-23-

1.3K 75 7
                                    

Písnička: Simple Plan / I Can Wait Forever

"No jen aby." Slyšela jsem Dylana, ale snažila jsem se je ignorovat. Sama jsem měla velké pochybnosti, ale musela jsem věřit, že to vyjde. Já jsem totiž vážně nesměla o Andyho přijít. Ne teď, když jsem si konečně uvědomila, že ho miluju.

***

POHLED ANDYHO


Mé tělo zaplavila radost. Tak šíleně moc se mi ulevilo, že to Kylie nijak neřeší a i nadále chce být se mnou kamarádka. Popravdě, bál jsem se, že už se mnou nebude chtít mít nic víc společného. Nebo že si začne myslet, že je pro mě něco víc, než pouhá kamarádka.

Proto jsem jí taky odepsal.

Andy: Jasně, že kamarádi budeme i nadále. Jsi fakt skvělá kamarádka, o kterou bych nerad přišel. Do NY se ale v nejbližší době bohužel rozhodně nechystám, mám tady v LA spoustu práce s deskou, navíc jsem poslední dobou trochu více zanedbával rodinu a i Juliet a chtěl bych jim to vynahradit. Ale budu moc rád, když si budeme i nadále psát, jako předtím. To bylo vážně super. ;)

Odeslal jsem zprávu Kylie a nečekal na odpověď. Stejně to nemělo cenu, protože můj telefon byl skoro vybitý, tak jsem ho jenom připojil na nabíječku a šel do ložnice za Juliet.

***

Ráno jsem se probudil vedle Juliet, která stále ještě spala. Podíval jsem se na telefon, který ležel vedle mě na nočním stolku, abych zjistil, kolik je hodin, avšak zarazilo mě množství zpráv, které mi došly od Kylie.

Kylie: Uf, to se mi ulevilo. Už jsem se bála, že mi neodepíšeš a nebudeš se mnou chtít nic mít.

Kylie: Jinak s tím NY je to velká škoda. Amber i Dylan si tě oblíbili a už teď jim chybíš. :D Avšak chápu, že se chceš teď na chvíli věnovat své rodině a přítelkyni.

Kylie: Teď musím začít zase chodit pravidelněji do školy, napsali mi, že mě jinak nepustí k maturitě, nebo že mě úplně vyloučí.

Kylie: Napadlo mě ale teď, že bych spíš mohla jet do LA já za tebou. Mám našetřený nějaký peníze, a tak mě napadlo, že když jsi přijel do NY ty za mnou, můžu tě navštívit pro tentokrát já.

Kylie: Pokud ti to ale nebude vadit. Nebo Juliet.

Kylie: Jak se vůbec má? Vím, že je asi divný, že se zajímám po tom, co se stalo, ale když jsi byl u nás, pořád jsi o ní hezky mluvil, a zdá se mi, že je to fajn holka. Napadlo mě, když jsme tedy přátelé, že bych se s ní mohla taky poznat.

Kylie: Řekl jsi jí vůbec o tom? Nebo jí to říct nechceš?

Kylie: Promiň, že se vyptávám a pořád tě tak otravuju, ale docela se nudím. Amber šla spát a Dylan od nás před chvílí odešel. Udělali jsme si příjemný filmový večer. Věděl jsi, že Dylan skvěle vaří? Asi jsem ti o tom neřekla... Někdy až zase přijedeš ho budu muset přesvědčit, ať se předvede.

Kylie: Ty asi spíš co? :D Promiň, mohlo mi to dojít dřív. :D Tak až budeš vzhůru, tak mi napiš. ;)

Musel jsem se sám pro sebe zasmát. Ta holka byla neodbytná, ale zároveň byla fakt skvělá. No uznejte, kdo by se o vás tak moc zajímal?

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat