Lily na něj pohlédla s vděčností v očích. "Děkuju. Děkuju za to, že nejsem sama," zašeptala.
V dalším okamžiku už viděla jen přibližujícího se Jamese k jejímu obličeji. S nedočkavostí mu vyšla vstříc, až se jejich rty setkaly. Lily ho pevně objala kolem krku a on jí s něhou přejížděl po zádech, zatímco druhou ruku měl v jejích rezavých vlasech. Poddávala se, a jakoby se s ubýhajícími vteřinami nemohla polibku nabažit čím dál tím víc.
Když už se jejich dech zrychlil tak, že se zdálo, že to ani nebylo možné, odtrhli se od sebe. Zůstali sedět v tichu naproti sobě opření o svá čela. Lily zavřela oči a jen si vychutnávala tu perfektní chvíli. Byla to jedna z těch chvil, které člověk potřebuje a do teď to ani nevěděl. Každý dokonalý okamžik je dokonalý jen v tu chvíli, nikdy jindy. Co se děje potom?
Pomalu se zvedli a mlčky došli do poloprázdné Společenské místnosti. Bylo štěstí, že každý se buď věnoval svým záležitostem (jako Annie a Sirius) nebo nevěděl ani sám o sobě...
"Ehm... Tak dobrou noc," vysoukal ze sebe James u schodů do dívčích ložnic.
"Jo, dobrou," odpověděla nejistě Lily a zamířila do svého pokoje.Zpívání ptáků, sluncem zalitý pokoj a krásná neděle. Teda krásná jen do té doby, než si Lily uvědomí, co se včera stalo. V tu chvíli se převalila na posteli a unaveně zakňourala.
"Copak, těžká noc?" Ozvalo se z vedlejší postele a Lily málem nadskočila. Annie ležela na zádech a vysmátým obličejem se dívala na Lily.
"Jo," vydechla Lily. "Víš co? Pohádala jsem se se Severusem." Oznámila své nejlepší kamarádce.
"Cože?" Annie se na posteli posadila. "Náš pan Ignorant promluvil? Co se stalo?" Dodala se sarkasmem a předstíraným překvapením.
"Budeš se divit, ale dokonce zvládl víc než jen 'mudlovská šmejdka' nebo 'Zmijozel'," přidala se Lily. "Bylo to strašné... Asi už se spolu nikdy nebudeme bavit tak jako dřív. Ale kupodivu, to nebyla včera ta nejdivnější věc." Dodala a udržovala tak nedočkavou Annie v napětí. "Líbala jsem se s Jamesem."
"Cože?!" Její modré oči se rozevřely? v úžasu. "To nemyslíš vážně!"
"Bohužel, myslím. Takhle jsem si svou první pusu nepředstavovala... Ale lhala bych, kdych řekla, že to nebylo pěkné."
"Takže se ti to líbilo?" Annie se začala šibalsky usmívat, čímž nakazila i Lily a obě se na sebe culily.
"Moc," přiznala nakonec rudá Lily."Hej!" Zaslechla za sebou při cestě do Bylinkářství. "Počkej na mě!" Byl to James.
Lily se nervózně nadechla a zastavila se. Od včerejšího večera se snažila se Jamesovi vyhýbat.
"Co tak ženeš?" Doběhl ji a chytil ji za ruku. Celá se napjala a znejistila. Potom se z jeho ruky vytrhla.
"Co se děje?" James znejistil.
"Já... Prostě to nejde," odvětila Lily.
"Cože? Proč?" Vypadalo to, jako by z Jamese vyprchaly všechny barvy a zůstala jenom bílá.
"Včera to byl pro mě opravdu náročný večer a omlouvám se za to, co se stalo. Bylo to moc pěkné, ale už se to nesmí opakovat. Promiň." S těmito slovy zaraženého Jamese opustila.Zdravím! :) Jako vždy jsem moc nadšená z vaší podpory, moc děkuju! :)
Love you! 😘
ČTEŠ
Lily and Marauders [CZ]
FanfictionCo se dělo v době, kdy Harryho rodiče studovali? Lily Evansová je právě v 6. ročníku na Škole čar a kouzel v Bradavicích a poznává, že James nemusí být jen otravný egoista. Dozvíte se moji teorii, jak se dali rodiče nejslavnějšího kouzelníka dohrom...