Hoofdstuk 17

2.1K 95 47
                                    

Because that's what i want❤️Wat willen jullie voor je verjaardag, wanneer ben je jarig?😂Want ja dan ga ik jullie stalken. My birthday is 17 oktober! Kan iemand me Cameron Dallas geven? Of Jack and Jack! Als je dat doet ben je m'n bae! En als iemand dan vraagt heb je bae, dan zeg je JAJAJAJA MEIJKEE💕💁🏼 oke ga maa lezen

Als de meeting is afgelopen en we naar buiten gaan bij de bus zie ik dat er een jongen aan het vechten is met een van de bewakers. Ik kijk wat beter en zie dat het Tim is "TIM" schreeuw ik, hij kijkt richting mij en krijgt vervolgens een klap in zijn gezicht. "WAT THE FUCK" schreeuw ik, de man kijkt me raar aan. Ik ren naar Tim die een bloedende neus heeft. "Baby are you okay" vraag ik, hij knikt zachtes. "Luuk kom eens hier" zeg ik terwijl ik aan zijn arm trek. "Is die gebroken" Luuk voelt aan de neus van Tim, hahaha dit klinkt echt raar, en schudt dan zijn hoofd. "Gekneusd denk ik" ik knik en kijk dan naar de man die ons raar aan kijkt "en jij Henrie waarom sla je hem" "1 ik heet geen Henrie" "i don't care" "en 2 hij was met zijn zusje dus ik dacht dat het fans waren en toen ze niet weg gingen" "oké stop maar volgende keer bel je ons doei" ik loop naar Lotte die ons met grote ogen aan zit te staren. "Lotte are you okay" ze knikt zachtjes, net zoals Tim. Ik zie dat ze echt heel erg geschrokken is, volgens mij heeft Cameron het ook door, "rustig maar beautiful alles is nu goed" zegt hij en hij geeft haar een knuffel. "Hee Lotte" Hayes komt ongemakkelijk naast haar staan, "haaaai" haar gezicht staat opeens veel vrolijker. "Wij laten jullie wel even" zeg ik en ik geef Lotte een knipoog. En loop dan weg terwijl ik Cameron meetrek. "Hahahaha die zijn in loveee" zeg ik. Cameron knikt.

We zitten nu omw Lara want ja ik moet bae zien. Als we aan komen staat ze al buiten te wachten samen met Femke. Femke is in 2 dagen al een super goede vriendin geworden van mij, en Cameron die ziet haar ook wel zitten😏 Ik ren naar Lara toe en spring boven op haar, zo liggen we een tijdje op de grond toe te kijken naar Cameron en Femke die elkaar verliefd aanstaren "FEMERON" schreeuw ik "HET NIEUWE KOPPEL MENSEN" Cameron kijkt me boos aan. "Schat ik zie toch hoe jullie naar elkaar kijken dit is love i know it "

Cameron
Ik staar Femke aan, wou ze is echt mooi. "FEMERON" schreeuwt Lynn dan opeens, o god hier komt het. "HET NIEUWE KOPPEL MENSEN" schreeuwt ze, ik werp haar een boze blik. "Schat ik zie toch hoe jullie naar elkaar kijken dit is love i know it" zegt ze. Oké ja ik vind Femke leuk, maar ik weet niet of wat zij voor mij voelt echt is. Ik kijk haar aan en ze begint te blozen, zo schattig. "BITCHAAAS WE GAAN NAAR BINNEN, Cam en Femke jullie blijven hier" schreeuwt Lynn en ze kijkt ons streng aan "L stop een keer met dat geschreeuw" zegt Shawn "NEE" schreeuwt ze, ik grinnik zachtjes.
En dan sta ik met Femke alleen buiten want iedereen liep naar binnen "Femke tja uhm ik vind je echt leuk denk ik" zeg ik verlegen, want ja met Femke ben ik verlegen. Ze begint te blozen, voor ik nog wat kan zeggen duwt ze haar lippen op die van mij, ik neem aan dat dit een ja is. Ik glimlach zachtjes tegen de kus aan en ik bijt dan zachtjes in haar lip zodat ze haar mond iets los doen. Ze slaat haar benen om mijn middel en het wordt al gauw een heftige zoen.

Lynn

Ik kijk door het raam en zie dat Cam en Femke druk bezig zijn. Ik lach zachtjes, "wat een liefde" zeg ik, Siem kijkt naar buiten en hij begint te lachen. "Als haar broer dit maar niet ziet" zegt hij lachend. En net op dat moment komt er iemand een lange jongen met een beetje blond oranje haar. "Oh shit" zegt Siem "wat" "dat is haar broer" ik kijk weer naar buiten en Cameron wordt ruw van Femke afgetrokken en op de grond gegooid. Gauw ren ik naar buiten. De jongen geeft Cameron een klap terwijl Femke er maar een beetje bang bij staat. Gauw ren ik naar de jongen toe en spring op zijn rug "schatje niet zo boos doen" fluister ik in zijn oor. Hij laat Cameron los en ik glij van zijn rug en ga voor hem staan "en wie ben jij" hij kijkt me aan op een manier die ik niet kan bemoeien "big siss" zeg ik en ik wijs naar Cameron. "En meneertje idk hoe je heet" "Blake" "meneertje Blake, jij gaat niet mijn broer slaan want ja dan heb je problemen met mij en dat is niet zo leuk" hij begint te lachen "ik moet bang zijn voor jou" ik knik "maar goed, nog een ding. Ik heb ervoor gezorgd dat hun dit gingen doen want ja ik zag de liefde dus de enige die jij moet slaan ben ik. Anders had Cameron dit nooit gedaan" zeg ik. Hij kijkt me nog steeds raar aan, "wat kijk je nou raar" "ik vind het echt grappig dat je denkt dat ik bang voor jou ben" "nou beter ben je dat wel" zeg ik. Hij begint heel hard te lachen "wie ben jij" vraagt Shawn die er nu opeens is, "Blake jij bent toch Shawn Mendes" Shawn knikt, "maar ja Lynn zegt dat je bang voor haar moet zijn, want ja Lynn lijkt heel aardig en lief enz. Maar als ze je niet mag ja dan ben je echt fuckt. Dus ik zou maar beter normaal doen" nu begint Blake nog harder te lachen. Ik stomp hem hard in zijn buik en hij stopt meteen met lachen, hij vliegt naar voren en ik duw hem op de grond. "Gespierde buik, heb je sixpack" hij knikt terwijl hij kreunend op de grond licht "nice" zeg ik en ik help hem met opstaan. Nu doet hij hopelijk normaal, "waar sloeg dat op" vraagt hij, "tja als jij hele tijd om mij gaat lachen en denkt dat ik niks kan dan laat ik je wat zien, mag ik je nummer" hij knikt. Ik ben best wel raar, eerst ben ik heel boos op hem dan wissel ik nummers uit. "Ben jij Blake Gray, die van indragen en you know en musical.ly enzo" vraag ik, hij knikt. "WAJOO DAT IS KOEL MIEN BESTEN ZIJN FAN VAN JOU MAG IK FOTO" hij knikt lachend en ik maak een selfie met hem. "Maar wat doe jij in Nederland en hoe kan jij de broer van Femke zijn. "Nou eigenlijk gaan we hier elk jaar op vakantie voor een paar weken, en toen heb ik Lara ontmoet" zegt Femke, "oww, oké wacht ik FaceTime m'n friends" ik face time Mare want die is helemaal fan van Blake "hee babbbyyy" zegt Mare "Maar je raadt nooit wie ik heb ontmoet" "de kerstman" ik schudt mijn hoofd "nee, BLAKE GRAY" schreeuw ik, "LYNN HOU OP MET SCHREEUWEN" zegt Carter "nee" zeg ik droog, maar Mare zit heel hard te gillen dus volgens mij horen ze me niet. "Gaat het goed" Blake trekt mijn telefoon uit mijn handen. "Uhmmm mijn telliee" zeg ik 💁🏼 en ik doe die emoji na. Mare zit nog harder te gillen. Wacht ik make een screen. Blake trekt een zwoel gezicht en ik begin te lachen "can i have you numbaahhh" zegt Mare, Blake knikt en noemt zijn nummer op. Is dit weer een nieuwe liefde.
You never know, je leest het de volgende keer in my big brother! En ik dacht laat ik de tv maar na doen. Want ja dat ding praat tegen mij WAJOOO😱 Praat jullie tv ook tegen jullie? Nou die van mij wel. Hahahah nee logisch oke doei, Ly patatjes van me❤️

My Big Brother ❀ MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu