-17-

1.6K 95 1
                                    

Jeho rty byly tak měkké, ale zároveň dravé a to se mi na něm líbilo. Začal zlehka, ale postupně přecházel až do tvrdého tónu. A tak jsme vlastně oba večer skončili. Propletení v tanci na tanečním parketu, divoce se líbající mezi davem. A vůbec jsem nemyslela na to, co bude zítra. Proč taky? Vždyť teď jsem si užívala nejlepší moment mého života. Líbala jsem se s Andym Biersackem.

***

POHLED KYLIE


Ani nevím jak, ale nakonec jsem se dostala zpátky domů tak, že jsem si skoro nic nepamatovala. Teda, na líbání s Andym se nedá zapomenout ani když jste opilí. Pamatuji si, že jsem se potom od něj nějak odtáhla a šla si dát pár drinků, po kterých mám už jenom rozmazané útržky vzpomínek v hlavě.

Jak se znám, určitě jsem tam zase vypila půlku baru, možná i proto mě tak strašně moc teď třeští hlava. Koukla jsem se na místo vedle mě, kde měl ležet Andy, ale bylo prázdné. Nechápavě jsem se zamračila. Kde může být? Nahmatala jsem svůj telefon, který si vždy pokládám na noční stolek a s úžasem jsem zjistila, že je už jedna hodina odpoledne. Prospala jsem půlku dne!

Zaslechla jsem vycházet nějaké tlumené hlasy z kuchyně, takže jsem došla k závěru, že Amber a Andy už jsou vzhůru a povídají si v kuchyni. Opatrně jsem se posadila na posteli, protože bolest hlavy byla přímo alarmující a pokusila jsem se obléknout do pohodlných tepláků a volného šedého trička. Ani jsem si nečesala vlasy, protože jsem se za ně nechtěla tahat, když mě bolela hlava, ale svázala jsem si je do vysokého culíku.

Pomalu, šouravým krokem, jsem došla až do kuchyně, přičemž po cestě jsem se musela přidržovat zdi, abych tam vůbec došla. Bylo mi fakt zle, skoro na umření. Připadala jsem si jako nějaká stará babka z důchoďáku.

Došourala jsem se až do kuchyně, kde jsem uviděla vysmátou Amber a ještě veselejšího Andyho. Musela jsem zatnout dlaň v pěst, abych nevybuchla. Tak já tady trpím a oni se očividně dobře baví? Jim nic není? Co je tohle za pořádek!

Když si mě Amber všimla a uviděla, jak vypadám, začala se smát na celé kolo a moje bolest hlavy se ještě snad ztrojnásobila. "Mohla bys prosím přestat? Šíleně mě třeští hlava." Ucedila jsem skrz zuby a sedla si na židli vedle Andyho.

"Promiň, ale vypadáš fakt příšerně." Řekla už klidným hlasem Amber a podala mi sklenici vody.

"Děkuju." Pronesla jsem ironicky a vděčně se napila.

"Jak to, že vám nic není?" Dodala jsem vyčítavě.

To se ale Andy vedle mě uchechtl. "Měla ses včera vidět, jak jsi tam vyváděla. Byla jsi jak neřízená střela. Pila jsi jednoho panáka za druhým, pak jsi tam tančila snad s půlkou baru, vynadala nějaký servírce a pozvracela nějakému boháčovi boty." Seznámil mě Andy se situací a já si zoufale povzdechla.

"To ale není všechno." Přidala se k němu Amber a potutelně na Andyho mrkla. "Všem na potkání jsi vyprávěla o svých bývalých milencích, o tom, jací jsou to děsní hajzli a i tom, jak ho mají velkýho." Uchechtla se moje nejlepší kamarádka. "Pak jsi začala tančit na stole, chodila po stolech jiných lidí, lila jiným lidem na hlavu tvoje drinky, sundala jsi si podprsenku a někam jsi ji zahodila a pak jsi řekla, že ten, kdo ji najde, tak za toho se provdáš. Měla jsi vidět, jaká se pak strhla mela. Všichni chlapi v baru začali usilovně tu tvojí podprsenku hledat." Šokovaně jsem na ni hleděla. Tohle jsem vážně udělala?

"A našli ji?" Zeptala jsem se nervózně.

"Jo. Ale nebyl to chlap, našla ji nějaká holka. Tys tam potom řekla, že holku si nevezmeš, ale že je celkem pěkná. A když ses pak dozvěděla, že je nezadaná, začala jsi ji dohazovat Dylanovi, protože jsi si myslela, že bez Stacy je hrozně sám."

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat