"Ale já chci, Andy. Mám tě ráda." Řekla jsem mu a odemkla si dveře.
"Já tebe taky, Kylie. Já tebe taky." Usmála jsem se a típla hovor. Ani nevíte, jak jsem se cítila šťastně, když jsem spatřila v obýváku sedět Amber. Ihned jsem k ní běžela a obejmula ji. Dobrý, Kylie, teď už jsi v bezpečí. A zítra budeš vědět, kdo je Andy zač.
***
POHLED KYLIE
Amber se na mě překvapeně podívala. "Co se děje?" Ptala se mě naoko vyděšeně. A pak, když si všimla mé zakrvavené ruky, která krvácela kvůli tomu blbému útěku, byla vyděšená doopravdy. Neodpovídala jsem jí, jenom jsem šla do koupelny, kde jsem si ruku ošetřila a pak, když jsem přišla do obýváku, kde seděla Amber s vytřeštěnýma očima, jsem si povzdechla. Sedla jsem si teda naproti ní a úplně všechno jí řekla.
Byla jsem ale děsně unavená, a tak jsem si šla lehnout. Sice nebyl večer ani nic takového, ale myslím, že z toho dnešního zážitku jsem byla vyčerpaná už dost.
***
Probudilo mě ranní světlo, které se do pokoje dostávalo skrz roztažené žaluzie. Posadila jsem se na posteli a prohrábla si rukou vlasy. Koukla jsem se na displej telefonu a překvapilo mě, když jsem zjistila, že už je půl desáté. Musela jsem být hodně psychicky vyčerpaná, když jsem spala tak dlouho.
Vstala jsem tedy z postele a rozhodla se obléct. Naštěstí jsem u Amber žila už víc než doma, takže jsem u ní taky měla vlastní šatník. Rozhodla jsem se dneska obléct trochu odvážněji, a tak jsem si vzala takový overal, který ale vypadal, jako bych na sobě měla jenom krajkovou podprsenku a černé šortky s vyšším pasem s krajkovanými silonkami. Protože jsem věděla, že by mi v ranních ulicích New Yorku byla zima, přehodila jsem ještě přes sebe maskáčovou bundu a nazula si obyčejné černé tenisky. Kolem krku jsem si dala sluchátka, protože jsem byla zvyklá za chůze poslouchat hudbu a nasadila si i své oblíbené hnědé sluneční brýle. Sice bylo ráno, ale sluníčko svítilo docela dost jasně, takže přeci jen pro jistotu.
Takhle oblečená jsem šla do kuchyně, kde ale bylo prázdno. Na ledničce byl přilepený od Amber vzkaz, že prý šla ráno fotit nějakou kampaň a vrátí se až večer. Vzala jsem si tedy do ruky banán, který byl mojí dnešní snídaní a vyšla ven.
Chystala jsem se dnes zajít ke mně domů, protože se dneska měla vrátit máma a já jsem ji chtěla včas zastihnout. Chtěla jsem s ní probrat jednu věc, kterou jsem si promýšlela již dlouho a doufala jsem, že s ní bude souhlasit.
***
Jen co jsem přišla k domu, ve kterém bydlí moji rodiče, tušila jsem, že jdu asi pozdě. Na příjezdové cestě totiž už stálo jejich černé auto, které si před pár týdny nově koupili. Znamenalo to tedy, že už jsou doma.
ČTEŠ
Sending... (Andy Biersack) texting
FanfictionKylie nemohla vůbec tušit, co všechno udělá, když stiskne tlačítko "odeslat". Parta opilých přátel se na jedné party vsadí, že pošlou milostnou SMS náhodnému číslu. Volba padne na Kylie - dívku, která je známá pro svoji rebelskou a spontánní povahu...