-22-

1.3K 74 1
                                    

Písnička: Fleurie / Hurts Like Hell

Andy, to, co se mezi námi včera večer stalo byla chyba, která se nikdy stát neměla. Viděla jsem dnešní fotky z tisku, jak jsi byl s Juliet na večeři a taky ty, kde jste se líbali spolu na letišti a došlo mi, že nechci být tou, která vám rozvrátí vztah. Avšak cítím, že jsi člověk, kterého ve svém životě potřebuji a nerada bych o něj přišla. Byla bych proto ráda, kdybychom se i nadále spolu bavili a byli přátelé. Můžeš klidně znovu přijet za námi všemi do New Yorku a znovu zažít nějaké dobrodružství. Jsi fakt skvělý kluk a byla bych ráda, kdyby jsi v mém životě zůstal. Takže Andy, zůstaneme tedy přátelé? K

***

POHLED KYLIE


Po celý den jsem měla lehkou kocovinu. Bolest hlavy mě doprovázela, kudy jsem chodila a věřte mi, nic moc příjemného to nebylo. Navíc mi na e-mail dnes i přišel varovný dopis ze školy, že kvůli problematické docházce a nedostatku počtu známek mi hrozí vyloučení ze školy. To mě docela zasáhlo. Jako ano, do školy jsem nerada chodila, ale přeci jen, měla jsem nějakou svoji hrdost a říkala jsem si, že alespoň tu maturitu bych mít mohla.

Andyho jsem stejně neměla, navíc Amber mi řekla, že jí ten dopis přišel taky. Měla jsem proto jistotu, že všichni mí přátelé budou do školy muset chodit ty poslední měsíce taky, abychom mohli v klidu odmaturovat a dělat si zase, co chceme. Nechtěla jsem do ní chodit sama, když jsem ale věděla, že se mnou budou Amber a Dylan, byla jsem v klidu. Stejně jsem do ní nechtěla začít chodit zas nějak moc pravidelně. Jen tak, abych pak u maturity prolezla. Nikdo neříkal, že musím mít samé jedničky.

Amber dnešní den trávila s tím jejím novým přítelem a já jsem se tak poflakovala doma. Napadlo mě, že bych mohla zavolat Dylanovi a nějak bychom se zabavili spolu. Naštěstí měl zrovna volno, pracoval jako prodavač v jednom obchůdku nedaleko od nás, aby si čas od času něco přivydělal. Slíbil mi, že přijde za mnou domů a uvaří mi nějaký oběd.

Dylanova máma se živí jako kuchařka a když byl Dylan malý, učila ho různé recepty. Jeho to bavilo, a tak dnes platí za neoficiálního kuchaře naší party. Vaří totiž výborně.

***

Míchala jsem zrovna omáčku přesně podle Dylanových instrukcí, zatímco on připravoval přílohu. Byla to sranda. Pustili jsme si na plné pecky rádio a zpívali si staré hity, různě tančili po kuchyni, házeli po sobě mouku, mlátili se po hlavách lžičkami a v neposlední řadě dělal i Dylan psí kusy s růží, kterou měla Amber doma od svého přítele. Myslím, že by nebyla moc ráda, kdyby nás viděla. Na té růži jí záleželo, brala to skoro jako nějakou posvátnou věc a nikdo se k ní nesměl ani přiblížit, aby náhodou neopadala.

 Na té růži jí záleželo, brala to skoro jako nějakou posvátnou věc a nikdo se k ní nesměl ani přiblížit, aby náhodou neopadala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zároveň jsem ale i Dylanovi řekla o mně a o Andym. Sdělila jsem mu všechny mé pocity a i jsem se mu svěřila s tím, že jsem se do něj zamilovala, ale on miluje Juliet a já nechci být tou, která jim rozvrátí vztah.

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat