Prolog

2.9K 117 1
                                    


POHLED KYLIE


"Nalij mi ještě jednu!" Houknu na barmana a opilecky k němu napřáhnu svoji již dopitou skleničku. Jenom nade mnou protočí oči, ale stejně mi mého Jacka dá. Dneska má službu Caleb, ten mi nalije vždycky.

Vyškrábu se na barovou stoličku a porozhlédnu se kolem. Taneční hudba mi pulzuje bubínky, pach potu a alkoholu je všude kolem. Po parketu se svíjejí opilá těla, záchodové kabinky jsou také dnešní večer plné (jestli víte, jak to myslím).

Caleb posune mým směrem dalšího panáka a já ho do sebe nadšeně na ex hodím. Vím, že toho zítra budu pořádně litovat, ale co. Přišla jsem se sem bavit. Ostatně, jako každý víkend.

"Kylie, pojď se k nám připojit!" Ozve se za mnou pištivý hlas mé nejlepší kamarádky Amber.

"Co se děje?"

"Dylan začal hrát s ostatními v rohu flašku. Chtějí, aby jsi se připojila."

"Proč ne." Myknu rameny a vydávám se za Amber.

Po chvíli dojdeme k boxu, kde už jsou rozesazeni všichni mí přátelé, uprostřed stolu se nachází flaška napůl dopitého Jägermeistera. Posadím se vedle Dylana a soustředím se - seč mi to můj značně podnapilý mozek dovolí - na hru.

Ani ne za chvíli už ukazuje hrdlo láhve na mě.

"Pravda nebo úkol?" Křikne na mě Stacy - Dylanova přítelkyně.

"Úkol." Odpovím ji stejně nahlas.

Chvilku se zamyslí a pak se zákeřně usměje. A sakra, to nebude nic dobrého.

"Napiš nějakému náhodnému číslu milostnou SMS!" Vykřikne, očividně potěšena svým zadáním úkolu.

Ostatní obdivně zamručí. Já si mezitím vytahuji telefon a najíždím na esemesky. Nacvakám úplně náhodné číslo a čekám, co mi Stacy poradí.


To: Neznámé číslo

Ahoj kocourku, pamatuješ si na včerejší noc? Nemůžu se už dočkat, až ho zase budu mít v sobě. <3 ><3


Stisknu odeslat a počkám, než se u téhle zprávy ukáže fajfka, jakože příjemce moji zprávu bez problémů dostal. Pak ji vítězoslavně ukážu Stacy.

Ta jenom uznale pokývá hlavou a já roztáčím flašku nanovo. Mezitím si loknu z nějaké skleničky ležící kolem. Jo, tohle ještě bude noc.


Hlásím se s ochutnávkou mého nového příběhu. Ano vím, jsem hrozná, že začínám už můj třetí příběh v pořadí, když ty dva předchozí nemám ještě vůbec dopsané, ale nebojte, budu přispívat pravidelně na všech frontách. :) Jinak doufám, že vás tenhle příběh zaujme a přidáte si ho do svých knihoven.

Mám vás ráda, Kath

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat