De volgende dag zitten we in de bus richting Manchester, ik zit naast Luuk en Johnson en ben aan het filmen voor de vlog "wij zijn nu omw Menchester en ik ben samen met Luuk! Dit is Luuk mijn verloren bestfriend en we hebben elkaar weer terug gevonden dus Luuk rijst mee tot Nederland en dan gaat hij weer terug naar huis. En volg ook even Luuk's insta want hij heeft volgers tekort" "Lynn lekker aardig ja" zegt hij lachend "ik heet Luuk_tb dus als je lief bent volg je me en maybey ik volg terug" zegt hij lachend. Ik stop de camera en kijk opzij, mijn blik kruist met die van Matthew, gauw kijk ik weer naar Luuk "waarom maak je het niet gewoon goed" vraagt Luuk dan. Ik haal mijn schouders op, "nou dan ga je het nu goed makend" zegt hij en hij duwt me van de bank af. Ik stel me recht en pak Matthew's hand en trek hem mee naar de slaap plekken. Het blijkt dus dat dit de echte Tour bus is. Die andere was gewoon een extra bus. Matthew kijkt me vragend aan "praat" commandeer ik hem "Lynn het spijt me, echt waar. Ik was dronken en ik dacht niet meer helder na, toen dacht ik dat jij dat meisje was dus ik kuste haar en toen kwam jij" het laatste zegt hij erg zacht, ik geef hem een knuffel "Matt je snapt dat ik niet weer over nieuw wil beginnen" hij knikt zacht "ik kan je niet vertrouwen maar we kunnen wel gewoon vrienden blijven. En dan vergeten we dit allemaal oké" hij knikt en klampt zich dan om me heen. Ik grinnik zachtjes hij lijkt net een klein kind "WAT LACH JE NOU" schreeuwt hij nep boos, waardoor ik nog harder begin te lachen "je lijkt net een klein kind" ik draai me om en loop weer terug naar de chill plek.
Als we aan gekomen zijn in Manchester is het half 11 en we liggen in bed. Morgen moeten we er al vroeg uit dus we gingen vroeg slapen. Niet dat het echt lukt, het bed licht voor geen meter. Ik denk dat ik ook maar even een nieuwe matras ga kopen. Ik heb het extra matras die ze heel goedkoop hebben gekocht. Ik stap uit bed om wat te drinken, als ik uit de badkamer loop wordt ik hard tegen de muur geduwd "auw" ik draai me om en meteen voel ik twee warme lippen op die van mij. Ik spert mijn ogen wijd open en ik kijk recht in de ogen van Gilinksy. Ik probeer hem van mij af te duwen, wat niet bepaald lukt want hij is sterk. Ik sla hem hard op zijn borst waardoor hij me los laat "waar ben je mee bezig" vraag ik verbaast "jij vond mij toch leuk" zegt hij, shit ik wist dat ging komen "Jack sorry maar ik was dronken, ik dacht dat jij mij leuk vond en ja andere jongens zoenen is mijn manier van pijn verwerken. Niet bepaald goed maar oké" hij kijkt me verdrietig aan "dus je vind me niet leuk" "nee, misschien... Een beetje.." zeg ik, "maar Jack, vind jij mij leuk" hij knikt voorzichtig "en is dit echt" hij knikt weer. "Niet zoals al die andere sletjes waar je mee had" "luister Lynn, ik vind jou leuk. En dan ook echt, bij jou voel ik wat anders dan bij die andere meisjes. Ik zweer" hij duwt me zacht tegen de muur, "ik denk erover na, ik kan niet zo kort na Matthew iets met jou beginnen snap je" hij knikt, "en in het geheim dan" zegt hij grijnzend "wat nou als we iets meer worden dan vrienden maar ook niet als een koppel" hij krijgt een nog grotere grijns op zijn gezicht bij wat ik zij "goed idee" hij drukt zijn lippen op die van mij en ik zoen terug" als we allebei los laten kijkt hij me blij aan.
(3 dagen later)
Ik bel aan bij het huis van Lara, de deur gaat open en haar broer Siem staat voor de deur "SIEMMIIEEE" gil ik en ik geef hem een knuffel. Ik ren daarna meteen door naar binnen waar ik Lara en nog een meisje op de bank tref "LARAAAA" gil ik nu nog harder, ze springt meteen op en we rennen naar elkaar toe. Als we klaar zijn met knuffelen geef ik het meisje dat erbij zat een hand "Femke" zegt ze, "Lynn" zeg ik. "Hee maar Lara ik heb mensen mee gebracht" zeg ik, haar gezicht wordt nog vrolijker dan eerst volgens mij denkt ze Magcon. Ik loop naar de gang en zeg dat ze nog even moeten blijven maar ik trek Luuk wel mee "LUUUUK" gilt Lara als ze hem ziet en ze geeft hem een knuffel, "ik wou Magcon ook mee nemen maar dat kon niet want ze hadden een interview" zeg ik, Lara kijkt verdrietig "maar jij bent er toch" zegt ze dan weer blij "wacht wat, Magcon" vraagt Femke "wacht ben jij Lynn Dallas van Cameron Dallas" ik knik en ze begint te gillen, meteen komen de jongens binnen stormen "wat is er" zegt Cameron bezorgt, nu begint Femke nog harder te gillen, en Lara ook. "Oké misschien heb ik ze toch wel mee genomen" zeg ik voorzichtig maar volgens mij horen ze me niet want ze zijn alleen maar aan het gillen.Even later zitten we met zijn allen op de bank, Femke tussen Cameron en Matthew, en Lara tussen Luuk en Aaron. "Oké wat gaan we vandaag doen" vraag ik, "STRAAAAND" schreeuwt Lara, Aaron drukt zijn handen op zijn oren "ik hoef niet doof" zegt hij lachend "oh sorry schatje" zegt ze, Siem kijkt Aaron waarschuwend aan waardoor ik heel hard begin te lachen. "Wat lag jij" vraagt Mag, "nee gewoon die kop van Siem" zeg ik lachend. Nu begint zij ook te lachen. "Oké maar gaan we nu naar het strand" vraagt Femke dan. Ik knik en sta op. We halen onze spullen uit de bus en gaan naar het strand.
Weer een nieuwe persoon in het boek, Femke (FemkeKil want die wou er wel in)
WAT VIND JULLIE VAN TREAT YOU BETTER? I like that song😂 XXX
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...