Als het avond is zijn we bij een restaurant. Ik zit naast Gilinsky en Matthew whihoe daar worden we blij van. "Kunnen we praten" fluistert Matthew dan opeens "waarover" "over ons" "ons?" zeg ik vragend, hij knikt "nou een ons is dus iets met gewicht ofzo ik snap niet dat je erover wilt praten maar ja, ik weet niet zoveel over ons jij wel" "LYNN WHAT THE FUCK ZEG JIJ JE WEET WAT IK BEDOEL EN TOCH DOE JE ALSOF JE HARTSTIKKE GRAPPIG BENT" schreeuwt hij nu boos, ik kijk hem verschrikt aan. Hij loopt boos weg en iedereen kijkt me raar aan "kill hij wou alleen maar over ons praten, dus ik ga over ons praten. Dat gewicht weetje wel" zeg ik, "omg Lynn je weet wat hij bedoeld, hij gaat kapot zie je dat niet" zegt Carter boos, nu sta ik op "lieve Carter moet je eens heel goed luisteren, wie gaat er nu met iemand bekken voor mijn neus. En trouwens we hadden maar een dag, nou dat is lekker lang en je hebt zoveel herinneringen" zeg ik boos, ik loop boos weg. "LYNN WACHT" schreeuwt Shawn, ik loop door en hou een taxi aan. "En waar gaat deze mooie dame heen" zegt hij "weg van jou" zeg ik en wil weer uitstappen als hij de deur op slot doet "niks daarvan" zegt hij en hij leunt naar voren ik sla hard op de ramen, "SHAWN" gil ik, "niet zo schreeuwen meisje" zegt hij terwijl hij me overal gaat aanraken "LAAT ME LOS VIEZS PEDO" gil ik, ik sla hard op het raam. Dan opeens wordt er een glas ingeslagen ofzo en niet veel later wordt mijn deur open gemaakt, ik weet niet wie het is maar ik vlieg degene meteen om de hals "dankje, dankje, dankje" zeg ik heel vaak. "Geen dank" WoW wait wut, deze stem herken ik maar al te goed. "Luuk" vraag ik voorzichtig, hij knikt grijzend "WAAR WAS JIJ DOMME KILL" schreeuw ik "ook blij om jou weer te zien" "geen antwoord" "klopt" "grappig" "weet ik" "LUUK GA ZEGGEN WAAR JIJ WAS OFZO" schreeuw ik. "Verhuist" "waarom zij je niks en lied je niks meer van je horen" vraag ik voorzichtig "omd.." "LUUK" schreeuwt iemand nu, "WAAR WAS JIJ" schreeuwt Hayes boos "Hayes rustig" "niks rustig Lynn" "ik was verhuist" "WAAROM LIED JE NIKS MEER VAN JE HOREN ZE WAS NIET NORMAAL VERDRIETIG YOU KNOW" Luuk kijkt me met medelijden aan "omdat ik niet weer telkens aan je wou worden herinnert, ik hield zo veel van je je was echt mijn beste vriendin en ik miste je heel erg" zegt hij zacht "EN DAN ZEG JE NOG STEEDS NIET DAT JE BENT VERHUIST" schreeuwt Hayes weer. Hayes was de enige die me begreep in die tijd en was er altijd voor me. "Hayes doe rustig" zegt Luuk "ik doe niet rustig, ze was niet normaal lang heel depri door jou, je weet niet wat ze allemaal deed omdat ze haar beste vriend was verloren"
Flashback
"Hee hayesssjee" zeg ik "Lynn je bent weer dronken" "echt niet" zeg ik lachend "wel" ik schud lachend mijn hoofd en pak een sigaret. "Ook een" Hayes schud zijn hoofd "Lynn waarom rook je" "het geeft zo'n goed gevoel probeer gewoon" "nee Lynn ik probeer het niet, ik weet dat het allemaal heel kut voor je is met Luuk enzo maar dit is niet de oplossing. STOP ER GEWOON MEE" zegt hij boos. "Straks ga je dood door wat je nu allemaal doet en dat overleef ik niet Lynn echt niet. Jij hebt me gebracht naar waar ik nu ben, zonder jou had ik nou geen leuk leven" zegt hij. En nu pas drinkt het tot me door waar ik mee bezig ben en waar ik mee bezig ben. Ik moet stoppen.Einde flashback.
"Wat heb je gedaan" vraagt Luuk bang "oh zelfmoord pogingen enzo" zeg ik, hij kijkt me verschrikt aan "haha grapje" zeg ik lachend hij kijkt me boos aan "Lynn ik schrok echt" "jammer dan" "oké" "ik haat je" "hou ook van jou babe" "ik miste je zo erg" "ik jou niet" "auch" "grapje" "leuk" "ja" "nee" "oké" ik begin te lachen en geef Luuk een knuffel "ik heb je gemist" en ik geef hem een kus op zijn wang.Als ik weer terug ben in het hotel lig ik samen met Luuk op het bed. "Woon je nu in Londen" "ja" "Nice" "en jij bent ook wel bekend he" zegt hij dan best random. "Ja" "had jij iets met die Matthew Espinosa" "1 dag" "hotte boy hoor" zegt hij grijnzend "ik zou er maar niet aan beginnen" "WAT DOE JIJ OP MIJ BED" schreeuwt Mahogany "lekker gezegd Mag mij bed" "NOU" "Mag dit is Luuk, Luuk dit is Mahogany" "Mag dus, en wie ben jij. Waarom lig jij in mijn bed, wat hebben jullie gedaan" ze kijkt ons vies aan en ik en Luuk beginnen te lachen "ik ben homo" zegt Luuk "oh, DAT VIND IK LEUK" schreeuwt ze, ze springt boven op hem en ze geeft hem een knuffel. "Ongemakkelijk" zeg ik met een stomme stem als ik Luuk's zijn hoofd zie. Helemaal rood Wahahahahaha.
"LUUK" schreeuwt Cameron als hij om 11 uur mijn kamer binnenkomt en Luuk ziet, "waar was jij bro" zegt hij en ze doen hun bro hug. "Verhuist" zegt hij "why zeg jij dat niet" "ik was bang dat ik jullie ging missen" "wij zijn wel zo leuk" waha Cam heeft altijd rare reacties maar oké, "maar waarom zij je niet dat je er was wij gaan morgen alweer naar Manchester waar we een dag heen gaan en daarna Nederland" "NAAR LARA" schreeuw ik "OMG IK WIL OOK" schreeuwt Luuk "dan ga je mee" ik kijk Cameron vragend aan "uhh nou oké dan als de andere jongens het er ook mee eens zijn" "YEAAAAHHH" gil ik "wat is er" Shawn komt binnen stormen en kijkt me bezorgt aan "LUUK MAG MEE NAAR NEDERLAND" ik spring rondjes door de kamer en alle jongens kijken me raar aan, want ze kwamen allemaal op mijn geschreeuw af "wacht maar wie is Luuk" vraagt Matthew dan "THIS BOYYY" schreeuw ik als ik naar Luuk wijs, Luuk zwaait ongemakkelijk. "Oké leuk" zegt Matthew dan droog, volgens mij is hij jaloers. Maar dat is dan mooi voor hem.
Weer een deeltjaaaa! En dan komt Luuk er plots in, even wat anders. Hadden jullie verwacht dat Luuk homo was? Nou ik vond het wel leuk, homo's zijn leuk😂 oké niet interessant😂 BUT SHAWN MENDES NEW SONG IS UITTTT❤️LUISTEREN ALLEMAAL TREAT YOUR BETTER💕💕💕💕💕 hij is echt leuk💦ik zit hem bij het volgende hoofdstuk d'r wel bij❣bye babbyyysss♥️
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...