-25-

1.2K 69 7
                                    

Písnička: Christina Grimmie / I Bet You Don't Curse God

Andy: To bych to snad ani nebyl já. ;) Užij si to. <3

***

POHLED KYLIE

Nebudu vám lhát, to srdíčko mě zarazilo. Ale v pozitivním slova smyslu. Věděla jsem, že by Andy nenapsal srdíčko jen tak někomu, takže to muselo znamenat, že jsem pro něj důležitá. Teda... doufala jsem.

Druhý den


Přišel mi e-mail s potvrzením, že jsem byla vybrána pro natočení reklamy parfému, a že se tedy mám dostavit na přiloženou adresu. Skákala jsem z toho radostí skoro až do stropu. Amber si mě pobaveně prohlížela a pak mi i jako správná kamarádka pogratulovala.

Byla jsem fakt šťastná, protože přeci jen, kdy se vám poštěstí být tváří značky My Burberry a k tomu všemu ještě pro ně točit reklamu? Navíc v dopise, který mi poslali, se zmínili, že se mnou v reklamě bude vystupovat i jiná známá modelka. Byla jsem fakt zvědavá a nedočkavá, kdo jí bude. Nikdy jsem totiž nepotkala žádnou slavnější modelku, než byla Amber a Amber přitom byla na stejné úrovni jako já. Jednou sice vyfotila kampaň na spodní prádlo pro Calvina Kleina, ale to byla její jediná větší zakázka.

***

"...a nakonec zde je místo, kde se dnes bude natáčet." Dořekla drobná malá černoška hned poté, co mě provedla celým ateliérem. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Tohle bylo moje první natáčení televizní reklamy a to ještě pro tak známou značku.

Šla jsem tedy jako první do maskérny, kde jsem se seznámila s Ninou, vysokou zrzkou s dlouhými hubenými prsty, která mě nalíčila a Levim, hubeným klukem, který pracoval jako stylista a oblékl mne.

Byla jsem pouze ve spodním prádle, jediné, co jsem měla navíc byl dvouřadý kabát, kterým se tahle značka tolik proslavila.

Pak za mnou opět přišla černoška Maria, která mě prvně provedla ateliérem a dovedla mě až na místo natáčení. A tam jsem malém dostala šok. Uprostřed placu totiž stála Kate Moss, která vypadala podobně jako já, byla stejně oblečená, nalíčená i učesaná a zrovna si povídala s osvětlovačem.

Byla jsem úplně vyvedená z míry. Věděla jsem, že mám dneska točit s nějakou známou modelkou, v žádném případě jsem ale netušila, že to bude zrovna Kate Moss. Ikona 90. let, jejíž hvězda i nadále přetrvává. Mylně jsem si myslela, že budu spolupracovat s nějakou méně známou modelkou a ne zrovna s největší ikonou jedné celé dekády.

Jen co mě Kate spatřila, široce se na mě usmála a hned ke mně skoro běžela, aby se semnou mohla přivítat. "Ahoj, jsem Kate." Představila se a objala mě místo pozdravu.

"Kylie." Odpověděla jsem jí a její objetí ji opětovala. Začaly jsme si spolu povídat, což bylo velmi lehké, protože Kate byla velmi upovídaná a veselá holka, s kterou jsem si toho měla hodně říct. Byla s ní vážně sranda.

Po nějaké době si nás zavolal na plac režisér a začalo se natáčet. Kate byla v tomhle už zkušená, a tak jsem skoro všechny pohyby odkoukávala od ní. Všichni na mě byli moc hodní a vždy, když jsem si nevěděla rady, mi pomohli. Moc jsem si to užila.

(video z reklamy máte v médiích - jako gif obrázek)


Kate mi na sebe dala číslo a domluvily jsme se, že spolu dneska zajdeme někam do baru oslavit dnešní točení.  Víc šťastná jsem snad ani být nemohla. Kate byla - a stále je - jedním z mých největších vzorů v oblasti modelingu a byla jsem proto nesmírně vděčná, že jsem ji mohla poznat.

***

Společně s Amber jsme se chystaly na dnešní party. Zavolala jsem všem svým přátelům, že dneska jdeme ven a naštěstí všichni měli čas. Kate nevadilo, že s sebou vezmu přátele, naopak, ona jich brala taky pár. Byla jsem za to ráda, protože to znamenalo, že přijde více slavných lidí, se kterými se můžu potkat. To určitě přitáhne pozornost novinářů a já tak budu v televizi, ze které mě uvidí Andy, který bude moct závidět. Nebyla jsem sobecká, to ne. Upřímně, vůbec mi nešlo o to, být slavnou. Jen... chtěla jsem udělat něco pro to, aby si mě konečně Andy začal více všímat. A myslím, že když budu v televizi, tak si mě všimne určitě. Třeba se do mě pak taky rychleji zamiluje.

Nakonec jsem se rozhodla pro černou klasiku, Amber zase zvolila hippie look.

Jely jsme do nějakého baru, který vybrala Kate a tam jsme se taky celá parta sešli. Kate si s sebou vzala ještě modelku Behati Prinsloo a její dlouholetou kamarádku Ashley. Já jsem všechny seznámila se všemi a následně vešla jako první do klubu, kde jsem se to dneska chystala pořádně rozpoutat.

***

Koukla jsem se na hodinky a přes svůj značně rozmazaný zrak jsem na několikátý pokus zjistila, že je něco okolo druhé hodiny ráno. Bavila jsem se vážně dobře. Zrovna jsem chtěla do sebe nalít další rundu, když v tom mi zapípal telefon a v něm esemeska od Andyho.

Andy: Vyjdi prosím ven.

Nechápala jsem, co po mně chce, ale byla jsem moc opilá na to, abych to začala řešit. Prostě jsem uposlechla příkazu v esemesce, došla za Amber, že na chvíli odcházím a vydala se před klub.

Neměla jsem vůbec ponětí o tom, co bych měla čekat. Je snad Andy tady? Jiné vysvětlení mě totiž přes moji značnou opilost nenapadalo. Začala jsem se kolem sebe zmateně rozhlížet, když jsem ale nevěděla, koho, nebo co hledat, šlo to dost těžko.

Kousek ode mě byl hlouček náctiletých kluků, kteří se mezi sebou hádali a prali. Najednou si mě jeden z nich všiml, jak stojím opodál a zavolal na mě. "Hej ty!" Najednou se všichni ti kluci začali dívat mým směrem. Cítila jsem se dost nepříjemně a vše se to ještě umocnilo ve chvíli, kdy se ke mně začali přibližovat.

Dostala jsem strach, a tak jsem jim začala couvat směrem do silnice. Než jsem si ale stihla uvědomit, co dělám, uslyšela jsem hlasité troubení, kvílení brzd, pach spálených gum a v neposlední řadě jsem ucítila tvrdý náraz do pravého boku. Spadla jsem na drsnou silnici a sedřela si bolestivě holé nohy. Následně má hlava tvrdě dopadla na zem a celý svět se zahalil do tmy.


Vítám vás u dalšího dílu! Doufám, že se vám líbil, oficiálně vás vítám u nového zvratu. Podařilo se mi už vymyslet, jak příběh skončí, a s odhadem vám sděluji, že víc jak nových 10 kapitol rozhodně neočekávejte, spíše míň. To znamená, že se pomalu blížíme ke konci. Mám vás ráda, Kath


Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat