Hoofdstuk 9

2.2K 107 4
                                    

... "TAYLOR WAT NOEM JIJ MIJN ZUSJE SLET" schreeuwt Cameron als hij voor Taylor staat. Taylor kijkt hem raar aan en kijkt dan naar mij, ik zie iets in zijn ogen wat ik niet kan benoemen. "NOU" "oké sorry bro, ik weet niet wat ik had" zegt hij zacht "zeg sorry tegen haar" zegt Cam nu zachter. Taylor loopt naar me toe en trekt me van mijn stoel hij gaat op zijn knieën voor me zitten "lieve.. Lieve.. Lieve Lynn Nathalie Dallas. Het spijt me dat ik zo raar tegen u deed want volgens mij zijn de draden in mijn hoofd verkeerd verbonden" ik schiet in de lach "wilt u mij vergeven" zeg hij ik trek hem omhoog en geef hem een knuffel "tuurlijk" ik kijk naar Matthew die me jaloers aankijkt. Ik laat Taylor los en ga bij Matthew opschoot zitten. "Is Matt een beetje jaloers" vraag ik. Hij schud zijn hoofd, "echt wel" weer schud hij zijn hoofd. "Matt je bent gek" "op jou ja" zegt hij. "Leuk" zeg ik droog, ik zie dat Jacob zijn best doet niet in de lach te schieten. "OK" "watersok" Jacob barst in lachen uit, en Matt krijgt ook een kleine glimlach op zijn gezicht. "Nou dag het sokje" zeg ik en ik spring van Matthew af en Jacob begint nog harder te lachen. Ik ga weer naast Cameron zitten nou ja eigenlijk ga ik op hem liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn benen en de rest van mijn lichaam licht op de stoel, mijn benen hangen om het einde van de stoel. "Cam" "hmm" "i love youu" zeg ik dramatisch "oja" ik ga recht zitten en knik heftig mijn hoofd "nou jij bent echt stom" zegt hij "doei" zeg ik en sta op, maar Cameron trekt me weer naar beneden "grapje" ik begin te lachen "dat had ik niet door" zeg ik sarcastisch. Ik pak mijn camera uit mijn tas en ga weer wat vloggen.
"Ik ben nu in de bus met Camii" "hai" zegt hij "en we zijn nu onderweg naar het gebouw waar de meeting is, ik heb er echt heel erg zin in om jullie te ontmoeten" ik stop de camera weer in mijn tas en pak mijn telefoon en oortjes ik zet mijn afspeellijst aan, ik stop de oortjes in mijn oren, "ja dankjewel" zegt Cameron en hij trekt een oortje eruit en duwt hem in zijn oor. We beginnen al gauw mee te zingen.
"Hear a knock on the door and the night begins
Cause we done this before so you come in
Make yourself at my home, tell me where you been
Pour yourself something cold, baby, cheers to this

Sometimes you gotta stay in
And I know where I live
Yeah, you know what we is
Sometimes you gotta stay in, in

WELCOME TO MY HOUSE
BABY TAKE CONTROL NOW
WE CAN EVEN SLOW DOWN
WE DON'T HAVE TO GO OUT
WELCOME TO MY HOUSE
PLAY THE MUSIC TOO LOUD
SHOW ME WHAT YOU DO KNOW
WE DON'T HAVE TO GO OUT
WELCOME TO MY HOUSE
WELCOME TO MY HOUSE"

Het refrein zingen we extra hard mee iedereen in de bus kijkt ons raar aan. Cameron en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. De bus staat stil en we stappen uit. Er staat een vrouw bij de ingang die ons boos aankijkt "lekker optijd" zegt ze terwijl ze met haar telefoon laat zien hoelaat is. Al half 12. Half uurtje telaat! "Sorry mevrouw, we hadden vertraging" zegt Cameron en hij geeft haar een knipoog. Haar gezicht betrekt meteen en ze glimlacht naar Cameron. Als we naar binnen lopen stalkt ze Cam, ze zit ook de hele tijd aan hem "hee schat, baby kom eens" ik trek Cameron naar me toe. De vrouw kijkt me boos aan, "dankje" zegt hij zacht. Maar de vrouw komt weer terug, en ze gaat een beetje lopen flirten. Nou dan doen we het zo "zeg pannenkoek snap je het nou nog steeds niet, Cameron is mijn vriendje" zeg ik arrogant aan. Geschrokken kijkt ze me aan gauw draait ze zich om en loopt weg, ik schiet in de lach. Matthew komt naast mij lopen, "ik dacht dat ik jou vriendje was" "ben je ook, ik mag toch best zeggen dat hij mijn vriendje is. Ik heb nooit gezegd hoe vriendje. Want Mahogany is toch ook mijn vriendinnetje" zeg ik grijnzend. Mahogany schiet in de lach en Matthew nu ook. "Slim kind" "weet ik toch".

Als het 6 uur is begint de show. Iedereen gaat op behalve ik. Ik kom pas iets op de helft volgensmij. Ik hoor vanzelf wel wanneer ze mijn naam roepen.

"WE HEBBEN VANDAAG OOK EEN VRIENDIN MEE GENOMEN" hoor ik Carter roepen "kuch mijn vriendin" zegt Matthew ik grinnik zacht "en ik ga met haar trouwen" schreeuwt Nash "NEE IK" gilt Shawn "MENSEN HIER IS MIJN KLEINE ZUSJE LYNN DALLAS" schreeuwt Cameron, ik ren het podium op en er wordt hard geschreeuwd "HAI ALLAMAAL" roep ik. Iedereen begint weer heel hard te schreeuwen "kennen jullie allemaal Imagination" zegt Shawn dan. Iedereen schreeuwt.

(Shawn - Lynn - tegelijk
Oh, there she goes again,
Every morning it's the same
You walk on by my house
I wanna call out your name

I want to tell you how beautiful you are from where I'm standing
You got me thinking what we could be 'cause

I keep craving, craving, you don't know it but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you
This is typical of love
Can't wait anymore, I won't wait, I need to tell you how I feel when I see us together forever

In my dreams you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imagination

We walk, we laugh, we spend our time walking by the ocean side
Our hands are gently intertwined
A feeling I just can't describe
All this time we spent alone, thinking we could not belong to something so damn beautiful
So damn beautiful

I keep craving, craving, you don't know it, but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you
This is typical of love
Can't wait anymore, I won't wait, I need to tell you how I feel when I see us together forever

In my dreams, you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imagination

Imagination
Imagination
(Whoa, whoa, whoa...)

In my dreams, you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imagination

I keep craving, craving, you don't know it, but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you

Als we klaar zijn met zingen juicht iedereen heel hard. "VRAGEN RONDE" roept Nash dan.
"We beginnen achterin" zegt Hayes "Lynn is Matthew echt jou vriendje" "ja" "hoe wil je dan gaan trouwen met Shawn, Nash en Cameron" "gewoon doen" zeg ik lachend "Mahogany heb je iets met Jacob" ik kijk verbaasd naar Mag die rood wordt "misschien" "WE WILLEN MEER WETEN" gilt een meisje. "Er valt niet zo veel te vertellen" zegt Jacob snel, Mag kijkt hem dankbaar aan. "WE WAN'T MORE" beginnen ze dan te schreeuwen "SCHATJES ER IS NIETS MEER" schreeuw ik dan. Het wordt weer langzaam stil en we gaan verder met de show. Ik ga naast Mahogany staan "Mag jij hebt mij nog wat uit te leggen.

Stoute Mahogany ze verteld niet alles😂 maar vandaag 1300 worden ofz😏 dus wat vinden jullie er van xoxo

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu