Kapitel 20

2.2K 106 5
                                    

"Uhm h-hårdare O-Oscar.." mumlar jag fram mot hans hand som han pressar mot min mun då vi är på en offentlig plats och inte får låta för mycket.

"O-oscar fuck, kan du bara, mmm precis där" kvider jag fram och svankar hårt mot honom innan jag kommer över väggen och han drar sig snabbt ur och kommer över min svank.

"Du måste lära dig att vara tyst när vi knullar offentligt" yttrar han bestämt trots att jag hör den roade undertonen i hans röst och jag flinar lite. "Sluta vara så hårdhänt och göra det så jävla bra då" yttrar jag tillbaka och han drar in mig i sin famn och kysser mig på käken.

"You like it" yttrar han lugnt och jag nickar. "You know I do.."

"Kom baby så fortsätter vi shoppa" yttrar han lugnt och jag klär snabbt på mig och hand i hand går vi ut från den offentliga toaletten trots många blickar.

Oscar svänger in på Hugo Boss och jag följer efter trots att jag aldrig skulle ha råd med något.

"Vad tycker du?" frågar han plötsligt och sträcker lite på halsen och jag förstår att han sprutat lite parfym där så jag lutar mig fram och drar in doften i näsborrarna innan jag hummar nöjt och kysser honom på halsen. "Den får mig att vilja ha dig här och nu.." viskar jag tyst i hans öra och han ser på mig med en mörk blick.

"Då köper jag den" konstaterar han lugnt och klämmer löst till mig på rumpan vilket får mig att flämta till.

När jag lugnt går runt i affären så får jag plötsligt syn på en ifrån skrivkursen och stressat drar jag upp luvan över håret och skyndar bort till Oscar som missuppfattar helt och drar in mig för en kyss.

"Oscar nej, en från skrivkursen är här" väser jag fram och stoppar honom med en hand mot hans bröst och han blir genast på sin vakt.

"Vi ses utanför max om tre minuter" yttrar han tyst innan han vänder mig ryggen och försvinner.

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now