Κεφάλαιο 35- Τελευταία μέρα στο νησί

416 54 2
                                    

Ο ήλιος τρύπωσε από τα μπλέ παράθυρα και με ξύπνησε αρκετά νωρίς. Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα την μεγάλη μαύρη βαλίτσα απέναντί μου. Έπρεπε να αρχίσω να μαζεύω τα πράγματα. Την επόμενη μέρα το πρωί θα παίρναμε τον δρόμο της επιστροφής στην Καστοριά, στην ρουτίνα, στην πραγματικότητα. Τα συναισθήματά μου ανάμεικτα. Από την μια πλευρά στενοχωριόμουν που θα αφήναμε την θάλασσα, την ηρεμία. Στενοχωριόμουν που η κόρη μου θα ήταν πάλι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά μου. Από την άλλη πλευρά όμως, χαιρόμουν που επιτέλους θα σταματούσα το θέατρο απέναντι στην νέα οικογένεια που είχε δημιουργήσει ο Χένριχ. 

'Αφησα τον Γιώργο και τον μικρό να συνεχίσουν τον ύπνο τους και αφού έφτιαξα έναν καφέ βγήκα να τον απολαύσω στην αυλή με την συνοδεία ενός τσιγάρου. Η θάλασσα ήταν ήρεμη, είχε όμως ένα περίεργο βαθύ μπλέ χρώμα. Μερικές βάρκες, σκορπισμένες δεξιά και αριστερά... Στο βάθος ένα άσπρο πλοίο. Χάζευα την θέα μέχρι να ακούσω την πόρτα να ανοίγει.

''Καλημέρα'' είπε ο Γιώργος

''Καλημέρα'' 

''Τι κοιτάς;''

''Μαζεύω όση περισσότερη γαλήνη μπορώ βλέποντας την θάλασσα''

''Και εμένα θα μου λείψει...''

Του χαμογέλασα και σηκώθηκα από την καρέκλα.

''Παω να σου ετοιμάσω καφέ. Ο Σεραφείμ; Ξύπνησε;''

''Όχι ακόμα...''

Μπήκα στο σπίτι και κοίταξα το ρολόι... Ήταν ήδη έντεκα. 

Το πρόγραμμά μας συνεχίστηκε κανονικά... Αφού ξύπνησε το παιδί πήγαμε στην παραλία όπου και συναντηθήκαμε με τους υπόλοιπους. Φόρεσα το ψάθινο καπέλο μου και ξάπλωσα στην ξαπλώστρα. 'Εβγαλα από την τσάντα μου το βιβλίο που διάβαζα και έψαξα την σελίδα. 

Ήταν πολύ ήρεμα... Ο Γιώργος έπαιζε με τον μικρό και την Αλίνα. Η Γκέρτρουντ είχε πάει βόλτα με την κόρη της, ο Χένριχ διάβαζε μια εφημερίδα. 

''Ποιο βιβλίο διαβάζεις;'' είπε ο Χένριχ. Έσπασε την σιωπή.

'' Ανάμεσα στις δύο θάλασσες'' 

''Δεν το ξέρω''

''Είναι ανάλαφρο. Ότι πρέπει για διακοπές'' είπα και τον κοίταξα

Έφερε την ξαπλώστρα του πιο κοντά στην δική μου.

''Μπορώ να διαβάζω την υπόθεση;''

''Φυσικά'' είπα και του έδωσα το βιβλίο αφού πρώτα τοποθέτησα τον σελιδοδείκτη μου. 

Η ζωή που δεν ήθελα να ζήσω [GWattpadies]Where stories live. Discover now