Hoofdstuk 15

1.9K 93 7
                                    

"NEEEEEEE" Femke rent gillend weg voor Cameron die met een emmer water achter haar aan rent. "CAM FIXEEER" schreeuw ik, hij kijkt me met een dodende blik aan en rent dan verder ik moet lachen om zijn reactie. Ik lig samen met Lara en Luuk op de handdoek. "En wie fix jij dan" vraagt Lara aan mij "elke boy die ik zie" "haha tuulk" zegt ze lachend "ja echt waar" "oké fix die kill daar" ze wijst naar een knappe jongen met blond haar. "Oké" ik sta op en ik voel Gilinsky naar mij staren, "haaaai" zeg ik tegen de jongen en kijk hem lief aan "hey" zegt hij verbaast. "Uhm ja kijk ik zal het even uitleggen, want ja ik zij tegen mijn vrienden dat ik elke jongen kon fixen dus ze zijden dat ik jou moest gaan fixen ben je single" vraag ik "ja loner life enzo" "hahaha same, mag ik je nummer" hij knikt, we lopen naar zijn handdoek en ik zet mijn nummer in zijn telefoon "ik ben Lynn trouwens" "Herman" ik begin te lachen "waarom lach je" "leuke naam" "hahaha nee grapje ik ben Tim" zegt hij. "Tim wil je alsjeblieft doen alsof ik je heb gefixt oké" hij knikt lachend, ik pak zijn hand vast en sleur hem mee naar onse handdoek "oké mensen dit is Tim" zeg ik blij "Tim, dat zijn Lara, Luuk, Jack Gilinsky en Johnson, Matthew, Shawn, Aaron, Nash en Hayes" ik wijs ze een voor een aan "en er zijn er nog een paar maar die zijn ergens in zee" "wacht zijn jullie niet Magcon" ze knikken, "mijn zusje is echt heel erg fan van jullie" zegt hij lachend "oh leuk is ze hier" vraagt Shawn hij knikt "oké kom we gaan haar halen" zeg ik en ik spring bij hem op de rug. Ik ben echt raar ik ken hem nog maar een paar minuten en spring nu al bij hem op de rug maar hij vind het niet erg dus ja.

Als we bij zijn zusje aan komen begint ze meteen te gillen "OMG DAT IS LYNN DALLAS" Tim kijkt me raar aan "Lynn Dallas van Cameron Dallas" zegt hij ik knik. Nu begint hij te lachen, vandaar dat je met Magcon omgaat. "IS MAGCON HIER" schreeuwt zijn zusje weet. Ze begint te gillen "ja kom jij mag ze ontmoeten hoe heet je" vraag ik "Lotte" zegt ze. We lopen langs de zee als ik Cameron en Femke zie "wacht even" zeg ik, ik ren richting Cameron en spring op zijn rug waardoor hij in het water valt. Gauw ga ik weer recht staan "kom" zeg ik en ik sleur hem mee "er is dus een fan" zeg ik en nu begrijpt hij het pas. Als we weer bij Tim en Lotte staan begint Lotte weer te gillen "OMG CAMERON DALLAS" hij begint te lachen "IK HOU ZO VEEL VAN JE" "i love you to babee" zegt hij en hij geeft haar een knuffel, ik zie Femke jaloers kijken maar ik negeer het. "Oké kom we gaan naar de rest" ik loop voor met Femke en Tim en Femke staart verdrietig voor haar uit "wat is er" vraag ik, "niks" "zeg straks maar" zeg ik. Ze kijkt me niet begrijpend aan "Femke schatje ik weet heus wel dat er iets is" zeg ik en daar laat ik het bij.

Als we S'avonds terug gaan gaan we eten bij de KFC. Ik zit naast Cameron en Shawn. Met Tim heb ik dus nummers uitgewisseld dus ik app hem wel weer. Luuk begint opeens heel hard te lachen "wat is er" vraag ik "nou kijk, ik zij dus Lynn kan toch wel goed fixen he, en toen zij Lara ja maar ik kan beter" "jajaja smoesjes" ik heb opeens een idee "WE GAAN VANAVOND NAAR IETS VAN DISCO OFZO EN DAN DOEN WE FIX BATTLE" schreeuw ik "joh Dankje wel ben doof" zegt Cameron. Lara knikt "oké wie doet er mee" Lara steekt haar hand op en Jack Gilinksy "nee niet mee doen Gilinsky" "Why nooooot" zegt Jack "ja jij bent fk knap enzo" zeg ik, nu grijnst hij nog meer "hahaha dankjewel jij ben ook knap hoor" ik zwaai arrogant mijn haar over mijn schouder "weet ik toch" ze beginnen hard te lachen. "OKAYY LET'S GOO" schreeuw ik waardoor Cameron weer zijn handen op zijn oren drukt. Ik grinnik zachtjes maar zeg niks.

"Okay jullie hebben 1 en een half uur de tijd om zoveel mogelijk boy's en girl's te fixen ze zijn gefixt als je ze een kus op de lippen hebt gegeven en ze het niet afwijzen. Jack Johnson gaat met Lynn mee, Shawn met Lara en Mahogany met Jack oké drie twee een start" zegt Caneron.
Ik loop rustig naar de eerste jongen toe die ik zie "hee babe" zeg ik "haai" hij kijkt me zwoel aan "i like you" zeg ik "i like you to cutie" yes deze gaat lukken. Ik glimlach zachtjes, ik leun naar voren en druk mijn lippen op die van hem, "BAM 1" schreeuw ik hard en hij kijkt me raar aan, ik loop weg richting een andere jongen die iets verder wegstaat.

Lara

Ik loop richting de eerste jongen die ik zie die ook nog best wel knap is. Ik laat me naar voren vallen zodat hij me opvangt "wauw zulke mooie ogen" zeg ik, hij grijnst zachtjes. "Ben jij god ofzo" zeg ik "maybey" "hoe heet je" "Lars" "nou Lars, je bent echt fk knap" hij glimlacht "jij bent ook mooi" hij gaat met mijn vingers door mijn blonde haar "BAM 1" hoor ik Lynn schreeuwen oké opschieten nu, ik duw mijn lippen op die van hem en hij duwt me niet weg, ik laat los "BOEM 1" schreeuw ik.

Jack Gilinsky

Ik zie een mooi meisje met knalrood haar, ik loop naar haar toe "deed het pijn" vraag ik "wat" vraagt ze verbaast" "toen je uit de hemel viel" ze glimlacht "nee bij jou" "heel erg totdat ik jou zag" ze begint te blozen. "BAM 1" hoor ik "BOEM 1" hoor ik niet veel later, oké nu, ik pak haar heupen vast en kus haar. Ik laat haar los "sorry babe ik moet gaan je bent echt heel mooi" ik wil weglopen als ze mijn arm vastpakt "ben jij niet Jack Gilinsky" vraagt ze, ik knik. Ze begint hard te gillen, ik loop gauw weg "BAOEM 1" schreeuw ik.

Oké haha fix battle. Vond ik wel leuk haha Ly Babeees.

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu