Kylie: Tak se převlékni za nějakého tvého oblíbeného superhrdinu a procházej se tak po ulici.
***
POHLED ANDYHO
Musel jsem se nad tou zprávou pousmát. Kylie mi dala fakt jednoduchý úkol. Netuší, že se baví s tím největším fanouškem Batmana pod sluncem, který má kostýmy, hrnečky a dokonce i povlečení s Batmanem. Tohle je pro mě hračka.
Podíval jsem se na Juliet, která se právě vracela ze záchodu. Byli jsme spolu v restauraci na obědě, předtím, než pojedeme zpátky domů. Byli jsme na dva dny na menším výletě do New Orleans, kam jsem se vždy chtěl podívat.
Vstal jsem, abych ji mohl obejmout a políbit, a pak jsme společně šli už k autu, které na nás čekalo před restaurací. Cestou jsem už přemýšlel, jak udělám Kyliein úkol.
Druhý den
Juliet před chvílí odjela se svojí kamarádkou někam ven a já mám právě teď čas na to, se převléct i vyjít ven na ulici.
Oblékl jsem se do svého kostýmu a na hlavu si dal masku. Pak jsem se zhluboka nadechl a vyšel ven na ulici. Lidé se na mě divně koukali a ukazovali, ale nijak mi to kupodivu ani nevadilo. Nelišilo se to zas tak moc od toho, kdy jsem šel po ulici sám z sebe. Uprostřed ulice jsem se zastavil a vyfotil se. Měl jsem na fotce teda jen obličej, a tak jsem váhal, jestli ji mám Kylie poslat. Pak jsem si ale vzpomněl, že ona nás neposlouchá, ani nás neznala, dokud jsem jí o nás neřekl. A pak se taky včera přiznala, že stejně rock nijak moc neposlouchá, takže jsem se rozhodl jí fotku poslat. Nejsem na ní zas tak nijak moc poznat, když mě nezná a už by mi ani nevadilo, kdyby se dozvěděla kým jsem.
Získal jsem v Kylie důvěru a anonymitu si uchovávám spíše už jenom proto, že mi to přijde zajímavé.
Andy:
Zanedlouho mi poslala odpověď.
Kylie: Wow. Už se nám odhaluješ. xD
Andy: A víš kdo jsem? :D
Kylie: Ne. -_-
Kylie: Ale chci to vědět!
Andy: Tak to se ještě načekáš.... Mimochodem mám teď tři otázky na tebe já! :P
Kylie: Dobře.
Andy: Máš nějaké sourozence?
Kylie: Ne. Když jsem byla menší, tak jsem nějakého sourozence chtěla, ale teď už ne. Mám nejlepší kamarádku Amber, která je pro mě něco jako sestra, takže tak... :)
Andy: Máš dobré vztahy se svými rodiči?
Kylie: Proč tě to zajímá?
Andy: Jen tak. Mimochodem, já mám skvělé.
Kylie: Tak to se máš.
Andy: ?
Kylie: Vždy jsem svoje rodiče milovala. Ale poslední rok a půl je mezi nimi takový napjatý vztah. Mám pocit, že se už nemilují a nejspíš mají oba dva i milence. Skoro věčně jsou pryč. Jaksi se o mě přestali zajímat a já tak po většinu času bydlím doma sama. Nezajímají se o mě, o moji školu skoro o nic. Takže do školy ani moc nechodím a dělám si víceméně co chci. Už je mi osmnáct, takže spíše než doma taky bydlím u Amber, která má vlastní byt. Docela mě mrzí, že je to mezi námi takový, ale co už...
Andy: To je mi líto. :(
Kylie: Nemusí. :) Už jsem si na to zvykla.
Kylie: A jaká je tvá poslední otázka?
Andy: Co by jsi chtěla dělat za práci?
Kylie: Já teďka už trochu pracuju. Přivydělávám si jako modelka, protože jak nechodím do školy a víceméně se živím sama, tak potřebuju peníze. No a jinak mě vždy hrozně lákalo třeba navrhování pokojů, nebo třeba taková ta food designérka, která upravuje jídlo do různých poloh, než se fotí třeba pro nějaké časopisy. Baví mě móda a design, takž jsem se chtěla pohybovat hlavně v tomhle. :)
Andy: To zní zajímavě. :) Jak se jinak máš?
Kylie: Dobře. Zítra se má otevírat nový zábavní park.
Andy: To je super. Vždy jsem miloval takové různé atrakce, kdy si sedneš do sedátka a ono to s tebou všelijak hází.
Kylie: Tak na tom jsem v životě nebyla.
Andy: Cože?! Jak se to mohlo vůbec stát?
Kylie: No... mám z toho docela respekt.
Andy: Nesmíš přijít o něco takového úžasného jako je tohle!
Kylie: Jak vidíš, tak můžu.
Andy: Tak už vím můj další úkol pro tebe. Půjdeš na tuhle atrakci.
Kylie: Co?! Ne! To ne! Ani náhodou!
Andy: :DDDD
Andy: Ale půjdeš.
Kylie: A proč si to jako myslíš.
Andy: Ale babe, oba víme, že tam nakonec půjdeš.
Kylie: Tak už i ty mi říkáš babe?
Andy: Jo. :)
Kylie: Tak fajn, ale nesnáším tě, babe. :)
Andy: Však já vím. :D
Vítám vás u dalšího dílu! Snad se vám líbil a už se těším, až se znovu uvidíme příště. :) Kath
ČTEŠ
Sending... (Andy Biersack) texting
FanficKylie nemohla vůbec tušit, co všechno udělá, když stiskne tlačítko "odeslat". Parta opilých přátel se na jedné party vsadí, že pošlou milostnou SMS náhodnému číslu. Volba padne na Kylie - dívku, která je známá pro svoji rebelskou a spontánní povahu...