Als we aan zijn gekomen kleed ik me gauw om in het hotel. Ik doe een grijs shirtje aan waarop staat Aaron Carpenter aan met een korte spijkerbroek. Op het shirtje Aaron Carpenter heb ik eronder gedrukt BFF (want dit is een boek en in boeken kan alles) ik trek mijn witte Adidas schoenen aan en kam mijn haar een paar keer door. Ik loop naar de andere kamer waar iedereen al op mij aan het wachten was. "Lekker optijd Lynn" zegt Taylor geërgerd. En die is weer chagrijnig. "Altijd" zeg ik "LYNN WAT HEB JE EEN LEUK SHIRTJE" gilt Aaron "weet ik" zeg ik droog, hij grinnikt zacht. Jack J loopt voor me langs en ik spring bij hem op de rug waardoor hij bijna omvalt. "Jackie niet zo sterk" zeg ik lachend. "Wel" zegt hij met een baby stem en rent met mij op zijn rug naar de lift. De lift is er snel dus hij loopt naar binnen en doet de deuren meteen dicht. Als de anderen er zijn gaan de deuren dicht en kunnen ze er niet meer in. Jack begint hard te lachen en ik lach mee. Uiteindelijk zijn we niet veel eerder beneden. Maar dat maakt niet uit.
Als we in de Tour bus zitten, wordt ik gefacetimed door Sophie. Ik accepteer het
"SOPHIEEE"
"LYYYYN"
"BABBEEE"
"Lynn waarom heb je nie gebeld"
"Heel druk"
"Oh"
"Wahahahahaha"
"Girl had jij nou iets van 1 dag met Matthew en was het toen alweer uit ofz" nu bedenk ik me pas dat ik ook maar een dag iets met hem had.
"Ik knik lachend"
"En nu bek je alweer met Aaron en Jack, gekke fix hoor" zegt ze lachend
"Hoezo Aaron en Jack"
"Er stonden foto's op twitter, zoek maar op #Lack en #Lyronn"
"Oké wacht ff" ik ga naar twitter en ik vind inderdaad foto's van mij en Jack en mij en Aaron. Iemand heeft een foto gemaakt in het vliegtuig.
"Dat was eigenlijk omdat we deden alsof we trio waren"
Ze kijkt me vragend aan.
"Ja zo'n vrouw in het vliegtuig wou hun fixen" zeg ik lachend.
"LYNNIEE" hoor ik nu iemand roepen. Er verschijnt opeens een heel groot rond hoofd in beeld.
"Hee Pouh"
"Hee eenhoorn"
Ik begin te lachen.
"Niekiii sinds wanneer ben jij weer terug" Niek is de twin van Sophie want ja Sophie heeft ook een twin.
"EWA NIEK" roept Cameron nu, "EEE CAM" schreeuwt hij.
"Niek kill als ik terug ben gaan we ff chille ofz oké"
"Jaaaa" zegt hij als een meisje en ik begin hard te lachen. "Maar ee schatjes we zijn er bijna dus ik ga hangen oké byee" "byee babyyyys" zeg Cameron als een meisje, ik begin hard te lachen. "Cam jij bent echt gek" Cam grijnst "en jij ook"Na de show is een meeting. Ik sta naast Aaron en de Jack's. "Mag ik een foto van jou en Aaron jullie zijn zo Cutee samen" ik knik, "BFF" schreeuw ik. Aaron kijkt op, "fotooww" ik spring op hem en voor ik het weet is de foto al gemaakt. (Zie afbeelding boven) "Lynn mag ik nog wat vragen" vraagt het meisje, ik knik "waarom noem je Aaron BFF" "omdat hij mijn BFF is" ze kijkt me raar aan "geen vriendje" "hahaha nee, die foto is gewoon een kus omdat we een stalker van Jack en Aaron wouden wegjagen" zeg ik lachend, ze knikt en loopt weg.
Als de meeting bijna afgelopen is komt er een meisje naar me toe lopen "Omg Lynn" zegt ze, ze huilt half. Ik geef haar een knuffel "wauw ik droom hier al zolang van" ik glimlach naar haar, dan opeens begint ze te huilen "waarom huil je" vraag ik lief. "Ik had echt een hele deprie tijd en jij en de Magcon boys hebben mij er echt heel erg doorheen geholpen met jullie filmpjes op vine en YouTube" zegt ze snikkend. "Weetje wat wil je in mij vlog" ze knikt ik pak mijn camera "nou ik ben hier dus met dit meisje, hoe heet je" vraag ik "Megan" "en Megan mocht in de vlog omdat ze gewoon een super meisje is" ik stop de camera en geef haar nog een knuffel en maak nog een selfie.
S'avonds zitten we met zijn allen op mijn kamer. We hebben de bedden aan elkaar geschoven en zitten in een kringetje "TRUTH OF DARE" schreeuwt Mag. "JAA" gil ik, trut of dare is echt een bae spel. "Wie begint" vraagt Matthew "IIIIIKKKK" gilt Jack J als een meisje "oké Mahogany truth of dare" "dare" zeg Mahogany grijnzend "kus Jacob" zegt hij blij. Mag buigt opzij richting Jacob en kust hem. Cutteeee. "Oké Lynn truth of dare" "truth, ik heb geen zin om te lopen ofzo" "vind je Jack leuk" omg nee, oké wacht "JA TUURLIJK Jack IS MN ALLERBESTE IK KEN HEM AL VANAF IK 1 BEN" schreeuw ik Mag kijkt me raar aan, "wat Jack de pannenkoek is echt leuk" zeg ik, de jacks beginnen nu allebei te lachen. "Ik bedoelde Gilinsky" "tja dat heb je niet gezegd, OKE HAYES TRUTH OF DARE" "dare" ik begin te grijnzen "loop naar de lobby en zoen de eerste persoon die aan komt lopen, maakt niet uit wie het is alleen geen klein kind want dat is best wel pedo" Hayes kijkt me vies aan maar staat dan toch op. Ik ga op een bankje zitten en kijk naar Hayes. De eerste persoon die binnenkomt lopen is een jongen van iets in de 19 dit wordt leuk. Ik zet mijn camera aan en film dat Hayes hem vol zoent. Alleen de jongen duwt hem al gauw van zich af en slaat hem. Gauw ren ik naar hem toe en ga voor Hayes staan "Hayes babyboy kom, doei schatje" terwijl ik lief naar de jongen zwaai en wegloop. Als we in de lift staan barst ik in lachen uit als ik het filmpje nog eens zie. Wahahahahaha dit gaat op vine.
De volgende dag doen we een Tour door Londen. In een bus met opendak dus we kunnen mooi alles iej en het is ook nog eens goed weer dus dat is bae! Het is dan ook in het midden van jullie. "CAMMM WE ZIJN OVER 2 MAANDEN JARIG" schreeuw ik heel random. Hij knikt grinnikend. Dan worden we 19 Waaaa. Lekker oud enzo. "Leuk dat je het even meld" schreeuwt Johnson hard in mijn oren "niet zo hard" "schat ik deed alleen maar jou na" zegt hij arrogant en ik begin te lachen.
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...