Als we bij de ijskraam staan wordt het gesprek tussen mij en Cameron verstoord door een heleboel gillende meisjes "OMG CAMERON DALLAS" we draaien ons om en een hele groep meisjes komt op ons afstormen. "Ik bestel wel" zeg ik. "Hey" hoor ik Cameron zeggen alle meisjes gaan nog harder gillen. Ze gaan allemaal op de foto's en een paar stellen vragen "met wie ben je hier" "met de Magcon boys en Lynn" "AAAA LYNN" gillen er nu een paar. Ik loop met 10 ijsjes naar Cameron (op zo'n ding waar je ijsjes in kunt steken) als ik naast Cameron ga staan gillen ze nog harder. "LYNN WAS JIJ DAT IN DE ZEE MET MATTHEW" schreeuwt een meisje "misschien" zeg ik. Ik ga ook nog met een paar meisjes op de foto en dan lopen we terug naar de anderen.
"IJSIJSIJS" schreeuwt Mahogany als ze ons ziet. Ik begint te lachen "ja alleen die van jou is op de grond gevallen" ze kijkt me boos aan, "dan is die voor mij" ze grijpt een random ijsje uit de houder. De rest pakt ook allemaal een ijsje en ik als laatst.
Als we in de taxi terug zitten naar huis worden we een stuk gevolgd door fans die ons hebben gezien. WoW die kunnen echt hard rennen. Maar goed, morgen hebben we de show. "Wat moet ik morgen eigenlijk gaan doen" vraag ik dan. "Jij gaat mee doen" zegt Matthew "waarom ik hoor toch niet bij Magcon" "we hebben jou toch op de poster gezet dom konijn" zegt Carter "oké, en wat moet ik in de show gaan doen" "zingen met mij" zegt Shawn grijnzend "IK KAN HELEMAAL NIET ZINGEN" gil ik, "shhh" zegt de taxi-chauffeur chagrijnig. "Sorry" "Lynn je kan wel zingen" zegt Matthew ik schud heftig met mijn hoofd "nee" "je doet mee klaar" zegt Carter. "Wat gaan we zingen dan" "imagination" zegt Shawn "maar hoe weten jullie dat ik goed kan zingen" "babe Matt heeft opgenomen" zegt Carter lachend. "Bruh" "wat is er moet je koste ofzo" zegt Shawn lachend. "Grappig joh" Shawn knikt heftig. Dan opeens zet Carter de radio heel hard. 'HOW BEAUTIFUL YOU ARE FROME WERE I STANDING YOU GAT ME THINKING' Galmt er door de radio. Ik kijk naar Shawn die beschaamd naar Carter kijkt "doe uit" zegt hij "waarom" "tis raar om naar jezelf te luisteren"
"YOU DON'T KNOW IT BUT IS TRUE" onderbreek ik hun. Ze kijken me verbaasd aan "wat nou" zeg ik "niks" zegt Carter "this is typical love love can't wait anymore" ik ben even stil en kijk naar Shawn die ook even wacht tot het refrein en dan beginnen we samen te zingen
"In my dreams, you're with me" .. {Shawn Mendes~ imagination}Als we het hele liedje hebben gezongen beginnen Carter en Matthew hard te klappen, zelfs de taxi-chauffeur klapt mee. "Nou staat her vast jullie gaan morgen zingen" zegt Matthew.
De wekker gaat om 7 uur, we moeten om iets van 11 uur bij het gebouw zijn waar we gaan optreden. En om 6 uur begint de show volgens mij. Ik stap uit bed en besluit kleding aan te doen van mij merchandise. Ik trek een zwarte kroptop aan waar een vriendschap teken opstaat waar in staat Lynn Dallas❤️ daaronder doe ik een kort broekje want het werd vandaag echt warm. Ik heb geen idee of het daar ook warm is maar ik neem wel een extra broek mee. Ik pak ook nog een jasje waar allemaal dingen opstaan (zie foto boven)
Ik kan mijn haar en laat het los over mijn schouders hangen. Ik doe nog wat make-Up op en klaar! Ik trek mijn zwarte Allstars aan en ga ontbijten. Aaron en Taylor zitten al aan de tafel "Goodmorning sunshines" zeg ik vrolijk. "Hai" zegt Aaron, Taylor zegt niks. Ik ga naast hem staan en schreeuw in zijn oor "goodmorning" "schreeuw niet zo" "er is er vandaag een met het verkeerde been uit bed gestapt" "hou je bek man" "sorry hoor, pretverpester" "LYNN JE MOET ECHT EEN KEER JE BEK HOUDEN. DAT JE DE ZUS VAN CAMERON BENT HOEFT NIET TE BETEKENEN DAT JE HEEL WAT BENT. JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT MET JE MATTHEW. JE BENT HELEMAAL NIKS VIEZE SLET" hij duwt me hard tegen de muur. Waarom doet hij zo, er rolt een traan over mijn wang "TAYLOR WHAT THE HELL" schreeuwt Aaron. Hij loopt naar me toe en trekt me in een knuffel. "Waarom doet hij zo" fluister ik in zijn oor "ik weet het niet" tranen rollen uit mijn ogen wat Aaron zijn shirt nat maakt.Aaron.
"LYNN JE MOET ECHT EEN KEER JE BEK HOUDEN. DAT JE DE ZUS VAN CAMERON BENT HOEFT NIET TE BETEKENEN DAT JE HEEL WAT BENT. JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT MET JE MATTHEW. JE BENT HELEMAAL NIKS VIEZE SLET" schreeuwt Taylor, hij duwt Lynn hard tegen de muur. Waar is hij mee bezig. Ik zie dat Lynn heel erg schrikt en er rolt een traan over haar wang. "TAYLOR WHAT THE HELL" schreeuw ik, ik loop naar Lynn toe. "Waarom doet hij zo" fluistert ze ik mijn oor. "Ik weet het niet" zeg ik, ik voel hoe mijn schouder nat wordt door haar tranen. Ik weet eigenlijk wel waarom hij zo doet, en ook weer niet, hij zij dat hij Lynn leuk vond en hij is jaloers maar waarom doet hij dan zo boos. Volgens mij is hij boos op Matthew. Ik weet wel dat hij het compleet heeft verkloot bij Lynn.
Lynn
We zitten in de bus richting het gebouw waar we de show hebben ik leun met mijn hoofd op de schouder van Cameron. Ik snap nog steeds niet waarom Taylor zo doet. Ik heb het ook niemand verteld Aaron volgens mij ook niet. "Lynn wat is er" Cameron kijkt me bezorgt aan. "Niks" "waarom huil je dan" ik voel aan mijn wang en ik merk dat ik inderdaad huil. "Het is om Taylor" Cam kijkt me verbaast aan "Taylor?" "Ja, ik kwam gewoon vrolijk bij de ontbijt tafel. Ik zij 'Goodmorning sunshine' alleen Aaron reageerde dus ik zij het wat harder in Taylor's oor. Toen zij hij dat ik niet zo moest schreeuwen, ik zij dus er is er een met het verkeerde been uit bed gestapt toen schreeuwen hij dat ik mijn bek moest houden. Ik zij sorry hoor pretverpester, want hij verpeste echt mijn humeur. En toen schreeuwde hij heel hard dat ik niet moest denken dat ik bijzonder was omdat ik jou zus was en dat ik dacht dat ik heel wat was met Matthew, en hij noemde me een vieze slet. Toen duwde hij me heel hard tegen de muur aan" zeg ik snel. Cameron kijkt me met grote ogen aan "hij noemde jou slet" ik hoor de woede in zijn stem. Ik knik voorzichtig. Hij staat op en ik wil hem naar beneden duwen "nee laat me los Lynn"
Oeeee Cam is boos. Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? En hadden jullie dit verwacht van Taylor?
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...