Kapitel 10

2.8K 114 8
                                    

"Felix, kom hit" yttrar han med en sensuell ton i rösten och jag sväljer aningen nervöst innan jag på skakiga ben rör mig mot honom och ställer mig precis framför katedern.

"Du påverkas också av det här, var du lite kåt när du skrev det här baby?" Frågar han med en hes röst och jag rodnar generat men förblir tyst. För visst var jag det men det tror jag redan att han listat ut, att frågan han ställde var mer retorisk.

"Tänkte du på min kropp tätt emot min? Våra nakna kroppar pressade mot varandra och mina händer på din kropp?" Yttrar han med en sensuell röst samtidigt som hans ivriga fingrar knäpper upp mitt skärp och drar ner gylfen på mina jeans.

"Åh det finns så mycket jag vill göra med dig, så många delar av din kropp jag vill röra" mumlar han fram med en mörk stämma och verkar knappt reflektera över att han säger det, verkar mest yttra sina tankar högt.

Med en enda rörelse drar han ner både mina byxor och kalsonger i ett enda svep och jag flämtar överrumplat till när den svala luften sveper över mitt stånd.

"Sätt dig på katedern Felix" yttrar han med en mörk röst och som hypnotiserad gör jag som han säger och sätter mig med underkroppen bar och överkroppen fortfarande klädd på kanten av katedern medan han fullt påklädd låter sina händer smeka sig fram över mina lår och ner mellan dem. Med händerna mot insidan av mina lår trycker han till lite så att jag med ens särar på benen och hans lustfyllda blick flackar mellan min blottade kuk och upp till mina ögon innan han låter sina fingrar lugnt svepa över skaftet och jag stönar dovt och griper tag i bänkskivan.

Med ena handen placerad på mitt lår och den andra om min kuk runkar han av mig i en lugn takt som bygger upp upphetsningen något totalt och det är inte förrän jag med lustfyllda blickar blickar ner på hans hand om min kuk som jag faktiskt inser vad det är som händer.

Pågrund av att jag inte kan hålla mina egna händer i styr låter jag dem ivrigt smeka sig upp för hans varma, muskulösa rygg under tröjan och han möter min blick med mörka ögon när jag med handen om hans nacklinning drar av honom den så att hans vältränade överkropp blottas och jag stönar dovt.

"Oscar f-fuck" flämtar jag fram och han flinar över mitt desperata yttrande. "Snälla, s-sug av mig" yttrar jag sedan vilket går tvärt emot hur jag egentligen är som person, men just nu är jag desperat och kåt och blir helt förblindad av hans sexiga kropp och de blickar han ger mig.

Han böjer sig ner, låter sina läppar kyssa min haka, hals och sedan ner över min bröstkorg innan han sjunker ner på knä och börjar nerifrån istället. Han lämnar nätta kyssar upp längs insidan av mitt lår och jag spänner hela kroppen över den fantastiska känslan.

Precis när hans läppar ska möta mitt kön så knackar det på dörren och paniken sveper genom min kropp.

"Sätt dig på stolen och slå upp datorn" yttrar han snabbt och utan att tänka efter gör jag som han säger medan han snabbt trär på sig tröjan. Innerligt ber jag att vem det än är på andra sidan dörren inte ska blicka ner under bordet då min överkropp och det som syns ovanför bordet faktiskt är helt påklädd till skillnad från midjan och neråt.

. . .
Skriv gärna om ni vill ha detaljrikt och så eller om ni vill ha det mer "övergripande"'så att säga!

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now