-3-

2.2K 103 2
                                    

Andy: Slib mi, že se nenaštveš a odpovíš mi.

Kylie: Dobře, slibuju.

***

Andy: Kdo by podle tebe vyhrál v souboji mezi Spider-Manem a Batmanem?

Kylie: Co to je za otázku?

Andy: Prostě odpověz.

Kylie: No, tak jelikož nevím, kde souboj probíhá, tak nemůžu říct, kdo vyhraje a kdo ne. Ale pokud by byl souboj v jeskyni nebo někde ve tmě, pak bude mít navrch Batman. Pokud na vysoké budově, pak by vyhrál samozřejmě Spider-Man.

Kylie: A nad tímhle jsem se měla naštvat?

Andy: Někoho to naštvat může. Musí se rozhodnut mezi jejich oblíbenými lidskými hrdiny.

Andy: Jinak zajímavá odpověď. Nikdy by mě to takhle nenapadlo a můžu říct, že je svým způsobem originální. Většina lidí prostě jenom plácne něco, aby nemuseli přemýšlet.

Kylie: A smysl tvé otázky je jaký?

Andy: Ujišťuji se, že máme podobné zájmy. A taky že nejdeš s davem. Byl to takový malý test, jestli má vůbec cenu se s tebou bavit...

Kylie: A jak jsem uspěla?

Andy: Pozitivně. Tvá odpověď je jiná. To znamená, že i ty budeš jiná. Rozhodně jsi zajímavá, takže tě rád ještě poznám.

Kylie: Třeba já nechci poznat tebe. Třeba já nechci abychom se dále bavili, ale ty trpíš nějakým podezřele divným pocitem, že toužím po tom, abys si se mnou psal...

Andy: Ale ty chceš abych ti psal. Jinak neodepisuješ.

***

Nad tímhle jsem se musela pozastavit. Sakra, ten kluk není blbej. Je vidět, že to bude takový ten typ, co si užívá život na plno. Vždy a všude. Nechce patřit mezi ostatní, líbí se mu být černá ovce. A taky má rád pozornost ostatních. Naopak, přímo po ní prahne.

Silně mi mě připomíná. Jsme si hodně povahově podobní. Také nechceme patřit do nějaké jednoznačné škatulky. A možná i proto jsem chtěla, aby mi dál psal. Táhlo mě to k němu. Chtěla jsem o něm vědět čím dál víc.

***

Kylie: Pojďme radši změnit téma. :) Jakou zemi, kterou jsi kdy navštívil jsi si nejvíce zamiloval?

Andy: Rumunsko. Neskutečně zajímavá a přátelská země.

Kylie: Už odjakživa mě lákal Nový Zéland. Chtěla jsem v něm vždy bydlet, nebo se tam alespoň podívat. Těžko se to popisuje, ale hned, jak jsem spatřila název Nový Zéland a viděla jeho fotky, věděla jsem, že jsem s ním propojena.

Andy: Já tě úplně chápu. S Rumunskem jsem na tom byl stejně.

Andy: Někdy můžeme podniknout roadtrip. Po Novém Zélandě.

Kylie: S tebou?

Andy: Proč ne?

Kylie: Vůbec tě neznám. A navíc, pořád jsi mi neposlal svoji fotku.

Andy: Jsem v kině. A navíc si myslím, že na to mám právo...

Kylie: Cože??

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat