Kapitel 34

2.9K 112 11
                                    

Jag vaknar förvirrat av oscars läppar mot mina och han skrattar tyst när jag sömnigt blinkar med ögonen och ser mig omkring.

"Oj...jag somnade visst.." mumlar jag sömndrucket fram och han skrattar lågt och kysser min panna mjukt. "Jag har köpt sushi, vin och champange, vill du äta i sängen eller i köket?" frågar han lugnt och jag sträcker nöjt ut min kropp lite innan jag gäspar lite och klappar på madrassen.

"Här.." yttrar jag med ett leende och han nickar innan han bär in allt i sovrummet och sprider ut det på madrassen och jag häller nöjt upp lite vin i våra vinglas medan han byter om till bar överkropp och ett par mjukisbyxor.

"Just det, jag köpte lite annat kul också.." yttrar han lurigt och placerar påsen med kondomer och glidmedel bredvid mig vilket får mig att rodna något och fnissa för mig själv. "Omg Oscar.."

Han flinar och jag skrattar lågt innan jag äter lite av sushin och lutar mig lätt emot honom vilket får honom att placera armen om mina axlar samtidigt som han dricker lite av vinet och hummar nöjt.

"Ska du inte äta?" frågar jag och han kysser min hals mjukt. "Jag är inte sugen på sushi.." mumlar han fram mot min hud och jag fnissar lite. "Vad är du sugen på då?" frågar jag och äter ivrigt av maten.

"Dig.." yttrar han lurigt och kysser min axel mjukt. Jag fnissar lite och matar honom med lite av sushin. "Du får vänta" yttrar jag roat och dricker av vinet.

"Hur gick det på jobbet?" frågar jag lugnt och kan inte låta bli att känna mig vuxen. "Bra...det var konstigt att du inte var där men alla sa att jag verkade ovanligt glad idag, tack vare dig" yttrar han ömt och jag ler svagt och kysser honom mjukt vilket gör att han tar chansen att fördjupa kyssen till hångel och jag skrattar lågt innan jag avbryter.

"Först mat, sen kan du få din efterrätt.." yttrar jag roat och han suckar men äter av sushin innan han lurigt knäpper upp den slappa skjortan jag bär och placerar ett par sushi bitar på min mage som han sedan äter från min hud vilket får mig att stöna dovt.

"Oscar sluta vara så jävla kåt.." yttrar jag med ett skratt och han hummar tyst och skapar ett sugmärke vid min höft vilket får mig att suckande flytta på sushin.

"Okej kom hit då.." yttrar jag fnissandes och drar ner honom över mig och kysser honom djupt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now