Písnička: Of Monsters And Men / Little Talks
"Zítra ti ukážu místo, které je pro mě hrozně osobní, ano?" Navrhla jsem pro odlehčení situace. "Nikdo kromě Amber tam nebyl, tak si toho važ." Mrkla jsem na něj. Tiše se zasmál. "Čím jsem si to zasloužil?"
"To se možná jednou dozvíš." Uchechtla jsem se zpět. Pravda ale byla, že jsem sama nevěděla, proč mu chci to místo ukázat. Prostě jsem jen cítila, že je to správné.
***
POHLED KYLIE
Dnešní ráno mi už bylo mnohem lépe než včera, skoro bych ani nepoznala, že jsem včera byla v nejhorší kocovině svého života. Plná energie jsem vyskočila z postele, která byla zase jako tradičně prázdná a dala jsem se do příprav na dnešní výlet.
Převlékla jsem se do pohodlných, vzorovaných skini džín, černého trika a obyčejných černých tenisek. Chtěla jsem se dneska hlavně cítit pohodlně, když jsem měla jet na celodenní výlet.
Natěšená na dnešní den jsem přišla do kuchyně, kde jsem našla samotného Andyho, jak sedí u stolu a snídá cereálie s mlékem. "Kde je Amber?" Zeptala jsem se ho místo pozdravu.
"Jela na focení. Zničehonic jí dneska ráno zavolali, ať se někam urychleně dostaví."
"Aha." Pokývala jsem hlavou a připravila si stejnou snídani, jako měl Andy. "Těšíš se na dnešní den?" Zeptala jsem se ho, když jsem si sedala na proti němu k jídelnímu stolu.
"Popravdě, jak teď vidím tvůj děsně natěšený výraz, tak začínám měnit svůj názor a začínám se tě bát." Odpověděl pobaveně Andy.
"Neboj, bude to úplně v pořádku." Odporovala jsem mu. "Celý den se nebudeš určitě nudit." Mrkla jsem na něho a zaregistrovala, jak Andy zbledl. "Celý den?" Nechápal. "No jasně. Copak sis myslel, že tím naším výletem zaplácneme jenom trapnou půlhodinu? Vyrážíme hned teď a vracíme se nedříve v šest večer." Vyvedla jsem mého kamaráda z omylu.
***
Seděli jsme v autě, které patřilo Amber, ale ona ho moc nepoužívala. Já jsem své vlastní auto sice taky měla, ale byla to stará ojetina, za kterou jsem byla ráda, když dokázala ujet sto metrů a zůstat přitom celá. Amber si za našetřené peníze z focení koupila nedávno ojetého, červeného Mini Coopera, ale stejně raději zůstala více věrná městské hromadné dopravě.
Zapnula jsem GPS na Andyho telefonu a mohli jsme vyrazit. Zapnuli jsme rádio a cestou poslouchali staré hity. Byla to příjemná cesta. Zpívali jsme si spolu písničky a občas k nim Andy přidal nějakou vtipnou hlášku.
Po dvou hodinách jsme konečně dojeli na místo, kam jsem se tak moc chtěla podívat. Vystoupili jsme z auta a já vděčně do plic nasála čerstvý vzduch. Bylo to tu nádherné, úplně stejné jako před těmi jedenácti lety.
ČTEŠ
Sending... (Andy Biersack) texting
ФанфикKylie nemohla vůbec tušit, co všechno udělá, když stiskne tlačítko "odeslat". Parta opilých přátel se na jedné party vsadí, že pošlou milostnou SMS náhodnému číslu. Volba padne na Kylie - dívku, která je známá pro svoji rebelskou a spontánní povahu...