-26-

1K 70 6
                                    

Písnička: The Pretty Reckless / Just Tonight

Dostala jsem strach, a tak jsem jim začala couvat směrem do silnice. Než jsem si ale stihla uvědomit, co dělám, uslyšela jsem hlasité troubení, kvílení brzd, pach spálených gum a v neposlední řadě jsem ucítila tvrdý náraz do pravého boku. Spadla jsem na drsnou silnici a sedřela si bolestivě holé nohy. Následně má hlava tvrdě dopadla na zem a celý svět se zahalil do tmy.

***

POHLED ANDYHO


S Juliet jsem si užil skvělý výlet, kdy jsem ji vzal na vyhlídku, na které jsme měli naše třetí rande. Cestou jsme se ještě stavili do jedné hospůdky na večeři. Bylo to fajn, oba jsme byli spokojení a já jsem byl rád, že se to Juliet líbilo.

Užíval jsem si čas strávený se svojí přítelkyní, i když se musím přiznat, že mi něco chybělo. Tušil jsem, že to bude Kylie, která mi za tu dobu, co ji znám, neskutečně přirostla k srdci. Ideální by bylo, kdy žila ve stejném městě jako my a mohli bychom se častěji navštěvovat. S Juliet by byly kamarádky a klidně by s sebou mohla i přivézt ty její kamarády. Nerad jsem to přiznával, ale chyběla mi. A dokonce i Amber s Dylanem. Něco na nich bylo. Něco, co vás nutilo se cítit v jejich přítomnosti příjemně, a když jste v ní nebyli, chyběla vám.

Proto jsem se nemusel dlouho rozmýšlet, co udělám, když mi ten samý večer Kylie napsala, že zvítězila v tom jejím konkurzu a stala se tváří značky My Burberry. Byl jsem na ni moc pyšný. Když jsem byl v New Yorku, čas od času se zmínila o tom, že by se ráda stala uznávanou modelkou a teď, když se jí její sen pozvolna začíná plnit, byl jsem za ni moc šťastný.

Psala mi, že zítra má natáčení reklamy a poté chtěla jít večer do nějakého klubu to oslavit. Napadlo mě tedy, že bych mohl jet do New Yorku ji překvapit a oslavit tuhle velkou událost s ní. Vzal bych s sebou i Juliet, která mi řekla, že by se s ní ráda seznámila, když jsem se o Kylie zmínil. Vycházelo to dokonale. Juliet i já jsme mohli mít na zítra volno, a navíc se mi podařilo ukořistit poslední letenky z LA do New Yorku. Kylie až do poslední chvíle nebude tušit, že jí jedu navštívit a bude proto překvapená. Sama mi psala, že jí chybím, a tak jsem věděl, že ji svým malým "přepadením" určitě jenom potěším.

***

Druhý den v půl desáté ráno jsme s Juliet stáli na letišti a čekali na to, až přiletí letadlo. Juliet mezitím objednávala pokoj v jednom hotelu, kde přespíme a já mezitím přemýšlel jak dlouho nám bude trvat cesta. Přesně pět hodin a pět minut.

Juliet byla z mého návrhu nadšená. Na Kylie se těšila, říkala, že by ráda poznala moji kamarádku, o které jsem jí tak hezky vyprávěl. Řekl jsem jí totiž, že z mého původního bydlení v hotelu a posléze u přátel sešlo a v jednom baru jsem se poznal s Kylie, která byla tak hodná a dovolila mi u ní přespat. Řekl jsem jí, že Kylie má sama přítele, aby si nemyslela něco, co by neměla, a že se z ní stala má blízká kamarádka. Musím jenom ještě Kylie vysvětlit, co má říkat, aby se moje lež neprovalila.

***

Nakonec jsme se kvůli komplikacím dopravili do New Yorku až o půlnoci. V průběhu letu se totiž objevila bouřka a silný vítr a došlo tak k turbulencím. Zároveň nám nečekaně došlo palivo a muselo se neplánovaně v Indianě přistát, aby se doplnilo. Oddechl jsem si, když jsem konečně stál na letišti v New Yorku a měl tu hroznou cestu za sebou.

Jeli jsme taxíkem k našemu hotelu, kde jsme si uložili naše zavazadla a jen tak pro odreagování si pustili na chvíli televizi, než půjdeme hledat Kylie. Nevěděl jsem, do jakého klubu šla. Původně jsem si myslel, že by mohla být v La Gazze, avšak pak mi došlo, že psala, že má to natáčení i s jinou modelkou, a proto jsem předpokládal, že místo vybere ona.

Přepínali jsme zrovna mezi kanály, když tam naskočila reportáž zrovna z živého vysílaní. Normálně bych ji jenom přeskočil a hledal dál, co mě na ní ale zaujalo bylo to, že se v ní objevovala Kylie. Reportáž pojednávala o tom, že Kate Moss šla do klubu, ve kterém byli zrovna bohužel novináři, kteří tak mohli zdokumentovat její celý opilecký zážitek. Kate si s sebou vzala i přátele a mezi nimi byla i Kylie, kterou na kameru také zachytili.

Opsal jsem si z reportáže jméno nočního klubu a po chvíli se s Juliet rozhodl, že vyjdeme ven. Neměli jsme žádné auto a volat taxíka se mi znovu nechtělo. Naštěstí v hotelu, ve kterém jsme byli ubytováni existovala nonstop služba, že jsme si mohli zapůjčit auto na určitý počet hodin.

Rozhodl jsem se téhle možnosti využít a díky tomu jsem o pár desítek minut později seděl v nově zapůjčeném červeném Fordu, kde jsem zadával do navigace název klubu.

Vážně jsem se těšil na to, jaké to bude, až přijedu ke klubu, ve kterém se právě nachází Kylie a překvapím ji. Nemohl jsem se toho momentu dočkat.

***

"Zahni doleva." Poradila mi moje přítelkyně a já tak mohl spatřit velký neonový nápis Vanity Night Club. Plánoval jsem dojet přímo až ke vchodu, abych nemusel daleko chodit, a tak jsem raději ještě přidal na rychlosti, abych byl na konci ulice o něco dříve.

Bohužel se na chodníku před klubem začalo něco dít, a zrovna když jsem se rychle přibližoval ke vchodu, mi do cesty vběhla jakási dívka. Snažil jsem se auto vší silou zabrzdit, ale bohužel bylo už pozdě.

Ucítil jsem silný náraz do osoby před autem, o kterou se auto později zastavilo. Airbagy vystřelily ven a mě silně bouchly do nosu. Uslyšel jsem Julietin zděšený a hlavně bolestný výkřik a posléze i zmatené a vyděšené hlasy, které se ozývaly z venčí.


Vítám vás u nového dílu! Schválně mi napište, kdo jste čekal, že se něco takového stane? :D Momentálně nás čeká ještě jeden velký zvrat a pomalu se už blížíme ke konci. ;) Mám vás ráda, Kath

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat