-2-

2.6K 102 8
                                    


Odpověděl mi Andy a já zhasla obrazovku telefonu. Přistihla jsem se, že se usmívám a vůbec jsem nechápala proč. Jenom jsem nad tím pokrčila rameny a pokusila se znovu usnout. Amber by tu měla být každou chvíli.

***

Už jsou to přesně dva dny, co jsem si naposledy psala s Andym. Je docela divný, že jsem si na to zrovna teď vzpomněla. A ještě divnější je to, že mě napadlo, abych se mu pokusila napsat. No neříkejte, nejsem nějak mimo?

Včera jsem se jela podívat se svojí partou do vedlejšího města. Tak různě jsme blbli, ničili cizí majetek a samozřejmě jsme šli i na nějakou tu party. Jenomže ta party byla tak trochu nelegální a za pár minut po našem příchodu na akci dorazili policajti. Museli jsme proto vzít roha a odjeli jsme zpátky do New Yorku. Amber tentokrát přespala u mě. No, a dnes je ráno, osm hodin a já nevím, co budu dělat.

Teda jakože jo, je pondělí a měla bych jít jako každý normální teenager do školy, ale od té doby, co jsem oslavila osmnácté narozeniny na školu peču. Ukážu se tam jednou měsíčně, aby se neřeklo a to je vše.

Vylezu z postele a dám se do oblékání. Popravdě, nijak moc neřeším, co si beru na sebe. Prostě to, co mi přijde pod ruku, tak si na sebe vezmu. Pak jenom zapluju do koupelny, kde se učešu, hodím na sebe řasenku a scházím schody dolů do kuchyně, abych se podívala, co si dneska dám k snídani.

U kuchyňské linky už stojí Amber a smaží vajíčka. "Děláš i pro mě?" Zeptám se jí místo pozdravu.

Sice nevzhlédne od plotny, ale i tak vycítím, že se usmála. "Jo. Tak trošku jsem vám prošmejdila kuchyň." Uchechtne se Amber.

Protočím nad tím jenom oči a popadnu rohlík, který ležel na lince. "Hej! Ten byl můj!" Ozve se hned Amber.

"Pozdě. Navíc jsi v mém domě. A to znamená, že jsou tu i mé rohlíky." Mrknu na ni.

Jenom nad tím protočí oči, ale pokračuje ve smažení vajíček. "Víš, že jsem si s tím chudákem, kterému jsem měla poslat tu Stacyinu esemesku, psala?" Nadhodím nové téma a Amber celá ztuhne.

"Cože jsi?" Ozve se nechápavě.

"No, psala jsem si s ním. Vzal to v pohodě. Jmenuje se Andy a je celkem fajn." Řeknu.

Amber na mě nevěřícně pohlédne. "A to si jako píšete pořád?"

"Ne, napsali jsme si jenom jednou." Dodám. Pak se ale zarazím a upřeně se na Amber podívám. "Hele, je divný, že mi to chybí? Víš, psaní si s ním... "

Amber se jenom na mě překvapeně podívá.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"No, vlastně ani ne. Říkáš, že se ti s ním psalo dobře. To si můžeme vykládat tak, že máš nového kamaráda. A přátelé se přeci chtějí spolu bavit." Pokrčí nad tím rameny Amber.

Sending... (Andy Biersack) textingKde žijí příběhy. Začni objevovat