Kapitel 23

2.4K 85 10
                                    

Jag svankar hårt mot madrassen och sänder honom en undergiven blick då han med långsamma rörelser börjar klä av mig och möter min blick med mörka ögon.

"Mmm Felix.." yttrar han sensuellt och jag stönar lågt, njuter av när hans röst går ner i tonläge, blir alldeles raspig och sensuell.

Klädesplagg efter klädesplagg faller till golvet och snart ligger jag naken på sängen och hans fingrar smeker lite varstans vilket får mig att svanka hårt och rycka lätt i skärpet som håller mig fast. Han skrattar tyst över min desperation och kysser min hals och ner över nyckelbenet där han skapar ett mörkt märke.

"Stöna.." mumlar han fram och låter sina ivriga läppar vandra vidare över min kropp och nafsa lätt på mina bröstvårtor vilket får mig att stöna högt och gny lågt av desperation. Han suger och slickar på mina styvna bröstvårtor och jag ålar i sängen och rycker i skärpet.

"Oscar.." yttrar jag desperat och han flinar nöjt innan hans läppar vandrar vidare ner över min mage som jag spänner under hans beröring. När han når min v linje så andas jag tungt och stönar lågt. "Oscar snälla.." ber jag tyst och rycker ännu en gång i skärpet.

Retsamt låtar han bara sina djupa andetag fläkta min hårda kuk och jag ålar mig mot madrassen.

Långsamt böjer han sig ner och tar mig djupt i munnen, så djupt han kan suger han hårt och jag stönar högt innan han förvånar mig genom att backa undan och istället lugnt börja strippa inför min kåta blick.

"Åh snälla..." yttrar jag desperat och bedjande och han skrattar lågt "snälla vad.." mumlar han fram och jag gnyr lågt. "Bara knulla mig.." ber jag och han flinar innan han sträcker sig efter något på nattduksbordet. Jag betraktar honom med stora ögon när han håller upp en bandana som han snabbt knyter runt mitt huvud så att det blir som en ögonbindel.

Jag stönar förvånat och lyssnar efter hans andetag och rörelser då jag inte kan förlita mig på min syn. Jag rycker förvånat till då jag känner hans tunga mot min öppning och flämtar högt när han bestämt särar på mina ben och slickar mig snabbt och djupt.

Jag stönar högt och sliter i skärpet innan jag känner hur han river mig över ryggen och assgrabbar mig hårt innan han hårt stöter sig in och jag flämtar till och virar benen om hans midja.

Han knullar mig hårt med händerna om min rumpa och jag hör hans mörka stön i takt med sina stötar vilket får mig att stöna lågt.

"Åh herregud, fuck Oscar" yttrar jag upphetsat då han ökar tempot. Hans hårda grepp om min rumpa avslöjar att det kommer bli blåmärken men av någon anledning gör tanken mig upphetsad.

Han vrider oss lite så att jag ligger mer på sidan så att han på så sätt kan komma åt att smälla till mig över ena skinkan och jag skriker rakt både av förvåning och njutning.

"Spruta för mig baby.." yttrar han bestämt och jag stönar högt och kröker ryggen och i samband med att han smäller till mig igen så kommer jag över hans mage och han stönar mörkt innan han tömmer sig i mig och utmattat faller sjunker ner bredvid mig.

Han trycker sin svettiga kropp emot min och kysser mig hårt vilket får mig att stöna mot hans läppar och villigt besvara.  

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now