Het is pauze en ik zit nog steeds samen met Shawn op de bank. "Hee babee" Mare ploft naast me neer. "Mooie snap met Shawn" zegt ze grijnzend, ik knik. "LYNN IEDEREEN PRAAT OVER JE" Sophie komt hard aan rennen en gaat naast Mare zitten. Ik kijk Shawn aan, hij kijkt me aan met een 'ik heb je gewaarschuwd' blik. Misschien komen er nu ook wel truien met mijn naam, oké laat maar. Vervolgens komen Nash en Aaron ook aan lopen. "Lynn iedereen praat over je" begint Nash "daar was ik nog niet achter" zeg ik sarcastisch en begin te lachen. "Je weet wel dat er geen weg terug meer is" ik knik, Aaron heeft gelijk er is geen weg meer terug. "KLEIN ZUSJE IS BEKEND" schreeuwt Cameron, hij wordt gevolgd door Jack J, Jack G, Matthew, Taylor en Carter. De hele bank is nu bezet en iedereen zit te praten over dat iedereen over mij praat en ik wordt hier echt heel moe van. "Jongs ik wil eten" zeg ik en sta op en loop naar het winkeltje op school waar ze ook Starbucks verkopen, daarom koos ik eigenlijk voor deze school, maar goed ik ga in de rij staan "zij was dat meisje van Shawn's snap" no shit sherlock. "Hee" een meisje met knalrood haar en donkere ogen komt naast me staan "hai" "jij bent toch Lynn" ik knik "is Cameron je broer" ik knik weer "heb je wat met Shawn" ik schud mijn hoofd. "Mag ik een foto" WoW wait wut. "Ja hoor" zeg ik gauw. Mensen willen met me op de foto, maar ik zit hier al 5 jaar op school, en ik altijd denken dat al mijn insta volgers van school waren. Ze opent haar snapchat en maakt een selfie met mij. Het meisje loopt gillend naar haar vriendinnen die haar allemaal jaloers aankijken. Ik sta voor de Bali en ik heb nog niks besteld en de vrouw (Glennis) pakt de Starbucks al die ik altijd neem "Dankje Glennis" en ik duw haar wat geld in haar handen.
Uit school gaan alle mensen van Magcon mee naar ons huis. We zitten op de bank als Carter begint met praten "uhm ja, ik dacht als we allemaal afgestudeerd zij kunnen we misschien wel met heel de Magcon Squad samen gaan wonen" zegt hij. Iedereen is enthousiast over het idee. Wat nee ik ging al met Shawn, Nash en Cameron samen wonen. Cameron ziet mij "Lynn moet mee" zegt hij, Taylor kijkt hem vragend aan. "Ja ik heb belooft dat we samen gingen wonen" zegt hij onschuldig "ja en wij gingen trouwen" zeggen Nash en Shawn tegelijk. "Van mij mag ze mee" zegt Jack J en Jack G knikt. "Van mij ook" zegt Matthew. Uiteindelijk stemt iedereen in. "WOEHOEE MET BESTFRIEND SAMEN WONEN LEUK LEUK" gilt Shawn als een meisje. Iedereen begint te lachen. "Wanneer gaan we kijken dan" vraagt Hayes. "Morgen" stelt Jack J voor. Ik knik. Als we erover eens zijn dat we morgen gaan kijken, kijken de jongens nog even een film als ik naar boven ga. Ik haal mijn make-up af en trek mijn Pyjama aan. Ik doe mijn haar in een hoge knot en loop weer naar beneden waar de jongens nog film aan het kijken zijn. Ik kijk op de klok en zie dat het al 7 uur is. Ik besluit pannenkoeken te bakken. Eerst lees ik nog even het briefje dat op het aanrecht zit -wij zijn morgen weer terug XX mama, papa en sierra- nou toppie, ik ga verder met de pannenkoeken. Als ik heel veel pannenkoeken heb hoor ik dat de film ook al bijna afgelopen is dus ik loop met het bord met pannenkoeken naar de woonkamer "PANCAKES" gil ik en zet het bord neer op tafel waar iedereen vervolgens op af stormt en binnen een paar minuten is alles op. "Damn Lynn jou pannenkoeken zijn bae" zegt Carter. Ik grijns "dan is het maar goed dat ik bij jullie ga wonen" hij knikt heftig. Als het 8 uur is gaan alle jongens naar huis behalve Nash en Shawn, Nash die gaat bij Cameron slapen en Shawn weet ik niet wat hij hier nog doet. "Lynn mag ik hier slapen" hij trekt een pruillip ik knik lachend ja. "Shawn slaapt hier ook" roep ik naar Cameron terwijl ik de trap op ga naar boven "niks daarvan dan gaat die maar op Sierra haar kamer. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar Cameron "waarom zou hij niet gewoon bij mij kunnen slapen hij is mijn bestevriend" "straks gaan jullie nog seks hebben ofzo" ik grinnik even "en wat zou jou dat dan uit maken" "ik wil niet dat mijn zusje date met een van mijn vrienden" ik rol met mijn ogen "lieverd laten we wel stil staan bij het feit dat ik Shawn net zo lang ken als jou" Cameron haalt zijn schouders op "dan slapen Nash en ik ook bij jullie".
Niet veel later liggen we in mijn kamer, Nash en Cameron op de grond op een matras en Shawn ligt naast mij in bed, nu vond Cameron het wel goed Nash, Cameron en Shawn praten echt nog heel lang over van die jongens dingen zoals de knappe meisjes bij ons op school maar uiteindelijk val ik gewoon in slaap en hoor ik niks meer.
Ik wordt wakker van het licht dat door de gordijnen schijnt en kijk hoe laat het is. Half 6, ik besluit om Cameron wakker te maken omdat hij dat gister ook bij mij deed. Ik duw mijn oortjes in zijn oortjes en zet dan heel hard carnaval muziek op. Voor ik het weet zit hij rechtop in bed en hij kijkt me boos aan. "Sorry heb ik je wakker gemaakt" zeg ik vol medelijden die ik niet heb. Vervolgens trek ik hem aan zijn voet mijn kamer uit en duw de deur dicht als ik weer in mijn bed ga liggen. Ik hoor de deur open gaan en Cameron gaat weer in zijn bed liggen. Voor ik het weet slaap ik weer.
"Aardbei" ik wordt wakker door een vel licht. Ik open mijn ogen en kijk in de flits van Shawn's telefoon "kut Shawn" zeg ik met een schorre stem. Hij begint te lachen. "Die gaat op mijn verhaal" ik zucht diep "fuck you" mompel ik, fijn dit. Ik kijk naar Nash en Cameron die beide op hun telefoon zitten. Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn kast ik trek een jogging broek eruit en doe hem aan. "Lynn we gaan vandaag een YouTube video maken" "oké" zeg ik ongeïnteresseerd "jij doet mee" zegt Cameron. Nou draai ik me om en kijk hem vragend aan, normaal mag ik nooit mee doen. "Ik mag mee doen" vraag ik voorzichtig "ja mensen kennen je nu toch al" zegt Shawn. Apart, "zetten jullie allemaal even op je twitter met #AskCashShynn " ik doe wat Cameron zegt en al heel gauw krijgen we allemaal berichten binnen.
Een paar uur later zitten we voor de camera. "Hee allemaal, vandaag ben ik met Nash Grier, Shawn Mendes en Lynn Dallas, mijn zusje" begint Cameron "eigenlijk ben ik 5 minuten ouder" Cameron grinnikt even "Lynn is mijn hartsvriendin" zegt Shawn grijnzend "EN IK GA MET HAAR TROUWEN" schreeuwt Nash erdoor heen we lachen allemaal even. "Goed we gaan een ask CashShynn doen" onderbreek ik hun. "Eerste vraag"
Als de video klaar is gaat de bel. Ik doe open en iedereen staat er. "WE CAN GO" schreeuw ik en loop naar buiten. Ik stap in de auto bij de Jack's, Taylor en Hayes. Ik zit tussen Taylor en Hayes in. Ik pak mijn telefoon en maak een snapchat met Hayes ~Omw huisjes kijken~ zet ik erbij, je kunt eigenlijk best wel heel erg merken dat ik redelijk verslaafd ben aan snap.
Als we bij het huis aankomen ben ik meteen verliefd. Wauw zo groot en mooi. De andere zijn ook heel erg onder de indruk "ik stem voor" roept Matthew "same" iedereen stemt in. Dit wordt dan ons nieuwe huis.
JE LEEST
My Big Brother ❀ Magcon
FanfictionCameron Dallas zijn tweeling zus Lynn wordt bekend door een doodnormale foto met Shawn. Het was nooit de bedoeling om Lynn bekend te maken maar aangezien ze toch bekend is maken ze er maar gewoon gebruik van. Lynn gaat samen met de groep viners dat...