"Jsem moc rád, že jsi mě dneska vzala na projížďku. Fakt se mi to líbilo." Ozval se najednou do ticha Andy. "Nemáš vůbec zač." Špitla jsem nazpátek. Užívala jsem si tenhle nádherný moment, když v tom jsem najednou ucítila Andyho polibek ve svých vlasech.
***
POHLED KYLIE
Ten večer jsme potom šli domů, kde jsem se připravila do postele a hned jsem usnula. Ač se může zdát, že jsem celý den nic moc nedělala, dnešek byl pro mě hodně vyčerpávající. Musela jsem řídit dlouhou cestu a řízení mě přitom vždy unavovalo.
Druhý den jsem se probudila poprvé zase za dlouhou dobu v posteli s Andym. Ani nevím proč, ale vykouzlilo mi to úsměv na tváři. Asi i proto, že na Andyho ve spánku byl vážně nezapomenutelný pohled.
Opatrně, abych ho nevzbudila, jsem vyklouzla z postele a převlékla se do jednoduchých šedých tepláků a bílého trička. Amber jsem potkala na chodbě, jak si nazouvá svoje vysoké kozačky.
"Někam se chystáš jít?" Zeptala jsem se jí místo pozdravu. Trochu sebou cukla, nejspíš se lekla, jak jsem na ni tak znenadání promluvila. "Jo." Odpověděla mi a pročísla si prsty vlasy. "Collin mi napsal, že by se se mnou chtěl dneska ráno sejít. Chtěla jsem ti to říct, ale za celý včerejší den jsme se neviděly, takže nebyl vůbec čas ti to oznámit." Řekla trochu provinile.
"Vůbec se neomlouvej, to je v pořádku." Usmála jsem se na ni. "A jak se cítíš? Chceš tam jít?" Ptala jsem se.
Hluboce vydechla. "Já... asi jo. Zajímá mě, proč se se mnou chce vlastně sejít. Ale taky mám strach. Ani vlastně vůbec nevím, čeho se bojím, ale prostě to tak je." Dodala smutně a já ji objala, abych jí dodala odvahy. "Ničeho se nemusíš bát." Mrkla jsem na ni. "Je to jenom nějaká trapná snídaně s Collinem. Když bude žvanit nesmysly, můžeš na něj vylít sklenici vody a odejít jako královna." Uklidnila jsem ji a Amber se rozesmála.
"Neboj, budu si to pamatovat." Široce se usmála a odešla pryč.
Došla jsem do kuchyně nachystat si jídlo na dnešní ráno, když v tom jsem si uvědomila, že dnešek je vlastně poslední den, kdy je Andy v New Yorku. Posmutněla jsem. Za ty čtyři dny jsem si tady na Andyho zvykla a čas strávený s ním jsem si vážně užila. Nedovedla jsem si představit, že by tady najednou se mnou nebyl.
Jak jsem tak snídala svůj rohlík s marmeládou a zapíjela ho čerstvě uvařeným ovocným čajem, napadlo mě, že bych dnešek Andymu měla udělat něčím speciální. A nenapadlo mě nic jiného, než uspořádat party na jeho počest. Hned jsem obvolala všechny své známé a pozvala je na osmou večer znovu do La Gazzy. Chtěla jsem se s Andym rozloučit jak se patří. A to znamená rozlučkový večírek!
Věděla jsem sice, co se minule, když jsem byla na party s Andym stalo, ale upřímně, nijak jsem to neřešila. Věděla jsem, že tentokrát se nic už takového nestane, zvlášť po tom, co jsem se dozvěděla k celé téhle situaci Andyho postoj. A nevěděla jsem, jestli je to dobře, nebo špatně. Nějak jsem se totiž cítila, že je mi to i skoro líto, že už ho nikdy nepolíbím.
Zatřásla jsem hlavou, abych přišla na jiné myšlenky, když v tom přišel za mnou Andy. Už byl převlečený do jeho typických černých džín a trika stejné barvy. V podstatě ani nic jiného nenosil. "Kde je Amber?" Ptal se mě. "Vždy je tady jako první vzhůru už před tebou."
"Odešla na schůzku s Collinem. Prý s ní potřeboval mluvit." Vysvětlila jsem mu a dala použité nádobí do myčky.
"Dneska je to tady tvůj poslední den." Pronesla jsem do ticha, které nastalo.
ČTEŠ
Sending... (Andy Biersack) texting
Fiksi PenggemarKylie nemohla vůbec tušit, co všechno udělá, když stiskne tlačítko "odeslat". Parta opilých přátel se na jedné party vsadí, že pošlou milostnou SMS náhodnému číslu. Volba padne na Kylie - dívku, která je známá pro svoji rebelskou a spontánní povahu...