledingkast, oké welke film" ik scroll door de lijst en stop bij expelled "EXPELLED" schreeuw ik hard en Cameron kijkt me meteen aan "dat gaan we kijken" "moet dat" "jaja" "uhh" Cameron kijkt me chagrijnig aan, hij vind het niet zo leuk dat we een film gaan kijken waar hij in speelt. Ik snap dat eigenlijk wel want het is een beetje akward als andere mensen iets van jou gaan kijken als jij erbij bent. Ik start de film.

"CAM JE BENT ECHT HEEL HOT HOOR" schreeuw ik, als het moment komt dat hij in zijn roze badjas voor de deur staat. "DANKJE" schreeuwt hij terug.

Hii baby's, i know heel saai hoofdstuk enzo, en niet zo heel lang maar ik wou wat posten omdat ik in het weekend niet heb gepost aangezien ik bij een vriendin aan het logeren was. Als je dit leest BABE I LOVE YOUU. Oké lekker interessant. Love you XX

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu